eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice Górne › "Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309232-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wadowicach Górnych: "Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 652727-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wadowicach Górnych, Krajowy numer identyfikacyjny 180877203, ul. Wadowice Górne 111, 39-308 Wadowice Górne, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 6661020, e-mail wadowice.zespol@gmail.com, faks 14 6661020.
Adres strony internetowej (url): www.zspwg.edupage.org
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zspwg.edupage.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: EDUKACJA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSPWG.281.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w terminie: od dnia podpisania umowy do zakończenia roku kalendarzowego 2019 (z wyłączeniem przerw świątecznych).Zamówienie składa się z dziewięciu części. I. Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. II. Świeży drób. III. Ryby przetworzone i konserwowane, Produkty głęboko mrożone, Warzywa mrożone, Wyroby gotowe garmażeryjne. IV. Warzywa i owoce, Owoce tropikalne. V. Jaja kurze konsumpcyjne świeże klasa A. VI. Produkty mleczarskie. VII. Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, Produkty mączne. VIII. Różne produkty spożywcze, Oleje, tłuszcze roślinne, Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze. IX. Wędliny, Produkty mięsno - wędliniarskie, Produkty wędliniarskie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie dostarczał: a) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, b) artykuły, które nie wskazywałby oznak nieświeżości lub zepsucia, c) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie przydatności do spożycia dla danego produktu d) asortyment w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informacje o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, e) produkty pierwszego gatunku, f) produkty nieuszkodzone mechanicznie, aby spełniały wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, g) produkty posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadające ważne terminy ważności do spożycia, h) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dla roślin okopowych: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, burak itd.) i) asortyment własnym transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, j) transport do siedziby Zamawiającego ma być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu art. spożywczych w tym mrożonek w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości, k) pojemniki oraz opakowania posiadały atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, l) dostawa była realizowana zgodnie z zasadami "dobrej praktyki higienicznej" dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu. Zamówienia będą składane telefonicznie najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną realizację dostawy, w ilościach według zapotrzebowania Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 03142500-3, 15500000-3, 15100000-9, 15112100-7, 15200000-0, 15331170-9, 03220000-9, 03222110-7, 16600000-4, 15851000-8, 15800000-6, 15400000-2, 15332100-5, 15833000-6, 15131130-5, 15131100-6, 15131120-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Produkty zwierzęce,mięso i produkty mięsne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35971.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Miesny NOWY MAXPOL R.J. Kizior Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 2
Kod pocztowy: 39-207
Miejscowość: Brzeźnica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37777.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37777.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43620.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świeży drób

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę która zamawiający możne przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2. (art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: III. Ryby przetworzone i konserwowane, kod CPV 15200000-0; Produkty głęboko mrożone, Wyroby gotowe garmażeryjne,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PzP.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Warzywa i owoce. Owoce tropikalne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 4. (art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PzP)

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Jaja kurze konsumpcyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5360.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wadowice Górne 136
Kod pocztowy: 39-308
Miejscowość: Wadowice Górne
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34587.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wadowice Górne 136
Kod pocztowy: 39-308
Miejscowość: Wadowice Górne
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36322.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36322.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36322.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Produkty przemialu ziarna, skrobii i produktów skrobiowych, produkty mączne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 7.( art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PzP).

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Różne produkty spożywcze, oleje, tłuszcze roslinne,Przetworzone owoce, Produkty cukrownicze

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 8.( art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PzP).

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Wedliny,Produkty miesno-wędliniarskie, Produlty wędliniarskie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty (największa ilość uzyskanych punktów) przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 9.( art 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PzP).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.