eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-12-20

Og³oszenie nr 500304414-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Powiat Gryfiñski: Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 641538-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Gryfiñski, Krajowy numer identyfikacyjny 81168396500000, ul. ul. Sprzymierzonych 4, 74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 914 045 000, e-mail starostwo@gryfino.powiat.pl, faks 914 163 002.
Adres strony internetowej (url): bip.gryfino.powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

RI.2720.17.2018.SD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, sukcesywna dostawa do Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie wszystkich rodzajów tablic wykonanych zgodnie z Za³±cznikiem nr 13 do Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) a w szczególno¶ci: a) Tablice samochodowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki. b) Tablice motocyklowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki. c) Tablice motorowerowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki. oraz d) odbiór i komisyjne niszczenie tablic rejestracyjnych przyjêtych przez Wydzia³ do z³omowania, w sposób uniemo¿liwiaj±cy ich powtórne wykorzystanie. 1.1 Gwarancja musi obejmowaæ trzy lata na przedmiot zamówienia w aspekcie warunków okre¶lonych w Za³±czniku nr 13 do Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych. 1.2 Planowana wielko¶æ zamówienia: a) Ad. 1a) - maksymalnie 25 920 szt. b) Ad. 1b) - maksymalnie 1 000 szt. c) Ad. 1c) - maksymalnie 540 szt. Faktyczna liczba zrealizowanych dostaw bêdzie zale¿na od potrzeb Zamawiaj±cego, a niezrealizowanie ww. ilo¶ci nie bêdzie podstaw± do roszczeñ ze strony Wykonawcy. 1.3 U¿yczenie i instalacja oprogramowania umo¿liwiaj±cego elektroniczne sk³adanie zamówieñ na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni równie¿ przeszkolenie u¿ytkowników w zakresie prawid³owej obs³ugi oprogramowania. Zamawiaj±cy wymaga, aby oprogramowanie posiada³o co najmniej nastêpuj±ce cechy: - sprawdzanie zgodno¶ci wprowadzanych numerów z w³a¶ciwym Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych ju¿ na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie mo¿liwo¶ci wpisania niepoprawnych numerów, - generowanie pozycji zamówienia zawieraj±cych kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilo¶ci zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzglêdniaæ (pomijaæ) niedozwolone numery oraz numery ju¿ wykorzystane. Kolejno¶æ odmian tablic dla których generowane s± numery rejestracyjne powinna byæ zgodna z Rozporz±dzeniem, - automatyczne obliczanie ilo¶ci zamawianych tablic na podstawie wybranego typu i kompletu oraz podanego numeru pocz±tkowego i koñcowego z uwzglêdnieniem niedozwolonych i wykorzystanych wcze¶niej numerów, - automatyczne generowanie pozycji zamówienia po podaniu numeru pocz±tkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzglêdniaj±ce niedozwolone i wykorzystane wcze¶niej numery, - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacj± terminu realizacji, - obs³uga umów z wykonawcami polegaj±ca na ewidencji umów oraz weryfikacji warto¶ciowej i ilo¶ciowej stanu realizacji umowy, - niedopuszczenie do ponownego zamówienia wykorzystanych wcze¶niej numerów poprzez weryfikacjê wcze¶niej sk³adanych zamówieñ i wykrycie takiej sytuacji ju¿ na etapie tworzenia nowego zamówienia, - obs³uga tablic wycofanych polegaj±ca na ewidencji numerów tablic wycofanych, - mo¿liwo¶æ odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której zosta³a zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), - mo¿liwo¶æ odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego zosta³a przekazana do zniszczenia, - mo¿liwo¶æ pocz±tkowego wprowadzenia numerów ju¿ zamówionych przez Urz±d i uwzglêdnienie (pomijanie) tych numerów podczas sk³adania nowych zamówieñ, - program powinien posiadaæ instrukcjê obs³ugi dla u¿ytkownika pozwalaj±c± zapoznaæ siê u¿ytkownikowi z pe³n± funkcjonalno¶ci± programu. Wymagania techniczne: 1) £atwy w u¿yciu program instalacyjny niewymagaj±cy udzia³u informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakoñczeniu dzia³ania udostêpniæ u¿ytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. 2) Program powinien posiadaæ mo¿liwo¶æ automatycznego sprawdzania istnienia nowszej wersji i automatycznej aktualizacji przez Internet przeprowadzanej bez udzia³u u¿ytkownika. 3) Program powinien posiadaæ dedykowane bezp³atne narzêdzie dla administratora pozwalaj±ce zarz±dzaæ prawami dostêpu i automatyzowaæ wykonywanie kopii bezpieczeñstwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcze¶niej kopii. 4) Program powinien umo¿liwiaæ wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. 1.4 Wykonawca, w uzgodnionym terminie, zapewni pracownikom Powiatowego Zak³adu Aktywno¶ci w Gryfinie, zapoznanie siê z procesem technologicznym produkcji tablic rejestracyjnych celem ewentualnej wspó³pracy. W ramach wizji lokalnej Wykonawca udostêpni: - Informacje o procesie technologicznym. - Informacje o maszynach produkcyjnych. - Informacje na temat jako¶ci wyrobu.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 30195000-2


Dodatkowe kody CPV: 34928470-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 244552.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROTAB Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Skarbimierzyce 16
Kod pocztowy: 72-002
Miejscowo¶æ: Do³uje
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 277071.40
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 277071.40
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 285034.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.