To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-17
Ogłoszenie nr 500301030-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.
Gmina Radzanowo: Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 648454-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500273209-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Radzanowo, Krajowy numer identyfikacyjny 611016057,
ul. Płocka
32,
09-451
Radzanowo, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
24 261 34 97, e-mail
andrzej.klodawski@radzanowo.pl, faks
24 261 34 97.
Adres strony internetowej (url): www.radzanowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RB.272.22.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi dla zadania pn. Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie w ilości 47.500 litrów, w tym: a) w okresie 11-12.2018 roku w ilości 4.500,00 litrów, b) w okresie 01.01.2019 do 31.12.2019 roku w ilości 43.000,00 litrów 3. Zamówienie finansowane będzie ze środków Zakładu Gospodarczego przy Urzędzie Gminy w Radzanowie.0 4. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 roku. 5. Dostawy odbywać się będą dwa razy w tygodniu. Jednorazowa średnia dostawa oleju napędowego wynosić będzie około 450 litrów. 6. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy do zbiorników pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i do kanistrów. 7. Faktycznie dostarczona ilość paliwa potwierdzona będzie przez wskazanego przedstawiciela Zamawiającego wpisem na karcie dostaw paliw. Zatwierdzona w karcie paliw ilość paliwa będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. 8. Faktury VAT wystawiane będą: a) za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca, b) za okres od 16 dnia każdego miesiąca do ostatniego dnia każdego miesiąca. 9. Miejscem dostawy paliwa będzie siedziba Zakładu Gospodarczego w Radzanowie przy ul. Rolnej 4. 10. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy. Jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od ilości określonej w przedmiocie zamówienia Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów paliwa bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 11. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw oraz wysoką jakość dostarczonego paliwa zgodnie z obowiązującymi normami jakości i przepisami. 12. Koszty dostaw paliwa oraz wszystkie inne koszty Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w oferowaną cenę jednostkową. 13. Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy pomniejszone o zadeklarowany w ofercie przez Wykonawcę upust cenowy. 14. Do wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca przyjmie cenę brutto na dystrybutorze z dnia poprzedzającego dzień składania ofert pomniejszoną o proponowany upust cenowy wyrażony w zł/litr brutto (stały w okresie trwania umowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
197125.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo-Usługowe EKO-BENZ sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
227525.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RADZANOWO
więcej: przetargi RADZANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.