Ogłoszenie z dnia 2018-12-20
Ogłoszenie nr 500304800-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Warszawa: Zakup usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynków mieszkalnych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy od 01.01.2019 r. do 30.11.2020 r. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynków mieszkalnych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy od 01.01.2019 r. do 30.11.2020 r.
Numer referencyjny
KZP-XII-WZP.271.127.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynków mieszkalnych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. Budynki, dla których realizowana będzie usługa dystrybucji energii znajdują się w Warszawie przy ul. Barwnej 8, ul. Kłobuckiej 1, ul. Kłobuckiej 3, ul. Kłobuckiej 14, ul. Kłobuckiej 14, ul. Kłobuckiej 18, ul. Kłobuckiej 18A,ul. Kłobuckiej 18B, ul. Kłobuckiej 18C, ul. Kłobuckiej 18D, ul. Kostki Napierskiego 10A, ul. Kostki Napierskiego 10B, ul. Kostki Napierskiego 10C, ul. Pileckiego 109, ul. Pileckiego 111.
Energia elektryczna dostarczana na zamówienie Dzielnicy Ursynów służy do zasilania instalacji elektrycznych obsługujących tzw. części wspólne w budynkach mieszkalnych w Dzielnicy Ursynów (klatki schodowe, piwnice), jak również urządzenia stanowiące wyposażenie budynków i nieruchomości (węzły cieplne, ciepłownie gazowe, oświetlenie terenu nieruchomości, dźwigi osobowe, wentylacje w garażach podziemnych itp.). Każde z przyłączy instalacji posiada licznik zużycia energii. Instalacje elektryczne są podłączone do sieci energetycznej należącej do innogy Stoen Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Pięknej 46, który jest Operatorem Sieci Dystrybucyjnej. Zakup energii dokonywany jest centralnie przez m.st. Warszawa w ramach Warszawskiej Grupy Zakupowej, której koordynatorem jest Biuro Organizacji Urzędu m.st. Warszawy, natomiast usługi dystrybucji energii elektrycznej poszczególne Dzielnice zakupują
we własnym zakresie.
Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia wynosi: 261 000 kWh. Zamawiający jest zaliczany do grupy taryfowej G-11. Moc umowna poszczególnych punktów odbioru wyszczególniona jest w wykazie punktów PPE stanowiącym materiał w postępowaniu.
Zakup usługi dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w przepisach ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) i przepisach wykonawczych, Kodeksie cywilnym, udzielonej koncesji na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, w oparciu o ofertę usługi dystrybucji złożoną w postępowaniu.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień do wykonywania działalności tj. posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. od 1 stycznia 2019 r. do 30 listopada 2020 r. lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia określonej w umowie. Zasady rozwiązania (wygaśnięcia umowy) oraz zasady rozliczeń za usługę są określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia. Wzór umowy został uzgodniony przez Biuro Organizacji Urzędu m.st. Warszawy z RWE Stoen Operator Sp. z o.o. (obecnie Innogy Stoen Operator Sp. z o.o.) i zaakceptowany przez Skarbnika m.st. Warszawy.
Obowiązki Wykonawcy:
Wykonawca realizując przedmiot umowy zobowiązany jest do:
1) zapewnienia dystrybucji energii elektrycznej do budynków mieszkalnych w Dzielnicy Ursynów zgodnie z umową, w tym sprawności sieci dystrybucyjnej,
2) przestrzegania obowiązujących przepisów w sprawie warunków rozliczania usługi
i pobierania opłat za świadczoną usługę dystrybucji,
3) prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniających poprawność rozliczeń,
4) udostępniania Zamawiającemu danych pomiarowo-rozliczeniowych, w tym zamieszczania ich w wystawianych fakturach,
5) przyjmowania od Zamawiającego przez całą dobę zgłoszeń i reklamacji dotyczących świadczonej usługi,
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej
7) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii sieci;
8) udzielania informacji w sprawie zasad rozliczeń oraz aktualnych taryf,
9) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń, nie później
niż 14 dni od złożenia pisemnego wniosku lub zgłoszenia reklamacji.
Obowiązki Zamawiającego:
Zamawiający zobowiązuje się do:
1) pobierania energii zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) podjęcia wszelkich działań mających na celu zabezpieczenie przed uszkodzeniem
lub zniszczeniem instalacji, urządzeń pomiarowych oraz plomb w tym plomb legalizacyjnych na wszystkich elementach, a w szczególności plomb zabezpieczeń głównych
i w układzie/układach pomiarowo-rozliczeniowym/rozliczeniowych,
3) umożliwienia przedstawicielom Wykonawcy dokonania odczytów wskazań liczników oraz dostępu wraz z niezbędnym sprzętem, do wszystkich elementów układu pomiarowo-rozliczeniowego, jak również do należących do niego elementów sieci i urządzeń znajdujących się na terenie lub w obiekcie,
4) terminowego regulowania należności za realizację przedmiotu zamówienia,
5) przekazywania Wykonawcy wszelkich informacji koniecznych do prawidłowej realizacji niniejszej umowy,
6) niezwłocznego informowania Wykonawcy o zauważonych wadach lub usterkach w układzie pomiarowo-rozliczeniowym i o innych okolicznościach mających wpływ na możliwość niewłaściwego rozliczenia za usługę energii elektrycznej oraz powstałych przerwach
w dostarczaniu energii elektrycznej lub niewłaściwych jej parametrach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia, a także wykaz punktów dostarczania energii elektrycznej stanowiący załącznik nr 4 do Zaproszenia.
II.5) Główny Kod CPV:
09.31.00.00 - Elektryczność
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
162601.63
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1A ustawy Pzp ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna:
Art. 67 ust. 1 pkt 1) lit. a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
A)technicznych o obiektywnym charakterze, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Podstawa faktyczna:
Przedmiot zamówienia może być zrealizowany jedynie przez jednego Wykonawcę:
Innogy Stoen Operator Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-672) przy ul. Pięknej 46 jest właścicielem sieci dystrybucyjnych i urządzeń przesyłowych tzw. majątku sieciowego zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy. Przedsiębiorstwo to działa w obszarze monopolu naturalnego i Zamawiający nie ma innej możliwości niż zawarcie umowy z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej na danym terenie, którym w przypadku punktów poboru Zamawiającego jest Innogy Stoen Operator Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-672) przy ul. Pięknej 46
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Innogy Stoen Operator Sp. z o. o. ,
,
ul. Piękna 46,
00-672,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badania pt. "Wpływ polityki spójności na rozwój obszarów wiejskich".
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Modernizacja instalacji wody zimnej, instalacji przeciwpożarowe oraz kanalizacji deszczowej w Przedszkolu nr 56 ,,Wesołe Kubusie" przy ul. Gubinowskiej 28/30 cz. 1
- świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- "Zatrudnienie mikrobiologa w Zespole Kontroli Zakażeń Szpitalnych, superwizora do Poradni Zdrowia Psychicznego oraz zatrudnienie lekarza w zakresie neurologii w trybie dyżurowym"
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Osie.
- Dostawa energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Biesiekierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Biesiekierz w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz usługi dystrybucji na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Barcin
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.