eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1137 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, dostarczenia 725 obiadów miesięcznie do miejsc zamieszkania klientów oraz dowóz 510 obiadów miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500292915-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy: Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1137 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, dostarczenia 725 obiadów miesięcznie do miejsc zamieszkania klientów oraz dowóz 510 obiadów miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 653897-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1022700320000, ul. Plac Czerwca 1976 r. Nr 1 , 02495 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 784 111, e-mail opsursus@pro.onet.pl, faks 224 784 101.
Adres strony internetowej (url): www.ops-ursus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1137 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, dostarczenia 725 obiadów miesięcznie do miejsc zamieszkania klientów oraz dowóz 510 obiadów miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OPS/DA/271/02/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1137 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, dostarczenia 725 obiadów miesięcznie do miejsc zamieszkania klientów oraz dowóz 510 obiadów miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora. A Usługa restauracyjna polegająca na wydaniu 1137 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu wykonawcy wraz z obsługą kelnerską Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wydawanie oraz możliwość konsumpcji obiadu w dni powszednie, niedziele i święta w siedzibie Wykonawcy i na wynos dla określonej grupy osób. Wykonawca winnien zapewnić możliwość jednoczesnego spożywania posiłku w lokalu dla min. 50 osób. Obiady winny być wydawane w godzinach od 13,00 do 14,30 oraz od 15,00 do 16,30 z możliwością trzydziestominutowego przesunięcia czasu. W przypadku niemożności wykonania usługi w niedzielę lub święta dopuszcza się możliwość wydania suchego prowiantu o wartości przeznaczonej na obiad. Każdorazowo sytuacja taka musi być uzgodniona z przedstawicielem Ośrodka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zamiany usługi restauracyjnej na usługę cateringu z dowozem posiłków do siedziby Wykonawcy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług: a) przygotowanie gorącego posiłku (temperatura min. 85st C.) składającego się z dwóch dań - zupy, drugiego dania i kompotu; b) w miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego wg wskazań lekarza dla osób będących na diecie; c) podanie obiadu podopiecznym OPS-u w lokalu Wykonawcy z możliwością konsumpcji i obsługą kelnerską (nakrycie stołów, podanie obiadu, zebranie naczyń itp. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania naczyń i sztućców jednorazowych jakiegokolwiek rodzaju); d) wydanie opiekunkom świadczącym usługi obiadów na wynos przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych i starszych - korzystających z pomocy Ośrodka; e)rozliczenie miesięczne wydanych obiadów na podstawie imiennych kart (abonamentów obiadowych - druk określony przez Zamawiającego) wystawionych przez Ośrodek osobom korzystającym z tej formy pomocy; f)przedkładanie Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu z uwzględnieniem zasad określonych w pkt. 8 zasad żywienia i komponowania zestawów obiadowych; B. Realizacja usługi cateringu dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora przy ul. Walerego Sławka 7, Warszawa. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych w liczbie 510 sztuk miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora - średnio 30 osób przez 17 dni w miesiącu. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: a) przygotowanie gorącego posiłku składającego się z dwóch dań - zupy i drugiego dania b) dostarczenie gorących obiadów do siedziby OPS we właściwym opakowaniu (gwarantującym utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku oraz zasad higieny) godnie z normami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Tygodniowy jadłospis przygotowany dla klientów Ośrodka powinien być zgodny z niżej ustalonymi wskazaniami i normami. Ciepły posiłek przewidziany w jadłospisie powinien składać się z dwóch dań I danie: zupa w ilości 0,5 l wraz z chlebem II danie składające się z : a) porcji mięsa (bez panierki) - 100 g lub ryby (bez panierki) - 100g, b) ziemniaków-250g, ryżu, kaszy - 250g c) surówki, jarzyny zależnie od 100 g do 150g lub wyrobów mącznych: a) pyzy - 250 - 300g b) kluski - 250 - 300g c) naleśniki -250 - 300g d) kopytka - 250 - 300g e) pierogi- 250 - 300g W ciągu pięciodniowego okresu żywienia podopieczni DDP powinni otrzymać trzy razy w tygodniu obiad z porcją mięsa lub sosu mięsnego, raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu przy zachowaniu dań pełnowartościowych i urozmaiconych dietetycznie oraz odżywczych i energetycznych. Termin realizacji zamówienia - wydawanie posiłków odbywać się będzie w dni powszednie w siedzibie DDP. Obiady winny być wydawane w godzinach od 1300 do 1500 z możliwością trzydziestominutowego przesunięcia czasowego uzgodnionego z kierownikiem placówki. Każdorazowo kierownik placówki będzie informował Wykonawcę o liczbie wymaganych obiadów. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia dziennej liczby obiadów z powodu absencji pensjonariuszy (choroba, wyjazd, zdarzenia losowe). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do jadłospisu zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub dietetycznymi dla poszczególnych podopiecznych (np. dieta w chorobie cukrzycowej, dieta o niskiej zawartości tłuszczu itp.). C) Usługa dostarczenia obiadu do miejsca zamieszkania klientów OPS (wymagających usługi cateringowej) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych w liczbie około 725 sztuk miesięcznie dla klientów OPS objętych usługami opiekuńczymi. Usługa będzie polegała na dostarczeniu obiadu w odpowiednim opakowaniu zabezpieczającym przed utratą ciepła codziennie w godzinach 12-14 przez ok. 29 dni w miesiącu. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia dziennej liczby dowożonych obiadów z powodu absencji klientów (choroba, wyjazd, zdarzenia losowe). Do obowiązków dostawcy należy: - dostarczenie posiłku klientowi - oznaczenie na karcie abonamentowej wydania posiłku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304959
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Gastronomiczne Klaudia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bohaterów Warszawy 9
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Gastronomiczne Klaudia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bohaterów Warszawa 9
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 349278
Oferta z najniższą ceną/kosztem 349278
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349278
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304959
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Gastronomiczne KLAUDIA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bohaterów Warszawy 9
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 304959
Oferta z najniższą ceną/kosztem 304959
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 304959
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.