eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krempna › Wykonanie oraz dostawa do siedziby zamawiającego kalendarza na rok 2019, plakatu edukacyjnego "Łąka" oraz tablic edukacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-04

Ogłoszenie nr 500290252-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.

Magurski Park Narodowy: Wykonanie oraz dostawa do siedziby zamawiającego kalendarza na rok 2019, plakatu edukacyjnego "Łąka" oraz tablic edukacyjnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację do projektu POIS.02.04.00-00-0168/16 "Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638462-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Magurski Park Narodowy, Krajowy numer identyfikacyjny 180789309, ul. Krempna 59, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 414 099, e-mail pangryk@magurskipn.pl, faks 134 414 440.
Adres strony internetowej (url): http://www.magurskipn.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie oraz dostawa do siedziby zamawiającego kalendarza na rok 2019, plakatu edukacyjnego "Łąka" oraz tablic edukacyjnych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZF-370-32/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia jest: Wykonanie oraz dostawa do siedziby zamawiającego kalendarza na rok 2019, plakatu edukacyjnego "Łąka" oraz tablic edukacyjnych.. W zakresie części 1: Wykonanie kalendarza o siedliskach i gatunkach objętych projektem na rok 2019. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu graficznym, wydrukowaniu oraz dostarczeniu do siedziby Zamawiającego kalendarza na 2019 rok. Parametry techniczne kalendarza: - nakład: 1 000 szt.; - format B2 (48x68 cm); - 2 karty; - papier kreda matowa 250 g; - zadruk dwóch kart 4+4; - lakier UV wybiórczo; - oprawa: spirala i przywieszka po krótszym boku oraz karton usztywniający 250 g (1/3 wysokości); - przygotowanie projektu graficznego według wymagań Zamawiającego. Wykonanie tj. wydruk będzie możliwy po uzyskaniu akceptacji projektu kalendarza przez Zamawiającego. Projekt ma być zgodny z Systemem Identyfikacji Wizualnej Magurskiego Parku Narodowego oraz zawierać oznaczenia unijne, zgodne z wytycznymi projektu POIS.02.04.00-00-0168/16. Zamawiający dostarczy zdjęcia, pozostałe niezbędne dane i logotypy. W zakresie części 2: Zaprojektowanie, wykonanie i druk plakatu "Łąka". Przedmiotem zamówienia jest usługa wydawnicza polegająca na opracowaniu graficznym, wydrukowaniu oraz dostarczeniu do siedziby Zamawiającego plakatu edukacyjnego dla dzieci i młodzieży "Łąka". Rysunek powinien przedstawiać spójną kompozycję, złożoną z około 15-20 gatunków roślin i zwierząt, ułatwiający identyfikację gatunków w terenie (lista gatunków zostanie podana przez Zamawiającego). Grafika powinna wiernie oddawać wygląd poszczególnych gatunków, tak aby na jej podstawie możliwe było rozpoznanie ich charakterystycznych cech. Grafika powinna być wykonana w sposób poprawny merytorycznie i estetyczny, wymagane jest wykonanie ilustracji (rysunków) w technice manualnej - akwareli, kredki akwarelowej, przy czym wszystkie ilustracje muszą być wykonane z zachowaniem jednolitej formy graficznej (w jednolitym stylu plastycznym). Wyklucza się tworzenie ilustracji w komputerze za pomocą narzędzi odpowiadających za efekt pędzla, ołówka, kredki, itp. oraz przetwarzania zdjęć za pomocą filtrów w odpowiednich programach graficznych. Wykluczone jest stosowanie stylizacji i wizji artystycznych w przedstawianiu gatunków. Grafika powinna być czytelna po wydrukowaniu na arkuszu w formacie A3 oraz dostarczona w wersji kolorowej, w rozdzielczości min. 300 dpi oraz w formatach CDR lub AI, lub EPS. Parametry techniczne plakatu: - format: A3, - nakład: 4 000 szt, - zadruk: 4+0, papier plakatowy, papier błysk, - gramatura papieru: minimum 130 g/m2. Wykonanie będzie możliwe po uzyskaniu akceptacji projektu plakatu przez Zamawiającego. Projekt ma być zgodny z Systemem Identyfikacji Wizualnej Magurskiego Parku Narodowego oraz zawierać oznaczenia unijne, zgodne z wytycznymi projektu POIS.02.04.00-00-0168/16. Zamawiający przekaże Wykonawcy wytyczne jakie dane i logotypy winny znaleźć się na wyżej opisanych elementach przedmiotu zamówienia. W zakresie części 3: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu graficznym, wykonaniu oraz dostarczeniu do siedziby Zamawiającego zestawu piankowych tablic edukacyjnych tworzących dwie wystawy. Tablice zawierać będą kolorowe zdjęcia oraz krótkie opisy. Wystawa nr 1 "Łemkowskie sady". Parametry techniczne tablicy: - wymiary: 70/100 cm, - układ: poziomy lub pionowy, - rodzaj pianki: biała, grubość 5 mm, - materiał: jednostronnie, folia matowa, - dodatki: 2 uchwyty z tyłu, aluminiowa ramka, - ilość: 10. Wystawa nr 2 "Magurskie łąki". Parametry techniczne tablicy: - wymiary: 70/100 cm, - układ: poziomy lub pionowy, - rodzaj pianki: biała, grubość 5 mm, - materiał: jednostronnie, folia matowa, - dodatki: 2 uchwyty z tyłu, aluminiowa ramka, - ilość: 10. Wykonanie będzie możliwe po uzyskaniu akceptacji projektu tablicy przez Zamawiającego. Projekt ma być zgodny z Systemem Identyfikacji Wizualnej Magurskiego Parku Narodowego. Zamawiający przekaże Wykonawcy zdjęcia, teksty oraz wytyczne jakie dane winny znaleźć się na wyżej opisanych elementach przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79800000-2


Dodatkowe kody CPV: 79822500-7, 79823000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie kalendarza o siedliskach i gatunkach objętych projektem na rok 2019.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11219.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LARUS Studio Witold Ziaja
Email wykonawcy: larus@res.pl
Adres pocztowy: ul. Krośnieńska 1/3
Kod pocztowy: 35-505
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7232.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7232.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7232.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie i druk plakatu "Łąka"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4219.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LARUS Studio Witold Ziaja
Email wykonawcy: larus@res.pl
Adres pocztowy: ul. Krośnieńska 1/3
Kod pocztowy: 35-505
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4378.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4378.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4378.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie zestawu tablic "Łemkowskie sady" i "Magurskie łąki"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłyną żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (31.10.2018 r do godz. 11.30) nie wpłynęła żadna oferta

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.