eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek › Modernizacja dwóch promów wraz z infrastrukturą brzegową na rzece Warcie będącego w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Ciążeń i w m. Sługocin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500304874-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Gmina Lądek: Modernizacja dwóch promów wraz z infrastrukturą brzegową na rzece Warcie będącego w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Ciążeń i w m. Sługocin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602409-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602409-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lądek, Krajowy numer identyfikacyjny 31101936100000, ul. ul. Rynek 26, 62406 Lądek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 763 512, e-mail gmina@gminaladek.pl, faks 632 763 512.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dwóch promów wraz z infrastrukturą brzegową na rzece Warcie będącego w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Ciążeń i w m. Sługocin

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest : Modernizacja dwóch promów wraz z infrastruktura brzegowa na rzece Warcie będącego w ciągu drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Ciążeń i w m. Sługocin Zamówienie obejmuje zadanie nr 1 i 2 tj. : ZADANIE 1: Przedmiotem opisu jest modernizacja przewozu międzybrzegowego w m. Sługocin na rzece Warcie w km. 382,500 składającego się z jednostki pływającej; prom przewozowy BG-03-021 oraz infrastruktury brzegowej. Opis obejmuje następujące zagadnienia, według "Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)" - 63725300-0 usługi przywracania pływalności statków, 50241200-8 usługi w zakresie naprawy promów, 50244000-7 usługi w zakresie przywracania do stanu użytkowego statków i łodzi, 71337000-9 usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją. Zadanie inwestorskie obejmuje: 1. Wykonanie modernizacji jednostki pływającej mającej na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa żeglugi, przystosowanie do obecnych i przyszłościowych warunków stawianych przed przeprawą, uzyskanie uproszczonego świadectwa zdolności żeglugowej zgodnie z obowiązującymi przepisami 2.Wykonanie gruntownego przeglądu przyczółków brzegowych infrastruktury, konserwacja masztów, wymiana lin i rolek 3. Wykonanie inwentaryzacji dokumentacji, sporządzenie ekspertyz i dokumentacji dla prawidłowego i bezpiecznego działania przeprawy, przegląd techniczny i nadzór nad pracami przez PRS (Polski Rejestr Statków) W ramach pkt.1 należy wykonać: 1.1 projekt techniczny promu wraz z niezbędnym wyposażeniem, który powinien zawierać: - modernizację i naprawę kadłuba promu - modernizację i naprawę urządzenie przeciągowego - modernizacja i naprawa klap najazdowych, relingów - modernizację i naprawę pokładu - naprawę łodzi towarzyszącej -plan wyposażenia - wykonanie projektów, zatwierdzenie w PRS 1.2 Transport i wydokowanie jednostki na pochylnię w stoczni - 1 kpl. - modernizację jednostki pływającej w zakresie zgodnym z założeniami projektu technicznego: Modernizacja promu do 12 ton nośności wg dokumentacji Wymiana poszycia dna burt i pokładu bl. 4 mm - 5,5 tony Modernizacja i naprawa uszkodzonych usztywnień bl 6mm - 1,7 tony Wykonanie pilersów usztywniających pokład - 40 szt. Naprawa poszycia i usztywnień klap najazdowych - 2 kpl. Wymiana rolek i liny w klapach - 2 kpl. Modernizacja i wykonanie klap wypornościowych wraz z tulejowaniem - 2 kpl. Wymiana poszycia drewno sosnowe impregnowane gr. 40 mm pokładu i klap najazdowych 80 m2 Naprawa urządzeni sterowniczych, wymiana uszkodzonych kół zębatych i rolek, tulei sworzni - 2 kpl. Wymiana rolek liny przeciągowej - 2 kpl. Naprawa barierek ochronnych - 26 mb - zabezpieczenie antykorozyjne zestawem farb okrętowych Piaskowanie wew. i zewnątrz do klasy SA2,5 - 390 m2 Malowanie hydrodynamiczne zestawem farb okrętowych 300 - 350 m - 390 m2 Naniesienie oznaczeń jednostki 1 kpl. - wodowanie i transport do m. Sługocin na rzece Warcie w km. 382,500 - 1 kpl. W ramach