To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-15
Ogłoszenie nr 500300499-N-2018 z dnia 15-12-2018 r.
Gmina Gniew: Wyposażenie miejsca opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Żłobek Jaś i Marysia w Gniewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia wchodzi w zakres Projektu pod nazwą "Żłobek Jaś i Marysia". Wniosek nr RPPM.05.03.00-22-0014/18 o dofinansowanie projektu "Żłobek Jaś i Marysia" rekomendowany do dofinansowania (na mocy Uchwały nr 1094/373/18 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 16 października 2018 r) w ramach konkursu nr RPPM.05.03.00.-IZ.00-22-001/18 w ramach RPO WP 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635967-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gniew, Krajowy numer identyfikacyjny 52758100000,
ul. Plac Grunwaldzki
1,
83-140
Gniew, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 530 79 18, e-mail
rin-kierownik@gniew.pl, faks
58 530 79 40.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gniew.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie miejsca opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Żłobek Jaś i Marysia w Gniewie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RSP.271.12.2018.IZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka, z podziałem na 3 części: Cześć I - Dostawa i montaż urządzeń AGD 1. Lodówka - 1 szt. 2. Zmywarka z wyparzarką - 1 szt. 3. Kuchenka mikrofalowa - 1 szt. Część II - Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia pomieszczeń żłobka 1. Krzesełka do karmienia - 5 szt. 2. Sztućce - 30 kompletów 3. Naczynia - 30 kompletów 4. Kubeczki do napojów - 30 szt. 5. Podgrzewacz do butelek - 2 szt. 6. Wózek do rozwożenia posiłków - 1 szt. 7. Sterylizator do butelek - 2 szt. 8. Termosy 3,5 l - 2 szt. 9. Kredens kuchenny - 1 szt. 10. Pojemnik na sztućce - 1 szt. 11. Kosz na pieluchy - 2 zestawy 12. Komoda z przewijakiem (+ materac) - 1 komplet 13. Półka na kubeczki do mycia zębów - 1 szt. 14. Lustro do łazienki - 1 szt. 15. Pojemnik na papier toaletowy - 2 szt. 16. Suszarka do rąk - 1 szt. 17. Dozownik mydła - 1 szt. 18. Nocniki - 15 szt. 19. Wieszaki łazienkowe (5 haczyków) - 3 szt. 20. Kojce - 2 szt. 21. Leżaczki - 15 kompletów 22. Łóżeczka - 5 kompletów 23. Kołderka + poduszka - 30 kompletów 24. Pościele - 30 kompletów 25. Siedziska gruszki - 5 szt. 26. Kanapa piankowa - 5 szt. 27. Stolik 6 osobowe + krzesełka - 3 zestawy 28. Regał na nocniki - 1 szt. 29. Regał na leżaczki - 1 szt. 30. Regał na zabawki - 4 szt. 31. Biurko + krzesło dla opiekuna - 2 zestawy 32. Szafa na pościel - 1 szt. 33. Szafa - 2 szt. 34. Kącik zabaw - 4 zestawy 35. Biblioteczka - 2 komplety 36. Pojemnik na zabawki - 6 szt. 37. Dywan dziecięcy terakota - 68 szt. 38. Wózek wieloosobowy - 1 szt. 39. Sprzęt do gimnastyki - 1 zestaw 40. Zabawki - 2 komplety 41. Basen z kulkami - 1 komplet 42. Kulki do basenu - 1 komplet 43. Bujaki - 5 szt. 44. Chodziki - 5 szt. 45. Materiały muzyczne - 2 zestawy 46. Kształtki rehabilitacyjne - 1 komplet 47. Kosze na śmieci - 5 szt. 48. Puzzle / układanki - 10 szt. 49. Węże spacerowe - 2 szt. 50. Aplikacje ścienne - 5 kompletów 51. Chusta animacyjna 3,3 m - 1 szt. 52. Moduł do szatni 3 osobowy - 1 zestaw 53. Moduł do szatni 6 osobowy - 2 zestawy 54. Ławeczki do szatni - 2 szt. Część III - Dostawa i instalacja sprzętu IT 1. Urządzenie laserowe wielofunkcyjne - 1 szt. 2. Odtwarzacz cd - 2 szt. 3. Laptop + oprogramowanie - 1 szt. 4. Magiczny dywan / interaktywna podłoga - 1 szt. 5. Monitor interaktywny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Część III SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia". Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia "typu" / "równoważne", co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 39161000-8, 39141000-2, 39314000-6, 39713100-4, 39711362-4, 39000000-2, 39512000-4, 39221110-1, 39530000-6, 39162100-6, 30236000-2, 30213100-6, 48000000-8, 30232100-5, 32000000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń AGD |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4869.94
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pestar sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5846.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia pomieszczeń żłobka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 1986). Na dzień 31 października 2018 r. do godz. 12:00 Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Wyposażenie miejsca opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Żłobek Jaś i Marysia w Gniewie. W wyznaczonym terminie w zakresie zamówienia częściowego nr II nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu IT |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21707.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25866.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części (Toad, Intellij)
- Dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi
- "Zakup i dostawa wyposażenia Centrum szkoleniowo-konferencyjnego oraz pokoi gościnnych w Pałacu na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice"
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.