eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309176-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Muszyna: "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu" w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Intrreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589618-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500178978-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500196048-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Krynicko-Popradzkich, Krajowy numer identyfikacyjny 12057639400000, ul. ul. Rynek 31, 33370 Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 471 40 09, e-mail skarbnik2@muszyna.pl, faks 18 477 79 21.
Adres strony internetowej (url): www.zgkp.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Związek Gmin

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZGKP.Zp.271.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej- etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu". 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 - Roboty budowlane 45233140-2 - Roboty drogowe Dodatkowe przedmioty 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233140-2 - Roboty drogowe 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jak i zarazem zakresem jest budowa elementów trasy rowerowej: 3.1 na terenie Gminy Piwniczna - Zdrój: a) zadanie nr 1 - remont drogi- Śmigowskie b) zadanie nr 4 - remont ciągu pieszego wraz z dojściami (promenady)- Aleja Czercz 3.1 na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna: a) zadanie nr 11 - budowa ścieżki rowerowej w Gminie Muszyna (odcinek nr VI i VII) b) zadanie nr 12 - budowa ścieżki rowerowej w Gminie Muszyna (odcinek nr VIII) 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i charakterystyczne parametry: 4.1 Na terenie Gminy Piwniczna - Zdrój w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zlokalizowanego w miejscowości Piwniczna wzdłuż istniejących szlaków komunikacyjnych o niskim natężeniu ruchu, zgodnie z projektami budowlanymi obejmującymi: a) zadanie nr 1- remont drogi, na której wyznaczony jest szlak rowerowy, na odcinku 710 m - Śmigowskie, zlokalizowany nr działce na 921 położonej w miejscowości Piwniczna- (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, odwodnienie, regulacja zjazdów, modernizacja drogi, roboty wykończeniowe), w ramach, którego należy wykonać: - rozbiórkę zniszczonych elementów istniejącej drogi (frezowanie nawierzchni, rozbiórka naw. z płyt, krawężników i odwodnień), - remont nawierzchni istniejącej drogi o nawierzchni asfaltowej, na której wyznaczono szlak rowerowy o nawierzchni asfaltowej o szer. 3,0m, - remont rowów- czyszczenie z namułów na dł. 180,00m., - ścieki z elementów betonowych dł. 180,00m., - zabezpieczenia skarp i dna kanału o pow. 165,00m2, - oznakowanie pionowe i poziome ścieżek, - rozplantowanie rodzimego gruntu i humusowanie, b) zadanie nr 4 - remont ciągu pieszego wraz z dojściami (promenady) na którym wytyczona jest trasa rowerowa polegający na odtworzeniu nawierzchni na odcinku ok. 1000m -Aleja Czercz, zlokalizowany na działkach nr 2956, 2949/4, 2957/2, 2839, 2872 położonych w miejscowości Piwnicznej (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, remont sieci kanalizacji sanitarnej, modernizacja oświetlenia ulicznego, remont ciągu pieszo-rowerowego w tym; remont placu rekreacyjnego (miejsce postojowe dla rowerów, remont elementów odwodnienia, regulacja zjazdów, roboty wykończeniowe) w ramach, którego należy wykonać: - rozbiórkę zniszczonych elementów istniejącej drogi i chodnika oraz przepustów i ścieków, - ścieżki rowerowe o nawierzchni betonowej szer. 2,5m., - chodnik o naw. z kostki betonowej bezfazowej o szer. zmiennej 1,5-2,5m., - obrzegowania z krawężników i obrzeży, - remont placu rekreacyjnego, - remont kanalizacji sanitarnej, - zabezpieczenia skarp i dna kanału, - remont istniejących schodów terenowych, - przebudowę oświetlenia, - budowę czterech przepustów, - oczyszczenie istniejących rowów doprowadzających wody do przepustów, - montaż poręczy U-12a, - ustawienie stojaków na rowery, - humusowanie i obsianie trawą. - oznakowanie pionowe i poziome ścieżek. 4.2. Na terenie gminy Muszyna w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zlokalizowanego wzdłuż potoku Muszynianka do wałów rzeki Poprad, zgodnie z projektami budowlanymi obejmującymi: a) zadanie nr 11 - dotyczące odcinka VI i VII zlokalizowanego na działkach nr 1158/1, 604, 1147/19, 1202/1, 767/2, 767/1, 1205, 1146/10, 1146/9, 145/8, 145/7, 145/11, 1147/18, 145/6, 1158/1 i 604 położonych w miejscowości Muszyna w ramach, którego należy wykonać: - ścieżki rowerowe o naw. asfaltowej szer. 2,00m i długości 145,71m - odcinek VI, - obrzegowania ścieżki- odcinek VI, - połączenie ścieżki rowerowej z istniejącą jezdnią długości 14,47m i szer. 2,50m - odcinek VI, - korytko muldowe dł. 115m wraz z włączeniem do istniejącej studzienki KD - odcinek VI, - zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej- odcinek VI, - oznakowanie pionowe i poziome ścieżek- odcinek VI i VII, - humusowanie- odcinek VI. b) zadanie nr 12 - odcinka VIII zlokalizowanego na działkach nr 767/1, 767/2, 1147/12, 1147/15, 1147/17, 1147/19, 1147/20, 1147/24, 1147/25, 3652, 1689/1, 3671/1, 3676/2, 3676/1, 1205, 1492/3, 1492/4, 1511/1położonych w miejscowości Muszyna w ramach, którego należy wykonać: - ścieżkę rowerową o naw. asfaltowej długości 1484,76 m, - ścieżkę rowerową o naw. z kostki brukowej długości 38,80m, (w obrębie skrzyżowań zaprojektowano odcinki ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej czerwonej-2szt., a w obrębie skrzyżowań z infrastrukturą o nawierzchni z kostki brukowej-2szt. ), - obrzegowania ścieżki z krawężnika i obrzeża, - remont trzech istniejących przepustów obejmujący czyszczenie i odmulenie, wymianę uszkodzonych kręgów betonowych i wyprofilowanie wylotu, - zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej rurami osłonowymi, - oznakowanie pionowe i poziome ścieżek, - rozplantowanie rodzimego gruntu i humusowanie. 5. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 6. Założenia: 1) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji. 2) Wykonawca zapewnieni nadzór kierownika budowy o specjalności drogowej i kierownika robót branży elektro-energetycznej, sanitarnej bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 3) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami. 4) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. 5) Wykonawca po zakończeniu poszczególnych elementów robót w zależności od wymogów stawianych przez przepisy ustawy Prawo budowlane, dokona skutecznego zgłoszenia bądź wystąpi z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie realizacji zamówienia, potwierdzenie przyjęcia obiektu do użytkowania bądź decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45233140-2,