pkt.2 należy wykonać" - wykonanie modernizacji i remontu cumowniczych elementów brzegowych oraz przegląd i konserwację konstrukcji masztów i elementów urządzenie przeciągowego: - 1kpl. - wymiana liny głównej z odpowiednimi atestami, - 1 kpl. W ramach pkt.3 należy wykonać: 1/ dokonanie zmian w "Dokumencie Rejestracyjnym", 2/ uzyskanie dokumentów umożliwiających przedłużenia Uproszczonego Świadectwa Zdolności Żeglugowej, 3/ uzyskanie "Świadectwa Pomiarowego" 4/ dokumentacja powykonawcza oraz ekspertyzy wytrzymałościowe ZADANIE 2: Przedmiotem opisu jest modernizacja przewozu międzybrzegowego w m. Ciążeń na rzece Warcie km. 365,400 składającej się z jednostki pływającej; prom przewozowy BG-03-022 oraz infrastruktury brzegowej. Zadanie inwestorskie obejmuje: 1. Wykonanie modernizacji jednostki pływającej mającej na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa żeglugi, przystosowanie do obecnych i przyszłościowych warunków stawianych przed przeprawą 2.Wykonanie zaplecza socjalnego dla obsługi przewozu międzybrzegowego wraz z monitoringiem obszaru przyczółków wjazdowych i akwenu przewozu. Wykonanie inwentaryzacji dokumentacji, sporządzenie ekspertyz i dokumentacji dla prawidłowego i bezpiecznego działania przeprawy, przegląd techniczny i nadzór nad pracami przez PRS (Polski Rejestr Statków) Opis obejmuje następujące zagadnienia, według "Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)" - 63725300-0 usługi przywracania pływalności statków, 50241200-8 usługi w zakresie naprawy promów, 50244000-7 usługi w zakresie przywracania do stanu użytkowego statków i łodzi, 71337000-9 usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją. W ramach pkt.1 wykonać należy: 1.1projekt techniczny remontu promu który powinien zawierać: - pomiary poszycia i plan naprawy - modernizacja i naprawa urządzeń przeciągowych - modernizację i naprawę pokładu - plan zabezpieczenia antykorozyjnego 1.2 Transport i wydokowanie jednostki na pochylnię w stoczni - wykonanie pomiarów grubości poszycia oraz naprawa wg wytycznych inspektora - wymiana pokładu drewnianego Wymiana poszycia - drewno sosnowe impregnowane gr. 40 mm pokładu i klap naj 80 m2 - - modernizacja i naprawa urządzeń przeciągowych Modernizacja i wykonanie klap wypornościowych wraz z tulejowaniem - 2 kpl. Wykonanie pilersów usztywniających pokład - 40 szt. Naprawa urządzeni sterowniczych, wymiana uszkodzonych kół zębatych i rolek, tulei sworzni - 2 kpl. Wymiana rolek liny przeciągowej - 2 kpl. Naprawa barierek ochronnych - 26 mb zabezpieczenie antykorozyjne zestawem farb okrętowych Piaskowanie wew. i zewnątrz do klasy SA2,5 - 390 m2 Malowanie hydrodynamiczne zestawem farb okrętowych 300 - 350 m - 390 m2 Naniesienie oznaczeń jednostki 1 kpl. - wodowanie i transport do m. Ciążeń na rzece Warcie km. 365,400 W ramach pkt. 2 wykonać należy: - wykonanie modernizacji i remontu cumowniczych elementów brzegowych oraz przegląd i konserwację konstrukcji masztów i elementów urządzenie przeciągowego: - wymiana liny głównej z odpowiednimi atestami - wykonanie zaplecza socjalnego dla obsługi przewozu międzybrzegowego wraz z monitoringiem obszaru przyczółków wjazdowych i akwenu przewozu. W ramach pkt.3 należy wykonać: 2/ uzyskanie dokumentów umożliwiających przedłużenia Uproszczonego Świadectwa Zdolności Żeglugowej, 3/ uzyskanie "Świadectwa Pomiarowego" 4/ dokumentacja powykonawcza oraz nadzór i przegląd PRS Inwestycja jest realizowana ze środków Województwa Wielkopolskiego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 63725300-0


Dodatkowe kody CPV: 50244000-7, 71337000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 569945.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spaw-Kon Tomasz Burak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Wał Okrężny39
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów wlkp
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 563899.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 563899.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 563899.35
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.