eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2018 r. pn. "Łączymy Parki" - roboty podobne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-12-05

Ogłoszenie nr 500291658-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2018 r. pn. "Łączymy Parki" - roboty podobne. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla realizacji projektu z budżetu partycypacyjnego na 2018 r. pn. "Łączymy Parki" - roboty podobne.
Numer referencyjny KZP-XII-WZP.271.124.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych objętych następującym zakresem: * budowę fragmentu alei tj. ścieżki pieszej o nawierzchni z kostki betonowej (kolor jasnoszary granit, wymiary 10 x 20 x 8 cm; faktura, kształt i kolorystyka kostki zgodna z odcinkiem wybudowanym w ramach zamówienia podstawowego, łączącego parking po południowo-wschodniej stronie parku z aleją wybudowaną w ramach zamówienia podstawowego), * rozbiórkę fragmentu istniejącego chodnika przy boisku po stronie zachodniej, a następnie jego odbudowę z wykorzystaniem kostki z rozbiórki - z dopasowaniem wysokościowym (z zachowaniem pochyleń wymaganych przepisami) do istniejącej infrastruktury, * wykonanie przesadzeń krzewów kolidujących z budowanym fragmentem alei pieszej, * uporządkowanie terenu, * wykonanie trawników w sąsiedztwie budowanej alejki pieszej. Dokumentacja projektowa: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wielobranżową dokumentacją projektową Parku im. Romana Kozłowskiego, Etap I - Olkówek oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w części objętej zakresem niniejszego zamówienia, opracowanymi przez pracownię projektową GRIMA ARCHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp. z o.o., ul. Ciołka 17 lok. 415, 01-445 Warszawa. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących roboty budowalne czynności polegające na wykonywaniu robót rozbiórkowych oraz podbudów w trakcie realizacji zamówienia. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 1 pkt 6) i 7) wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Oznakowanie prowadzonej budowy materiałami informacyjnymi: 1. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego jest zobowiązany do sporządzenia i zainstalowania na terenie budowy, w tym na ogrodzeniu oddzielającym teren budowy od terenów sąsiednich, materiałów informacyjnych, na których będą znajdowały się: a) znak promocyjny Zamawiającego, b) logo i oznaczenie Zamawiającego, c) informacje o finansowaniu lub współfinansowaniu przedmiotu umowy ze środków Zamawiającego, (dalej: "Materiały informacyjne"). 2. Materiały informacyjne zostaną przez Wykonawcę: a) sporządzone zgodnie z wzorami określonymi w Załączniku do zawartej umowy na realizację robót budowlanych, b) zainstalowane w uzgodnionych i zatwierdzonych przez Zamawiającego miejscach i w sposób zapewniających ich dobrą widoczność, właściwą estetykę i poszanowanie oznaczeń Zamawiającego. 3. W razie powstania między stronami sporu co do miejsca lub sposobu zainstalowania przez Wykonawcę Materiałów informacyjnych, bądź ich treści lub liczby, wiążące dla stron będzie w tym zakresie stanowisko Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany zainstalować Materiały informacyjne oraz utrzymywać i zabezpieczać je przed zniszczeniem lub utratą od dnia rozpoczęcia robót objętych umową do czasu ich zakończenia. 5. Umieszczanie przez Wykonawcę na terenie budowy, w tym także na ogrodzeniu oddzielającym teren budowy od terenów sąsiednich innych, niż Materiały informacyjne, materiałów reklamowych, promocyjnych lub informacyjnych wymaga uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym oraz jego pisemnej zgody. Zamawiający jest uprawniony do zmiany decyzji w tym zakresie w każdym czasie, co będzie wiążące dla Wykonawcy i nie wymaga uzasadnienia. Postanowienia niniejszego ustępu nie dotyczą informacji, których zamieszczenie przez Wykonawcę jest bezwzględnie wymagane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub inne postanowienia umowy na realizację robót budowlanych. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa również: ? Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia; ? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 4 do Zaproszenia; ? Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do Zaproszenia; ? Projekt budowlano-wykonawczy stanowiący załącznik nr 6 do Zaproszenia; ? Wzory materiałów informacyjnych stanowiące załącznik nr 7 do Zaproszenia.

II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2

Dodatkowe kody CPV:

45112710-5,

77310000-6,

45233260-9,

45111300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24436.62
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna: - art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Podstawa faktyczna: - Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; - Zamówienie podobne zostało przewidziane w sekcji II pkt II.7) ogłoszenia o zamówieniu (nr ogłoszenia: 617520-N-2018 z dnia 17.09.2018 r.) dla zamówienia podstawowego i jest powtórzeniem podobnych robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy 15.10.2018 r. - Wartość szacunkowa w/w zamówienia podobnego wynosi 24.436,62 zł netto i nie przekracza przewidzianego progu 97.397,15 zł netto; - Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, tj.: A&M Partners Adam Bujakiewicz ul. Ostrobramska 101 lok. 210, 04-041 Warszawa.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

A&M Partners Adam Bujakiewicz, biuro@ampartners.pl, ul. Ostrobramska 101 lok. 210, 04-041, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.