eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczek › SERWISOWANIE I NAPRAWY SPRZĘTU PPOŻ ORAZ OBSŁUGI LOTNISKA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-19

Ogłoszenie nr 500303606-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku: SERWISOWANIE I NAPRAWY SPRZĘTU PPOŻ ORAZ OBSŁUGI LOTNISKA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 654239-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Krajowy numer identyfikacyjny 73009757200000, ul. Gucin 58 A, 98-113 Buczek, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 261 554 591, e-mail 32bltprz@ron.mil.pl, faks 261 554 709.
Adres strony internetowej (url): http://32blot.wp.mil.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SERWISOWANIE I NAPRAWY SPRZĘTU PPOŻ ORAZ OBSŁUGI LOTNISKA

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

17/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów technicznych zabudowy specjalnej samochodów strażackich oraz sprzętu lotniskowego Zamawiającego. 3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych z podziałem na części zgodnie z pkt 18. SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów. 3.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości ze strony zamawiającego, dotyczących ilości roboczogodzin (rg) na dany rodzaj usługi zapisany na fakturze, wykonawca będzie musiał przedstawić szczegółowe wyliczenia danej operacji według obowiązującego zakładowego cennika usług. 3.5. Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie każdorazowych zleceń kierowanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, na podstawie przedstawionej w ofercie stawki roboczogodziny, z uwzględnieniem wartości części zamiennych i innych akcesoriów pomniejszonych o upust/rabat podany w ofercie. 3.6. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do naprawy lub obsługi technicznej zabudowy specjalnej i sprzętu silnikowego (załącznik nr 8 do SIWZ) zamawiającego, każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 4-8 godzin (dla części 1), 6-12 godzin (dla części 2) licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 obejmuje: 3.6.1. wykonanie napraw bieżących (instalacji oraz armatury specjalnej znajdującej się na zabudowach sprzętu lotniskowego); 3.6.2. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji sprzętu; 3.6.3. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw; 3.6.4. wykonywanie napraw wynikłych z awarii; 3.6.5. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem; 3.6.6. demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacją; 3.6.7. montaż nowych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych; 3.6.8. wykonanie prac blacharskich; pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo - wymiennych elementów poszycia nadwozia poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych zabudowy typu wsporniki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych "wstawek" z konstrukcją zabudowy różnymi technikami łączenia metali; 3.6.9. wykonanie prac lakierniczych; pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych - wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rg; 3.6.10. wykonanie napraw instalacji elektrycznych; 3.6.11. wykonanie napraw oraz programowania elektronicznych systemów sterowania; 3.6.12. wykonanie prac naprawczo - wymiennych z wykorzystaniem części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych; 3.6.13. pomiar ciśnienia i wydajności pomp i silników hydraulicznych odbywać się będzie w siedzibie zamawiającego na pojeździe technicznym wykonawcy; 3.6.14. wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie każdorazowych zleceń kierowanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, na podstawie przedstawionej w ofercie stawki roboczogodziny z uwzględnieniem wartości części zamiennych i innych akcesoriów; 3.6.15. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo na oryginale faktury wymienić części które zostały wykorzystane w trakcie danej naprawy bieżącej lub awarii. 3.6.16. Szczegółowy zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych określa załącznik Nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50110000-9


Dodatkowe kody CPV: 50800000-3, 50800000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Naprawy, konserwacje i przeglądy zabudowy specjalnej i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu wojskowej straży pożarnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 163414.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Leszek Matusiak Mechanika pojazdowa oraz naprawa sprzętu pożarniczego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dolna 8
Kod pocztowy: 98-160
Miejscowość: Sędziejowice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163414.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163414.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163414.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Naprawy, konserwacje i serwisowanie sprzętu lotniskowego i agro

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 118475.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo REMASZ Julian Sobala
Email wykonawcy: remasz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Północna 44/48
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 118475.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 118475.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118475.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.