eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakosławice › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do kwoty 866 000,00 zł (słownieosiemset sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pakosławice na 2018 rok.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500307478-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Gmina Pakosławice: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do kwoty 866 000,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pakosławice na 2018 rok.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655157-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pakosławice, Krajowy numer identyfikacyjny 53141292900000, ul. Reńska Wieś 1, 48314 Pakosławice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 357 614, e-mail k.pawlowski@pakoslawice.pl, faks 774 357 614.
Adres strony internetowej (url): ww w.bip.pakoslawice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do kwoty 866 000,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pakosławice na 2018 rok.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.19.2018.KP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego do kwoty 866 000,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pakosławice na 2018 rok. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej w transzach, których liczba, wysokość oraz terminy będą uzależnione od potrzeb Gminy Pakosławice, na podstawie pisemnej dyspozycji wypłaty składanej przez Gminę Pakosławice na 3 dni roboczych przed uruchomieniem środków. Karencja w spłacie rat kredytu trwa do 30 czerwca 2023 r. Spłata kapitału następować będzie w okresach półrocznych. Termin spłaty pierwszej raty kapitału kredytu ustala się na dzień 30 czerwca 2023 r. Spłata kapitału nastąpi w latach 2023-2027 w następujących kwotach: 1) 2023 rok - 5 000,00 zł; 2) 2024 rok - 7 760,00 zł; 3) 2025 rok - 220 500,00 zł; 4) 2026 rok - 320 000,00 zł; 5) 2027 rok - 312 740,00 zł; Raty kredytu w każdym roku płatne w okresach półrocznych płatnych w wysokości po 50% rocznej kwoty w terminach 30.06 i 30.12 danego roku. Gmina Pakosławice zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej kwoty kredytu. Wykonawca nie pobierze z tego tytułu dodatkowych opłat, prowizji lub innych kosztów. Oprocentowanie kredytu liczone na podstawie stawki bazowej - WIBOR 1M kwotowanej w dniu poprzedzającym kolejny okres odsetkowy, publikowanej w serwisach informacyjnych +/- marża wykonawcy (w przypadku, gdy w ostatnim dniu poprzedzającym okres odsetkowy nie ma kwotowań stawki WIBOR 1M, przyjmuje się stawkę z następnego dnia, w którym kwotowania się odbyły). Stawka oprocentowania podawana jest i liczona w skali roku. Naliczanie odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, a rok liczy 365/366 dni. Termin spłaty pierwszej raty odsetkowej ustala się na dzień 30 grudnia 2018 r. Okresy odsetkowe półroczne, płatne w dwóch ratach rocznych liczonych na dzień 30.06 i 30.12 każdego roku. Ostatnia rata kapitału zostanie spłacona do dnia 30 grudnia 2027 r. Jeżeli termin płatności rat kapitałowych i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, termin ten ulega przesunięciu na pierwszy dzień roboczy po tym dniu/dniach. Przyjmuje się, że sobota jest dniem wolnym od pracy. Odsetki naliczane od wysokości i terminu faktycznie wykorzystanego kredytu, rozpoczynałyby się od daty obciążenia rachunku kredytu. Opóźnienie w zapłacie odsetek, nie spowoduje podwyższenia oprocentowania całego niezapadłego kredytu. Wartość odsetek za nieterminową spłatę kapitału pobierana będzie w wysokości regulaminu obowiązującego w danym banku. Podstawą zapłaty odsetek będą dostarczone przez Bank do Gminy Pakosławice noty odsetkowe wystawione 7 dni przed terminem zapłaty. Zastrzegamy prawo do przedterminowej spłaty części lub całości kredytu w całym okresie obowiązywania umowy: a) w przypadku zamiaru dokonania wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu Gmina Pakosławice zobowiązuje się do pisemnego poinformowania wykonawcy na 3 dni robocze przed terminem dokonania wcześniejszej spłaty podając wysokość i termin przedterminowej spłaty kredytu. b) wykonawca nie będzie pobierał prowizji, opłat lub innych kosztów za wcześniejszą spłatę części lub całości kredytu oraz za czynności związane ze zmianą harmonogramu spłaty kredytu. Dopuszcza się możliwość odroczenia rat kredytu wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy bez dodatkowych opłat lub prowizji. Bezpłatne są czynności związane z uruchomieniem i postawieniem kredytu do dyspozycji zamawiającego, przekazywanie środków pieniężnych z tytułu kredytu, wystawianie opinii bankowej dotyczącej realizacji przez zamawiającego zobowiązań z tytułu kredytu, aktualizowaniem harmonogramów spłaty kredytu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt umowy sporządzony zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 kpc zadłużenia z tytułu zaciągniętego kredytu zostanie przedłożona przed podpisaniem umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie płacił prowizji od niewykorzystanego kredytu. Zamawiający nie dopuszcza żadnych prowizji za udzielenie kredytu. Zamawiający nie będzie płacił prowizji od przedterminowej spłaty. Zamawiający nie będzie płacił żadnych opłat poza odsetkami od kredytu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205182.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spóldzielczy w Otmuchów
Email wykonawcy: bsotmuchow@naszbank.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 1B
Kod pocztowy: 48-385
Miejscowość: Otmuchów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163682.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163682.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 173230.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ------

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.