45100000-8,

45200000-9,

45220000-5,

45221100-3,

45230000-8,

45231300-8,

45233000-9,

45233140-2,

45233162-2,

45233200-1,

45233220-7,

45310000-3,

45311000-0,

45330000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Rozpoczęcie wykonywania umowy nastąpi w dniu jej podpisania, a zakończenie: a) Zadanie nr 11 w terminie do dnia 20 listopada 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu" - Zadanie nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.P.H.U "Zrąb" Sp. z o.o. w Czechówce Zakład Górniczy Wierchomla Wielka, kopalnia_wierchomla@poczta.onet.pl, Wierchomla Wielka 1, 33-350, Piwniczna-Zdrój, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 103810.22 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Na podstawie §16 ust. 2 pkt 3 lit. c),d), umowy nr Zp.272.3.2018 z dn. 16.08.2018 r., wprowadza się następujące zmiany: §3 ust. 1 otrzymuje brzmienie Rozpoczęcie wykonania umowy nastąpi w dniu jej podpisania , a zakończenie: a) Zadanie nr 11 w terminie do 31 grudnia 2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. W związku z ustaleniami podczas spotkania stwierdzono: 1) Brak możliwości prowadzenie prac od dnia 25 do 27 września br. oraz w okresie 22-26 października br. z powodu znacznego załamania pogody, (bardzo intensywne opady deszczu, silny wiatr dochodzący do 50 km/h oraz dni z temp. poniżej 00, (załącznik nr 1 - archiwum pogodowe dla miejscowości Muszyna). W tych dniach Wykonawca z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, wstrzymał prowadzone prace. Prowadzenie prac w tym terminie skutkowałoby obniżeniem wartości przyjętych norm oraz technologii realizacji prac; Opisana sytuacja spowodowała opóźnienie w realizacji Zadania o 8 dni roboczych. 2) Wykonawca nie był w stanie przewidzieć, że dzień 12 listopada br. zostanie wyznaczony jako dzień wolny od pracy - co wprowadził Sejm RP za pomocą Ustawy dnia 7 listopada 2018r. - powoduje to opóźnienie w realizacji Zadania o 1 dzień roboczy. Mając powyższe na uwadze - wszystkie opisane zdarzenia, nie wystąpiły z winy Wykonawcy. Wykonawca, ani Zamawiający nie mogli również przewidzieć wystąpienia zaistniałych sytuacji na etapie podpisania Umowy. Sumując opóźnienie w realizacji Zadania - nie z winy Wykonawcy, wynosi 9 dni roboczych, co przy bardzo krótkim okresie realizacji zamówienia(trzy miesiące), jest istotnym terminem. Brak możliwości prowadzenia prac w tym terminie doprowadziło do poważnych perturbacji w harmonogramie Wykonawcy ,nie odebranie od producenta masy asfaltowej w umówionym terminie, skutkowało znacznym wydłużeniem ponownego terminu jej odbioru. Wykonawca ukończył, w terminie wynikającym z zawartej umowy prace związane z budową dróg rowerowych tj. do 20.11. 2018, co potwierdził zgłoszeniem o gotowości do odbioru prac. . Nie ma jednak możliwości przygotowania dokumentacji w w/w terminie i złożenia jej do PINB, na podstawie której ETAP VI, zostanie dopuszczony do użytkowania. 2. Mając na uwadze opisane powyżej zdarzenia, które wystąpiły bez winy Wykonawcy oraz Zamawiającego, a których strony nie mogły przewidzieć na etapie podpisania Umowy, należy wydłużyć okres realizacji umowy do 31.12.2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.