eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania na potrzeby Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy przy ul. Gintrowskiego 32 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500302100-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Dom Kultury "Kadr" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy: dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania na potrzeby Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy przy ul. Gintrowskiego 32 w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 651605-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500286730-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Kultury "Kadr" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 000841120, ul. Gintrowskiego 32, 02-697 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 843 88 81, e-mail finanse@dkkadr.waw.pl, faks 22 843 88 81.
Adres strony internetowej (url): http://www.dkkadr.waw.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.dkkadr.waw.pl/kadrbip/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania na potrzeby Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy przy ul. Gintrowskiego 32 w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP/1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania na potrzeby Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy przy ul. Gintrowskiego 32 w Warszawie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232100-5, 30121200-5, 32424000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa komputera stacjonarnego typu All in One

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 03.12.2018 została przedstawiona 1 oferta, która nie podlegała odrzuceniu złożona przez ASCOMP S.A, wobec Części 4 zamówienia. Wobec podzielenia przez Zamawiającego zamówienia na 6 odrębnych części i umożliwieniu Wykonawcom składania ofert zarówno co do wszystkich części jak i poszczególnych z nich złożenie oferty jedynie wobec Części 4 zamówienia rodzi konieczność unieważnienia przetargu przez Zamawiającego w pozostałym zakresie wobec nie złożenia żadnych ofert w terminie przewidzianym na ich składanie. W tej sytuacji zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 1

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa komputera przenośnego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 03.12.2018 została przedstawiona 1 oferta, która nie podlegała odrzuceniu złożona przez ASCOMP S.A, wobec Części 4 zamówienia. Wobec podzielenia przez Zamawiającego zamówienia na 6 odrębnych części i umożliwieniu Wykonawcom składania ofert zarówno co do wszystkich części jak i poszczególnych z nich złożenie oferty jedynie wobec Części 4 zamówienia rodzi konieczność unieważnienia przetargu przez Zamawiającego w pozostałym zakresie wobec nie złożenia żadnych ofert w terminie przewidzianym na ich składanie. W tej sytuacji zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 2.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa komputera przenośnego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 03.12.2018 została przedstawiona 1 oferta, która nie podlegała odrzuceniu złożona przez ASCOMP S.A, wobec Części 4 zamówienia. Wobec podzielenia przez Zamawiającego zamówienia na 6 odrębnych części i umożliwieniu Wykonawcom składania ofert zarówno co do wszystkich części jak i poszczególnych z nich złożenie oferty jedynie wobec Części 4 zamówienia rodzi konieczność unieważnienia przetargu przez Zamawiającego w pozostałym zakresie wobec nie złożenia żadnych ofert w terminie przewidzianym na ich składanie. W tej sytuacji zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 3.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: dostawa i wdrożenie urządzenia Firewall

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASCOMP S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Christo Botewa 14 30-798 Kraków
Kod pocztowy: 30-798
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81300.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: dostawa drukarki kolorowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 03.12.2018 została przedstawiona 1 oferta, która nie podlegała odrzuceniu złożona przez ASCOMP S.A, wobec Części 4 zamówienia. Wobec podzielenia przez Zamawiającego zamówienia na 6 odrębnych części i umożliwieniu Wykonawcom składania ofert zarówno co do wszystkich części jak i poszczególnych z nich złożenie oferty jedynie wobec Części 4 zamówienia rodzi konieczność unieważnienia przetargu przez Zamawiającego w pozostałym zakresie wobec nie złożenia żadnych ofert w terminie przewidzianym na ich składanie. W tej sytuacji zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 5 zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego monochromatycznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 03.12.2018 została przedstawiona 1 oferta, która nie podlegała odrzuceniu złożona przez ASCOMP S.A, wobec Części 4 zamówienia. Wobec podzielenia przez Zamawiającego zamówienia na 6 odrębnych części i umożliwieniu Wykonawcom składania ofert zarówno co do wszystkich części jak i poszczególnych z nich złożenie oferty jedynie wobec Części 4 zamówienia rodzi konieczność unieważnienia przetargu przez Zamawiającego w pozostałym zakresie wobec nie złożenia żadnych ofert w terminie przewidzianym na ich składanie. W tej sytuacji zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Części 6 zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.