To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-07
Ogłoszenie nr 500294082-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Gmina Kobierzyce: Wykonywanie robót remontowych gminnego oświetlenia drogowego w roku 2018/2019.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620340-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kobierzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 93193507500000,
ul. Al. Pałacowa
1,
55-040
Kobierzyce, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 111 215, e-mail
info@ugk.pl, faks
713 111 252.
Adres strony internetowej (url): www.ugk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie robót remontowych gminnego oświetlenia drogowego w roku 2018/2019.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RŚZiZP.271.0069.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p/n "Wykonywanie robót remontowych gminnego oświetlenia drogowego w roku 2018/2019" polegającego na: wykonaniu robót budowlanych i remontowych w branży elektrycznej w szczególności: 1) Wymianie zepsutych lub zniszczonych opraw oświetleniowych na nowe, 2) Wymianie/naprawie elementów opraw oświetleniowych typu LED, 3) Wymianie /naprawie uszkodzonych słupów oświetleniowych wraz z wyposażeniem na nowe, 4) Zabezpieczeniu miejsca wystąpienia awarii przed porażeniem prądem oraz ingerencją osób trzecich - jeśli zajdzie taka konieczność, 5) Diagnozowaniu i lokalizacji przyczyn powstawania awarii oraz ich usuwanie, 6) Wymianie/montażu przewodów zasilających w słupach, 7) Wymianie/montażu uszkodzonych kabli ziemnych, 8) Pomiarach elektrycznych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia, 9) Robotach budowlanych towarzyszących typu rozbiórka chodników lub ulic, wykopy, przewierty, odtworzenie nawierzchni itp. 2. W ramach zamówienia Wykonawca winien uzyskać niezbędne do realizacji zadania i prawidłowego użytkowania warunki, uzgodnienia, decyzje oraz opinie oraz winien dokonać płatności za ich uzyskanie. 3. Ogólne warunki zlecania robót: Zamawiający zleci każdorazowo, na podstawie zlecenia, wykonanie konkretnych robót remontowych. Zlecenie winno być poprzedzone wysłaniem do Wykonawcy zapytania pocztą elektroniczną lub telefonicznie (w przypadku robót awaryjnych) i powinno zawierać: 1) warunki i zalecenia do realizacji robót niezbędne do przygotowania oferty, 2) termin wykonania. Na podstawie uzyskanych informacji Wykonawca w terminie do 24 godzin od otrzymania zapytania dokona oględzin i badania przedmiotu danego zakresu, następnie sporządza kosztorys ofertowy, który powinien zostać zweryfikowany przez branżowego Inspektora Nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego. W przypadku robót awaryjnych (usunięcia awarii) zakres robót będzie ustalany przez Zamawiającego telefonicznie i mailowo, każdorazowo w dniu udzielenia zamówienia na wykonanie tych robót. Wykonawca zakończy realizację w terminie każdorazowo uzgodnionym z Wykonawcą. Zamawiający jest zobowiązany w pierwszym dniu roboczym po zaistnieniu awarii wystawić zlecenie i dopełnić wymogów formalnych związanych z obiegiem dokumentów. Rozliczenie prac za powyższe roboty powinno nastąpić na podstawie kosztorysów powykonawczych zweryfikowanych przez Inspektorów Nadzoru. W tym przypadku nie jest wymagany kosztorys ofertowy, rozliczenie nastąpi po otrzymaniu zlecenia w oparciu o sporządzony kosztorys powykonawczy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45314300-4, 45316000-5, 45232200-4, 45310000-3, 45315700-5, 45320000-6, 50232100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
900000
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PB FON-DRUĆ Wacław Michał Druć
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
738000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Wykonanie robót budowlanych wokół szkoły podstawowej w Kobierzycach.
- Wykonywanie robót budowlanych - remontowych w branżach: ogólnobudowlanej, instalacyjno-sanitarnej i elektrycznej w obiektach należących do zasobu Gminy Kobierzyce w latach 2024/2025.
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.