eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Remont trybun w istniejącej hali sportowej na potrzeby zmiany sposobu użytkowania na halę lodową w ramach zadania"Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - przebudowa niezbędnej infrastruktury" realizowanego w ramach zadania dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki pn. "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - utworzenie tafli lodowej z zakupem niezbędnej infrastruktury"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-10

Ogłoszenie nr 500295005-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.

Gmina Miasto Zgierz: Remont trybun w istniejącej hali sportowej na potrzeby zmiany sposobu użytkowania na halę lodową w ramach zadania: "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - przebudowa niezbędnej infrastruktury" realizowanego w ramach zadania dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki pn. "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - utworzenie tafli lodowej z zakupem niezbędnej infrastruktury"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639548-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Zgierz, Krajowy numer identyfikacyjny 472057721, ul. Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427162854 w. 200, 7143200, e-mail estasiak@umz.zgierz.pl, faks 427 143 203.
Adres strony internetowej (url): www.umz.zgierz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont trybun w istniejącej hali sportowej na potrzeby zmiany sposobu użytkowania na halę lodową w ramach zadania: "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - przebudowa niezbędnej infrastruktury" realizowanego w ramach zadania dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki pn. "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - utworzenie tafli lodowej z zakupem niezbędnej infrastruktury"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.44.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A/ Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu: "Remont trybun w istniejącej hali sportowej na potrzeby zmiany sposobu użytkowania na halę lodową w ramach zadania: "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - utworzenie tafli lodowej z zakupem niezbędnej infrastruktury"", zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę Miacasa sp. z o.o. ulica Podleśna 18d, 95-070 Ruda Bugaj, stanowiącą załącznik nr 1, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 2, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i aktualnie obowiązującymi normami i przepisami oraz z najwyższą starannością, jak również w sposób kompletny z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1) rozbiórki - zaprojektowano demontaż wszystkich istniejących barierek oraz siedzisk, zakres prac obrazuje załącznik nr 3, 2) modernizacja schodów na trybunach - zaprojektowano modernizację biegów schodów (16 biegów), zakres prac obrazuje załącznik nr 3, 3) dostosowanie do obowiązujących przepisów szerokości przejść miedzy siedzeniami, 4) montaż siedzisk - wymagane certyfikaty i atesty w języku polskim, 5) malowanie posadzek i ciągów pieszych zgodnie z projektem, 6) wymiana balustrad na balustrady szklane VSG-ESG 8.8.4, zakres prac obrazuje załącznik nr 4, 7) wykonanie pochylni przed wjazdem na halę, załącznik nr 5, 8) wykonanie stanowisk dla komentatorów, załącznik nr 6, - wszystkie wymienione wyżej prace należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności: - koszty prób, badań i odbiorów, - koszty wywozu gruzu i innych materiałów łącznie z ich utylizacją, - koszty zabezpieczenia prowadzonych robót budowlanych, - koszty zabezpieczenia budynku hali w trakcie prowadzenia robót budowlanych. - inne określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 2. Wykonawca winien zorganizować zaplecze socjalne i magazynowe. Zaplecze i składowanie materiałów nie powinno utrudniać działalności Ośrodka. 3. Wykonawca winien dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia majątku Zamawiającego znajdującego się na terenie placu budowy przed kradzieżą. Wszystkie zauważone przez Wykonawcę nieprawidłowości w tym zakresie powinny być natychmiast zgłaszane Zamawiającemu. 4. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje zajęty wokół obiektu i pod zaplecze budowy teren Ośrodka. 5. Wszelkie szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca winien uzgadniać z Zamawiającym, a gdy zajdzie taka potrzeba również z Projektantem. 6. Roboty budowlane Wykonawca winien prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy. 7. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 8. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego, za wyjątkiem tablicy informacyjnej budowy. 9. Termin realizacji zamówienia do dnia 18.12.2018r. 10. Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedstawił i uzgodnił harmonogram rzeczowo - finansowy zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w przedmiotowym zakresie. 11. Równolegle są prowadzone prace na terenie MOSiR, w związku z tym należy założyć, iż Wykonawca będzie mógł korzystać z wyjść wskazanych przez Administratora budynku. 12. Prace muszą być prowadzone, tylko tak aby nie kolidowały z pozostałymi pracami inwestycyjnymi. 13. Nie dopuszcza się prac i składowania materiałów budowlanych na płycie boiska. 14. Zamawiający wymaga, aby niezwłocznie po zakończeniu robót Wykonawca umieścił tablicę informacyjną w widocznym miejscu zrealizowanej inwestycji w porozumieniu i zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60cm (wysokość) x 80cm (szerokość). Tablicę należy wykonać z trwałych materiałów, np.: stali nierdzewnej, blachy lub pleksi. Napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i trwały, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty ogólnobudowlane, murarza. Załączniki: 1. Projekt wykonawczy - załącznik nr 1. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2. 3. Zakres prac - schody - załącznik nr 3. 4. Zakres prac - balustrady - załącznik nr 4. 5. Projekt z opisem - pochylnia - załącznik nr 5. 6. Stanowisko komentatorskie - projekt - załącznik nr 6.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21215750.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CECHINI Marcin Gil
Email wykonawcy: biuro@cechini.pl
Adres pocztowy: ul. Chopina 1
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1397000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1397000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1397000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.