eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2018/2019 - wynajem dekoracji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500302331-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Prezydent Miasta Tychy: Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2018/2019 - wynajem dekoracji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637378-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Tychy, Krajowy numer identyfikacyjny 51592200000, ul. Al. Niepodległości 49, 43100 Tychy, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 7763333, e-mail poczta@umtychy.pl, faks (032) 7763344.
Adres strony internetowej (url): www.umtychy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2018/2019 - wynajem dekoracji

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.79.2018.JM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest oświetlenie świąteczne Miasta Tychy 2018/2019 z podziałem na trzy zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz. ZADANIE NR 1 1) Demontaż istniejących dekoracji latarniowych w formie śnieżynek oraz spakowanie, zabezpieczenie i przewiezienie do magazynu Gminy Miasta Tychy przy ul. Trzy Stawy 2-4-6. Wynajem 60 szt. dekoracji nalatarniowych o średnicy co najmniej 80 cm w kolorystyce zimnej bieli - zgodnych z przedstawionym wzorem i opisem technicznym zamawianej dekoracji w okresie od 28.11.2018r. do 26.01.2019r. Montaż na słupach na Rynku oraz ulicach Bocheńskiego, Damrota i przyłączenie do sieci elektrycznej w terminie od 28.11.2018r. do 30.11.2018r., konserwacja w okresie od 01.12.2018r. (lub dnia następującego po terminie przyłączenia do sieci) do 21.01.2019r. oraz demontaż od 22.01.2019r. do 26.01.2019r. Elementy stanowią majątek Wykonawcy i muszą być nowe. 2) Wynajem 18 szt. ozdób nalatarniowych (zgodnych z przedstawionym wzorem i opisem technicznym) w terminie od 28.11.2018r. do 26.01.2019r. Montaż i podłączenie do sieci elektrycznej w okresie od 28.11.2018r. do 30.11.2018r., konserwacja w okresie od 01.12.2018r. (lub dnia następującego po terminie przyłączenia do sieci) do 21.01.2019r. oraz demontaż od 22.01.2019r. do 26.01.2019r. Lokalizacja: 4 szt. ozdób na ul. Katowickiej (od ul. Jesionowej do ul. Lipowej) oraz 14 szt. ozdób na słupach trolejbusowych przy dworcu PKP. Elementy stanowią majątek Wykonawcy i muszą być nowe. 3) Wynajem elementów oświetlenia świątecznego fontanny na Placu Św. Anny (zgodnych z przedstawionym wzorem i opisem technicznym) w terminie od 28.11.2018r. do 26.01.2019r. Montaż i podłączenie do sieci elektrycznej w okresie od 28.11.2018r. do 30.11.2018r., konserwacja w okresie od 01.12.2018r. (lub dnia następującego po terminie przyłączenia do sieci) do 21.01.2019r. oraz demontaż od 22.01.2019r. do 26.01.2019r. Elementy stanowią majątek Wykonawcy i muszą być nowe. 4) Wynajem elementów oświetlenia świątecznego - tzw. przewieszek (zgodnych z przedstawionym wzorem i opisem technicznym) w terminie od 28.11.2018r. do 26.01.2019r. Montaż na słupach trakcji trolejbusowej i podłączenie do sieci elektrycznej w okresie od 28.11.2018r. do 30.11.2018r., konserwacja w okresie od 01.12.2018r. (lub dnia następującego po terminie przyłączenia do sieci) do 21.01.2019r. oraz demontaż od 22.01.2019r. do 26.01.2019r. Elementy powinny zostać zawieszone na następujących odcinkach ulic: Budowlanych - od al. Bielskiej do ul. Burschego ( 30 elementów) oraz na ul Grota-Roweckiego - od al. Niepodległości do al. Jana Pawła II i na ul. Dmowskiego - od al. Jana Pawła II do al. Piłsudskiego (łącznie 30 elementów). Elementy stanowią majątek Wykonawcy i muszą być nowe. Wymiana linek pomiędzy słupami utrzymujących przewieszki. 5) Wynajem dekoracji w postaci kurtyn LED i tub LED (zgodnych z przedstawionym wzorem i opisem technicznym) w terminie od 28.11.2018r. do 26.01.2019r. Montaż na drzewach Rynku (dwa drzewa tworzące jedną koronę przy przystanku "Tychy Rynek") i podłączenie do sieci elektrycznej w terminie od 28.11.2018r. do 30.11.2018r., konserwacja w okresie od 01.12.2018r. (lub dnia następującego po terminie przyłączenia do sieci) do 21.01.2019r. oraz demontaż od 22.01.2019r. do 26.01.2019r. Elementy stanowią majątek Wykonawcy i muszą być nowe. ZADANIE NR 2 1) Wynajem elementów oświetlenia świątecznego w formie ramki zdjęciowej (zgodnie z przedstawionym wzorem i opisem technicznym) w terminie od 28.11.2018r. do 26.01.2019r. Montaż na Placu Baczyńskiego i podłączenie do sieci elektrycznej w okresie od 28.11.2018r. do 30.11.2018r., konserwacja w okresie od 01.12.2018r. (lub dnia następującego po terminie przyłączenia do sieci) do 21.01.2019r. oraz demontaż od 22.01.2019r. do 26.01.2019r. Elementy stanowią majątek Wykonawcy i muszą być nowe. ZADANIE NR 3 1) Wynajem elementów oświetlenia świątecznego imitujących choinkę (zgodnie z przedstawionym wzorem i opisem technicznym) w terminie od 28.11.2018r. do 26.01.2019r. Montaż na Rynku i podłączenie do sieci elektrycznej okresie od 28.11.2018r. do 30.11.2018r., konserwacja w okresie od 01.12.2018r. (lub dnia następującego po terminie przyłączenia do sieci) do 21.01.2019r. oraz demontaż od 22.01.2019r. do 26.01.2019r. Elementy stanowią majątek Wykonawcy i muszą być nowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 31527200-8


Dodatkowe kody CPV: 45316100-6, 45315600-4, 50232000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 198171.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MULTIDECOR sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy: sekretariat@multidecor.pl
Adres pocztowy: ul.St. Noakowskiego 4
Kod pocztowy: 05-820
Miejscowość: Piastów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 243751.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 243751.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 243751.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MULTIDECOR sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy: sekretariat@multidecor.pl
Adres pocztowy: ul.St. Noakowskiego 4
Kod pocztowy: 05-820
Miejscowość: Piastów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7257.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7257.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7257.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17595.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MULTIDECOR sp. z o.o. sp.k.
Email wykonawcy: sekretariat@multidecor.pl
Adres pocztowy: ul.St. Noakowskiego 4
Kod pocztowy: 05-820
Miejscowość: Piastów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21641.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21641.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21641.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.