eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniew › Wyposażenie miejsca opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Żłobek Jaś i Marysia w Gniewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-15

Ogłoszenie nr 500300499-N-2018 z dnia 15-12-2018 r.

Gmina Gniew: Wyposażenie miejsca opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Żłobek Jaś i Marysia w Gniewie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia wchodzi w zakres Projektu pod nazwą "Żłobek Jaś i Marysia". Wniosek nr RPPM.05.03.00-22-0014/18 o dofinansowanie projektu "Żłobek Jaś i Marysia" rekomendowany do dofinansowania (na mocy Uchwały nr 1094/373/18 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 16 października 2018 r) w ramach konkursu nr RPPM.05.03.00.-IZ.00-22-001/18 w ramach RPO WP 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635967-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gniew, Krajowy numer identyfikacyjny 52758100000, ul. Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 530 79 18, e-mail rin-kierownik@gniew.pl, faks 58 530 79 40.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gniew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie miejsca opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Żłobek Jaś i Marysia w Gniewie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RSP.271.12.2018.IZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka, z podziałem na 3 części: Cześć I - Dostawa i montaż urządzeń AGD 1. Lodówka - 1 szt. 2. Zmywarka z wyparzarką - 1 szt. 3. Kuchenka mikrofalowa - 1 szt. Część II - Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia pomieszczeń żłobka 1. Krzesełka do karmienia - 5 szt. 2. Sztućce - 30 kompletów 3. Naczynia - 30 kompletów 4. Kubeczki do napojów - 30 szt. 5. Podgrzewacz do butelek - 2 szt. 6. Wózek do rozwożenia posiłków - 1 szt. 7. Sterylizator do butelek - 2 szt. 8. Termosy 3,5 l - 2 szt. 9. Kredens kuchenny - 1 szt. 10. Pojemnik na sztućce - 1 szt. 11. Kosz na pieluchy - 2 zestawy 12. Komoda z przewijakiem (+ materac) - 1 komplet 13. Półka na kubeczki do mycia zębów - 1 szt. 14. Lustro do łazienki - 1 szt. 15. Pojemnik na papier toaletowy - 2 szt. 16. Suszarka do rąk - 1 szt. 17. Dozownik mydła - 1 szt. 18. Nocniki - 15 szt. 19. Wieszaki łazienkowe (5 haczyków) - 3 szt. 20. Kojce - 2 szt. 21. Leżaczki - 15 kompletów 22. Łóżeczka - 5 kompletów 23. Kołderka + poduszka - 30 kompletów 24. Pościele - 30 kompletów 25. Siedziska gruszki - 5 szt. 26. Kanapa piankowa - 5 szt. 27. Stolik 6 osobowe + krzesełka - 3 zestawy 28. Regał na nocniki - 1 szt. 29. Regał na leżaczki - 1 szt. 30. Regał na zabawki - 4 szt. 31. Biurko + krzesło dla opiekuna - 2 zestawy 32. Szafa na pościel - 1 szt. 33. Szafa - 2 szt. 34. Kącik zabaw - 4 zestawy 35. Biblioteczka - 2 komplety 36. Pojemnik na zabawki - 6 szt. 37. Dywan dziecięcy terakota - 68 szt. 38. Wózek wieloosobowy - 1 szt. 39. Sprzęt do gimnastyki - 1 zestaw 40. Zabawki - 2 komplety 41. Basen z kulkami - 1 komplet 42. Kulki do basenu - 1 komplet 43. Bujaki - 5 szt. 44. Chodziki - 5 szt. 45. Materiały muzyczne - 2 zestawy 46. Kształtki rehabilitacyjne - 1 komplet 47. Kosze na śmieci - 5 szt. 48. Puzzle / układanki - 10 szt. 49. Węże spacerowe - 2 szt. 50. Aplikacje ścienne - 5 kompletów 51. Chusta animacyjna 3,3 m - 1 szt. 52. Moduł do szatni 3 osobowy - 1 zestaw 53. Moduł do szatni 6 osobowy - 2 zestawy 54. Ławeczki do szatni - 2 szt. Część III - Dostawa i instalacja sprzętu IT 1. Urządzenie laserowe wielofunkcyjne - 1 szt. 2. Odtwarzacz cd - 2 szt. 3. Laptop + oprogramowanie - 1 szt. 4. Magiczny dywan / interaktywna podłoga - 1 szt. 5. Monitor interaktywny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Część III SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia". Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia "typu" / "równoważne", co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 39141000-2, 39314000-6, 39713100-4, 39711362-4, 39000000-2, 39512000-4, 39221110-1, 39530000-6, 39162100-6, 30236000-2, 30213100-6, 48000000-8, 30232100-5, 32000000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4869.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pestar sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: , ul. Skarszewska 58
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5846.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5846.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5846.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia pomieszczeń żłobka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 1986). Na dzień 31 października 2018 r. do godz. 12:00 Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Wyposażenie miejsca opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Żłobek Jaś i Marysia w Gniewie. W wyznaczonym terminie w zakresie zamówienia częściowego nr II nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu IT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21707.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25866.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20910.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25866.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.