To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-10
Ogłoszenie nr 500295005-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.
Gmina Miasto Zgierz: Remont trybun w istniejącej hali sportowej na potrzeby zmiany sposobu użytkowania na halę lodową w ramach zadania: "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - przebudowa niezbędnej infrastruktury" realizowanego w ramach zadania dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki pn. "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - utworzenie tafli lodowej z zakupem niezbędnej infrastruktury"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639548-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Zgierz, Krajowy numer identyfikacyjny 472057721,
ul. Plac Jana Pawła II
16,
95-100
Zgierz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
427162854 w. 200, 7143200, e-mail
estasiak@umz.zgierz.pl, faks
427 143 203.
Adres strony internetowej (url): www.umz.zgierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont trybun w istniejącej hali sportowej na potrzeby zmiany sposobu użytkowania na halę lodową w ramach zadania: "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - przebudowa niezbędnej infrastruktury" realizowanego w ramach zadania dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki pn. "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - utworzenie tafli lodowej z zakupem niezbędnej infrastruktury"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.44.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A/ Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu: "Remont trybun w istniejącej hali sportowej na potrzeby zmiany sposobu użytkowania na halę lodową w ramach zadania: "Modernizacja hali sportowej MOSiR w Zgierzu, ul. Wschodnia 2 - utworzenie tafli lodowej z zakupem niezbędnej infrastruktury"", zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez firmę Miacasa sp. z o.o. ulica Podleśna 18d, 95-070 Ruda Bugaj, stanowiącą załącznik nr 1, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 2, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i aktualnie obowiązującymi normami i przepisami oraz z najwyższą starannością, jak również w sposób kompletny z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1) rozbiórki - zaprojektowano demontaż wszystkich istniejących barierek oraz siedzisk, zakres prac obrazuje załącznik nr 3, 2) modernizacja schodów na trybunach - zaprojektowano modernizację biegów schodów (16 biegów), zakres prac obrazuje załącznik nr 3, 3) dostosowanie do obowiązujących przepisów szerokości przejść miedzy siedzeniami, 4) montaż siedzisk - wymagane certyfikaty i atesty w języku polskim, 5) malowanie posadzek i ciągów pieszych zgodnie z projektem, 6) wymiana balustrad na balustrady szklane VSG-ESG 8.8.4, zakres prac obrazuje załącznik nr 4, 7) wykonanie pochylni przed wjazdem na halę, załącznik nr 5, 8) wykonanie stanowisk dla komentatorów, załącznik nr 6, - wszystkie wymienione wyżej prace należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności: - koszty prób, badań i odbiorów, - koszty wywozu gruzu i innych materiałów łącznie z ich utylizacją, - koszty zabezpieczenia prowadzonych robót budowlanych, - koszty zabezpieczenia budynku hali w trakcie prowadzenia robót budowlanych. - inne określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 2. Wykonawca winien zorganizować zaplecze socjalne i magazynowe. Zaplecze i składowanie materiałów nie powinno utrudniać działalności Ośrodka. 3. Wykonawca winien dołożyć wszelkich starań w celu zabezpieczenia majątku Zamawiającego znajdującego się na terenie placu budowy przed kradzieżą. Wszystkie zauważone przez Wykonawcę nieprawidłowości w tym zakresie powinny być natychmiast zgłaszane Zamawiającemu. 4. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje zajęty wokół obiektu i pod zaplecze budowy teren Ośrodka. 5. Wszelkie szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca winien uzgadniać z Zamawiającym, a gdy zajdzie taka potrzeba również z Projektantem. 6. Roboty budowlane Wykonawca winien prowadzić pod nadzorem uprawnionego kierownika budowy. 7. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 8. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego, za wyjątkiem tablicy informacyjnej budowy. 9. Termin realizacji zamówienia do dnia 18.12.2018r. 10. Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedstawił i uzgodnił harmonogram rzeczowo - finansowy zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w przedmiotowym zakresie. 11. Równolegle są prowadzone prace na terenie MOSiR, w związku z tym należy założyć, iż Wykonawca będzie mógł korzystać z wyjść wskazanych przez Administratora budynku. 12. Prace muszą być prowadzone, tylko tak aby nie kolidowały z pozostałymi pracami inwestycyjnymi. 13. Nie dopuszcza się prac i składowania materiałów budowlanych na płycie boiska. 14. Zamawiający wymaga, aby niezwłocznie po zakończeniu robót Wykonawca umieścił tablicę informacyjną w widocznym miejscu zrealizowanej inwestycji w porozumieniu i zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60cm (wysokość) x 80cm (szerokość). Tablicę należy wykonać z trwałych materiałów, np.: stali nierdzewnej, blachy lub pleksi. Napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i trwały, według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty ogólnobudowlane, murarza. Załączniki: 1. Projekt wykonawczy - załącznik nr 1. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2. 3. Zakres prac - schody - załącznik nr 3. 4. Zakres prac - balustrady - załącznik nr 4. 5. Projekt z opisem - pochylnia - załącznik nr 5. 6. Stanowisko komentatorskie - projekt - załącznik nr 6.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21215750.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CECHINI Marcin Gil
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1397000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- 69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie
- "Modernizacja pomieszczeń parazytologii laboratorium, pomieszczenia sterylnego Centralnej Sterylizatorni, ciągu komunikacyjnego pomiędzy SOR, RTG, Laboratorium i korytarza kuchni."
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SZYCIU UMUNDUROWANIA WG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja nawierzchni sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Łagiewnickiej 18 w Chorzowie
- "Przebudowa gminnej, przyszkolnej infrastruktury sportowej w Busku-Zdroju"
- Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego oraz wymiana lamp na lampy LED na kompleksie boisk sportowych w Barlinku przy ul. Leśnej 10 w Barlinku.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Stawowej w Markach
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowo-rekreacyjnego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Szkole podstawowej w Kawnicach
- Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz ze skocznią w dal i rzutnią przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wysokiej
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.