eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku oraz terenu przyległego do Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 (uwzględniając koszenie trawników, prace pielęgnacyjne roślin w tym sadzenie, odśnieżanie terenu zewnętrznego oraz płaskiego dachu w okresie zimowym), sprzątanie w najmowanych pomieszczeniach przy ul. Zgrzebnioka 43A oraz wykonywanie drobnych, bieżących napraw.



Ogłoszenie z dnia 2018-12-21

Ogłoszenie nr 500306193-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.

Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich: Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku oraz terenu przyległego do Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 (uwzględniając koszenie trawników, prace pielęgnacyjne roślin w tym sadzenie, odśnieżanie terenu zewnętrznego oraz płaskiego dachu w okresie zimowym), sprzątanie w najmowanych pomieszczeniach przy ul. Zgrzebnioka 43A oraz wykonywanie drobnych, bieżących napraw.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 24023207800000, ul. ul. Chorzowska 14, 41106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 327 664 306, e-mail administracja@siemianowice.sr.gov.pl, faks 327 664 306.
Adres strony internetowej (url): www.siemianowice.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku oraz terenu przyległego do Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 (uwzględniając koszenie trawników, prace pielęgnacyjne roślin w tym sadzenie, odśnieżanie terenu zewnętrznego oraz płaskiego dachu w okresie zimowym), sprzątanie w najmowanych pomieszczeniach przy ul. Zgrzebnioka 43A oraz wykonywanie drobnych, bieżących napraw.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/03/10/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku oraz terenu przyległego do Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14 (uwzględniając koszenie trawników, prace pielęgnacyjne roślin w tym sadzenie, odśnieżanie terenu zewnętrznego oraz płaskiego dachu w okresie zimowym), sprzątania w najmowanych pomieszczeniach przy ul. Zgrzebnioka 43A oraz wykonywanie drobnych, bieżących napraw. Całość prac odbywać się będzie przy użyciu narzędzi oraz środków technicznych i chemicznych wykonawcy. Materiały niezbędne do bieżących napraw zapewnia Zamawiający. Środki czystości należy uwzględnić na cały okres świadczenia usługi, odpowiednio do liczby zatrudnionych pracowników tj. 90. Szacunkowe zużycie wybranych środków czystości zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy. Powierzchnia użytkowa starej części budynku przy ul. Chorzowskiej 14 wynosi 1 436,72 m²; Powierzchnia użytkowa nowej części budynku przy ul. Chorzowskiej 14 wynosi 2 507,00 m²; Powierzchnia użytkowa pomieszczeń przy ul. Zgrzebnioka 43Awynosi 103,73 m²; Powierzchnia terenów zielonych wynosi 2 650,00 m²; Powierzchnia chodników, parkingów i dróg wynosi 4 200,00 m², w tym: - powierzchnia chodników ok. 1200 m2 wraz z chodnikiem wzdłuż ogrodzenia od ul. Chorzowskiej; - powierzchnia parkingów i drogi dojazdowej ok. 3000 m2; Powierzchnia płaskiego dachu przewidziana do odśnieżania (zalegająca pokrywa śniegu nie może przekroczyć 30 cm) wynosi: 882,65 m2;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90910000-9, 90919200-4, 90911300-9, 90610000-6, 77314100-5, 90620000-9, 50700000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 336960.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BDW B. Seweryn, D. Łączyński spółka jawna
Email wykonawcy: biuro@bdw.net.pl
Adres pocztowy: ul. Fitznerów 1
Kod pocztowy: 41-100
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 400960.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 400960.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 443556.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.