eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji polegającej na budowie gminnego przedszkola przy ul. Leszczynowej w Grabówce, gm. Supraśl



Ogłoszenie z dnia 2018-12-11

Ogłoszenie nr 500295987-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.

Supraśl: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji polegającej na budowie gminnego przedszkola przy ul. Leszczynowej w Grabówce, gm. Supraśl
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Przyjaciele dzieci - nowe przedszkole w Grabówce", zwanego dalej "Projektem" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, w ramach Oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552803-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500018611-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, Krajowy numer identyfikacyjny 5065914800000, ul. ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7132725, 7132701, e-mail monika.kropiewnicka@suprasl.pl, faks 085 7132720, 7132725.
Adres strony internetowej (url): www.suprasl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji polegającej na budowie gminnego przedszkola przy ul. Leszczynowej w Grabówce, gm. Supraśl

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji polegającej na "Budowie gminnego przedszkola wraz z instalacjami: elektryczną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazową wewnętrzną i wentylacją mechaniczną wraz z murem oporowym i zagospodarowaniem terenu, zlokalizowanych na działkach nr geod. 104, 105/1, 67/2 i 145/3 przy ul. Leszczynowej w Grabówce, gm. Supraśl", w zakresie: a) Robót budowlanych, b) Robót sanitarnych, c) Robót elektrycznych. 3) Zakres planowanej inwestycji podlegającej nadzorowi obejmuje: a) Roboty budowlane: -roboty rozbiórkowe, -roboty ziemne, -fundamenty, -ściany fundamentowe, -ściany i stropy, -dach -konstrukcja i pokrycie, -ślusarka i stolarka otworowa, -tynki i okładziny wewnętrzne, -podłogi i posadzki, -malowanie, -elewacje, -ślusarka, -roboty zewnętrzne. b) Roboty elektryczne - zasilanie budynku, oświetlenie terenu, rozdzielnice obiektowe, wyłączenie pożarowe, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja uziemienia, instalacja odgromowa, instalacja i ochrony przepięciowej, instalacja ochrony od porażeń, instalacja fotowoltaiczna; c) Roboty sanitarne- przyłącza sanitarne zewnętrzne: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej kanalizacji deszczowej, instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja kanalizacji tłuszczowej, instalacja solarna, kotłownia i instalacja gazowa, instalacja c.o. i instalacja GWC, instalacja i urządzenia wentylacji mechanicznej, wyciąg z okapów, instalacja klimatyzacji freonowej; d) Dostawę i montaż wyposażenia zaplecza gastronomicznego, wyposażenia toalet, wyposażenia ruchomego, meble projektowane wbudowane, pozostałe elementy wyposażenia; e) Uczestnictwo w odbiorach budynku przez odpowiednie służby (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Straż Pożarna, Nadzór Budowlany), Na wykonanie w/w inwestycji Inwestor posiada prawomocne pozwolenie na budowę. W przetargu nieograniczonego najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca: Akces Starosta i Wspólnicy s.j. ul. Radzymińska 14, 15-863 Białystok, na kwotę ryczałtową 7 227 103,60 brutto. Pełna dokumentacja określająca zakres zamówienia podlegający nadzorowi znajduje się na stronie Zamawiającego pod linkiem: http://bip.um.suprasl.wrotapodlasia.pl/postepowania/zamowienia-publiczne--przetargi/roboty-budowlane/aktualne-zamowienia/postępowanie ZP.271.8.2017 - Budowa gminnego przedszkola przy ul. Leszczynowej w Grabówce, gm. Supraśl.html oraz w siedzibie Zamawiającego. 4) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje prace wykonywane z tytułu sprawowanego nadzoru w trakcie prowadzenia prac budowlanych, o których mowa w pkt 3 oraz prac wykonywanych w okresie zgłaszania i usuwania wad, a w tym w ramach gwarancji lub rękojmi za wady. 5) Do obowiązków koordynatora nadzoru inwestorskiego należy również kontrola pracy inspektorów wszystkich specjalności. 6) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w granicach posiadanego umocowania będzie przedstawicielem Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą na wykonanie robót budowlanych. 7) Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) dla osoby pełniącej funkcję nadzoru inwestorskiego.


II.4) Główny kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do zakończenia procedury odbiorowej inwestycji, której termin zakończenia ustalono w umowie z Wykonawcą robót na dzień 30.06.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

INVESTKAR Karol Klimowicz, , Al. Jana Pawła II 59/53, 15-704, Białystok, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 55000 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji umowy na dzień 22.10.2018r. oraz zmiana wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. W trakcie realizacji inwestycji wystąpiła konieczność wykonania przez Generalnego Wykonawcę - firmę Akcess Starosta i Wspólnicy sp. jawna dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym (nie przewidzianych na etapie procedury przetargowej, które nie są objęte dokumentacją załączoną do SIWZ-u), szczegółowo opisane w protokole konieczności z dnia 23.08.2018r. 2. Następstwem w/w okoliczności było podpisanie z Generalnym Wykonawcą - firmą Akcess Starosta i Wspólnicy sp. jawna Aneksu Nr 3 do Umowy Nr ZP.272.11.2017r, zgodnie z którym zostały zlecone roboty dodatkowe i określony został nowy termin zakończenia robót budowlanych do 22.10.2018r. przy czym: - do 15.10.2018r. pełny zakres robót z pełnym wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu, - w dniach 16.10 - 22.10.2018r. - procedura odbiorowa. 3. Na podstawie §10 Umowy Nr ZP.272.19.2017r. z dnia 23.08.2017r. w przypadku zmiany terminu zakończenia robót budowlanych powyżej 1 miesiąca Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia -- o kwotę wynagrodzenia wyliczoną proporcjonalnie do przedłużonego po upływie 1 miesiąca czasu sprawowanego nadzoru. 4. Wartość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu zmiany terminu zakończenia robót - do dnia 22.10.2018r. (40 dni kalendarzowe) wynosi 7.074,00 zł brutto. Wyliczenie wynagrodzenia: 55.000,00zł brutto/311 dni kalendarzowych (23.08.2017r.-30.06.2018r.)=176,85zł brutto/dzień kalendarzowy 40 dni kalendarzowych (13.09-22.10.2018r.) x 176,85zł = 7.074,00zł brutto 5. Ze względu na fakt, iż został zawarty z Generalnym Wykonawcą - firmą Akcess Starosta i Wspólnicy sp. jawna Aneks Nr 3 z dnia 11.09.2018r. w którym został określony nowy termin zakończenia wszystkich prac do dnia 22.10.2018r. nie jest możliwe zachowanie terminów określonych w Umowie Nr ZP.272.19.2017r. z dnia 23.08.2017r. z powodów nie obciążających Wykonawcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.