Ogłoszenie z dnia 2018-12-19
Ogłoszenie nr 500303495-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.
Gmina Zbąszyń: Utworzenie żłobka w Zbąszyniu w ramach programu "Maluch+" - dostawa wyposażenia - II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500302656-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zbąszyń, Krajowy numer identyfikacyjny 970770712,
ul. Por. Żwirki
1,
64-360
Zbąszyń, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
683 866 009, e-mail
d.weimann@zbaszyn.pl, faks
683 846 010.
Adres strony internetowej (url): www.zbaszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie żłobka w Zbąszyniu w ramach programu "Maluch+" - dostawa wyposażenia - II.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RSGG.271.22.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyposażenia - II, na potrzeby utworzenia żłobka w Zbąszyniu w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2018. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia - Formularz cenowy (zał. do SIWZ - ogł. o zam. nr 658835-N-2018). 3. Miejsce dostawy - Żłobek przy Placu Wolności 13, 64-360 Zbąszyń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39141000-2, 44410000-7, 30213100-6, 32000000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53000
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAWA Waldemar Ostojak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66941.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp - do upływu terminu składania ofert, tj. do 17.12.2018 r. godz. 12:00 nie została złożona żadna oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów w budynku i obiektach w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Mieszkowicach
- Wyposażenie biblioteki w ramach zadania pn. "Dobudowa budynku (segmentu) biblioteki do istniejącego budynku Szkoły Podstawowej wraz z niezbędną przebudową (...)
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.