eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych dla pracowników Gdańskich Nieruchomości.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500307717-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy: Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych dla pracowników Gdańskich Nieruchomości.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 658393-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gdańskie Nieruchomości - Samorządowy Zakład Budżetowy, Krajowy numer identyfikacyjny 19281776900000, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, e-mail nz@nieruchomoscigda.pl, faks 583 458 235.
Adres strony internetowej (url): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych dla pracowników Gdańskich Nieruchomości.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

88/18/A

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych w ilościach i wartościach podanych poniżej: a) 301 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 500 zł, b) 103 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 450 zł, c) 25 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 300 zł, d) 4 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 250 zł, e) 120 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 150 zł, f) 22 szt. bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych o nominale 140 zł, 2. Bony towarowe w formie elektronicznych kart płatniczych muszą spełniać następujące wymagania: a) Zamawiający nie dopuszcza żadnej opłaty transakcyjnej za dokonaną zapłatę przy użyciu bonu w formie elektronicznej karty płatniczej, która by powodowała obniżenie indywidualnego limitu karty, b) aktywacja bonu będzie bezpłatna, c) bony muszą zapewniać możliwość ich realizacji we wszystkich punktach na terenie całego kraju wyposażonych w czytniki kart, d) Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów wytworzenia ani kwotowego zasilenia bonów towarowych w formie elektronicznych kart płatniczych, e) Wykonawca zapewni możliwość wykonywania dowolnej ilości transakcji za pomocą karty do wysokości dostępnych na niej środków, f) bony nie będą obciążone limitem dotyczącym wartości operacji dokonanych przy ich użyciu, g) każdy bon musi posiadać indywidualny i niepowtarzalny kod służący do autoryzacji wykonywanych transakcji, tzw. kod PIN, h) bony muszą posiadać możliwość nieodpłatnego sprawdzenia salda dostępnych środków, historii transakcji poprzez infolinię lub stronę internetową Wykonawcy oraz możliwość bezpłatnego zastrzeżenia na wpadek zagubienia, zniszczenia lub kradzieży, a użytkownik będzie miał możliwość otrzymania duplikatu, i) Zarówno Zamawiający, jak i użytkownicy bonów nie będą obciążeni opłatą za użytkowanie bonów, przez cały okres ich ważności. j) oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30163000-9


Dodatkowe kody CPV: 30237131-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 226430.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SODEXO BENEFITS AND REWARDS SERVICES POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: PRZETARGI.SVC.PL@SODEXO.COM
Adres pocztowy: UL. KŁOBUCKA 25
Kod pocztowy: 02-699
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 226430.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 226430.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 226430.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.