eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty remontowe budowlane korytarza nr 2 - I piętra Domu Dziennego "Senior Wigor" w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 - dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309456-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi: Roboty remontowe budowlane korytarza nr 2 - I piętra Domu Dziennego "Senior Wigor" w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 - dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 642293-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 004345575, ul. ul.Kilińskiego 102, 90-012 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6324034, e-mail sekretariat@mops.lodz.pl, faks 42 6324130.
Adres strony internetowej (url): www.mops.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowe budowlane korytarza nr 2 - I piętra Domu Dziennego "Senior Wigor" w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 - dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

30/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budowlane korytarza nr 2 - I piętra Domu Dziennego "Senior Wigor" w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 - dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ,Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiarze, stanowiących załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Wykonanie następujących prac: 1) przygotowanie ścian i sufitu (zeskrobanie starej farby, gruntowanie) 2) skasowanie zacieków sufitu 3) ługowanie istn. lamperii olejnej 4) demontaż listew drewnianych przypodłogowych i cokołów drewnianych 5) uzupełnienie tynku cem.-wap. III kat - naprawa po zerwaniu cokołów 6) wklejenie siatki plastikowej na ścianach i suficie 7) gładzie gipsowe ścian i sufitu 8) roboty malarskie - 2-krotne malowanie emulsyjne ścian i sufitu (farba odporna na mycie min. kl.II) 9) renowacja stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami skrzynkowymi, opaskami drzwiowymi, wymianą zamków wpuszczanych z wkładkami, klamek z szyldami, naprawą skrzydeł drzwiowych i ościeżnic drewnianych, malowaniem - prace konserwatorskie 10) montaż płyt OSB gr.12 mm (podłoże pod wykładzinę) - przykręcenie na kołki rozporowe (min.8 szt./m2) 11) wymiana wykładziny PCV na - wykładzina przemysłowa o zwiększonej wytrzymałości na ścieranie,kl.34/43 - heterogeniczna (wielowarstwowa klasa T) lub homogeniczna (jednowarstwowa klasa P), trudnozapalna (klasy Bfl-s1 lub Cfl-s1),antypoślizgowa ( klasy R11), wywinięta na ścianę na wys.15 cm, zgrzewana - wymagane ATESTY. 12) wymiana wyłączników i gniazd elektrycznych 13) zakup i montaż rolet materiałowych zwijanych okiennych, w kasecie, w kolorze ustalonym z Użytkownikiem : w pokoju kierownika - 2 kpl., w pokoju terapii - 3 kpl. okna 5 szt. (1,20*2,15 m) 14) wywóz materiałów z demontażu po wykonanych robotach

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16153.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana ALLBUD Katarzyna Kudra
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grobelna 4p.7
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19868.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19868.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36929.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.