eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Dostawa paliw płynnych do sprzętu i samochodów służbowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Opocznie w latach 2019-2022

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500308201-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie: Dostawa paliw płynnych do sprzętu i samochodów służbowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Opocznie w latach 2019-2022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660522-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie, Krajowy numer identyfikacyjny 59065359300000, ul. Kwiatowa 1 A, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 361 125, e-mail zdpop@wp.pl, faks 44 736 11 25.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdp.opoczno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych do sprzętu i samochodów służbowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Opocznie w latach 2019-2022

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZ.3403.05.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego rodzaju i ilości paliw -Benzyna bezołowiowa PB-95 w ilości około 5.500 litrów na rok. -Olej napędowy ON w ilości około 28.000 litrów na rok -Gaz LPG w ilości około 1.000 litrów na rok. Wskazane powyżej wielkości są prognozowanym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości poszczególnego rodzaju paliwa. W przypadku nie wykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilości paliw wskazanych powyżej, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów paliwa, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na zasadzie bieżących, bezgotówkowych tankowań, w stacji dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie miesięcznie, na podstawie wystawionej faktury, w oparciu o ceny jednostkowe oraz upust cenowy podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 228 (U), olej napędowy wszystkie wymagania normy PN EN 590 (U) oraz powinien być zdatny do użytku zarówno w warunkach letnich i zimowych, natomiast gaz powinien spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 589. Przez wybraną stację dostawcy należy rozumieć stacje dostawcy, który złoży najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta znajduje się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, liczonej najkrótszą drogą publiczną, czynnej 7 dni w tygodniu przez 24h na dobę. Zakup paliw dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o stały upust niezmienny w całym okresie obowiązywania umowy udzielony przez Wykonawcę. Zamawiający będzie dokonywał u Wykonawcy również drobnych zakupów (np. oleje silnikowe, płyny do spryskiwaczy i inne akcesoria) z uwzględnieniem wielkości rabatu wskazanego w ofercie. Miesięczną wartość przewidywanych drobnych zakupów określa się na około 8% wartości zakupionych paliw miesięcznie. Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupywanego paliwa z podaniem daty tankowania, nazwiska kierowcy, nr rejestracyjnego pojazdu/nazwy sprzętu, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, ceny w dniu tankowania. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014, poz. 1853 z późn. zm.) Wykonawca pokryje ewentualne koszty badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów i jest zobowiązany uwzględnić to w cenie ofertowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134000-7


Dodatkowe kody CPV: 09132000-3, 09120000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 565040.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo- Handlowe BUD-TRANS Krzysztof Rzeźnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rolna 6
Kod pocztowy: 26-300
Miejscowość: Opoczno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 688280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 688280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 688280.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.