Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-12-04
Ogłoszenie nr 500290175-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.
Warszawa: Remont 9 pustostanów, lokali mieszkalnych przy ul. Kłobuckiej 3 m. 12, ul. Kłobuckiej 3 m. 24, ul. A. Kostki Napierskiego 10B m. 5, ul. A. Kostki Napierskiego 10B m. 6, ul. rtm. W. Pileckiego 109 m. 51, ul. rtm. W. Pileckiego 109 m. 34, ul. rtm. W. Pileckiego 111 m. 58, ul. rtm. W. Pileckiego 111 m. 90, ul. rtm. W. Pileckiego 111 m. 91 w Warszawie - zamówienie podobne OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 9 pustostanów, lokali mieszkalnych przy ul. Kłobuckiej 3 m. 12, ul. Kłobuckiej 3 m. 24, ul. A. Kostki Napierskiego 10B m. 5, ul. A. Kostki Napierskiego 10B m. 6, ul. rtm. W. Pileckiego 109 m. 51, ul. rtm. W. Pileckiego 109 m. 34, ul. rtm. W. Pileckiego 111 m. 58, ul. rtm. W. Pileckiego 111 m. 90, ul. rtm. W. Pileckiego 111 m. 91 w Warszawie - zamówienie podobne
Numer referencyjny
KZP-XII-WZP.271.123.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
remont 9 pustostanów, lokali mieszkalnych przy ul. Kłobuckiej 3 m. 12, ul. Kłobuckiej 3 m. 24, ul. A. Kostki Napierskiego 10B m. 5, ul. A. Kostki Napierskiego 10B m. 6, ul. rtm. W. Pileckiego 109 m. 34, rtm. W. Pileckiego 109 m. 51, rtm. W. Pileckiego 111 m. 58, ul. rtm. W. Pileckiego 111 m. 90, ul. rtm. W. Pileckiego 111 m. 91 w Warszawie.
przeznaczonych do wynajmu, jako lokale na czas nieoznaczony i lokale socjalne dla osób uprawnionych na podstawie wyroku eksmisyjnego sądu.
W trakcie prowadzonych robót remontowych lokali mieszkalnych, pustostanów okazało się, że należy wykonać roboty, których nie można było wcześniej przewidzieć, takie jak m.in. wymiana większej ilości stolarki otworowej, niż pierwotnie planowano, wymiana większych odcinków instalacji elektrycznej, bowiem w trakcie robót remontowych okazało się, że instalacje są niesprawne w większym zakresie, jak również należy w niektórych lokalach wykonać dodatkowe roboty tynkarskie i malarskie, bowiem ściany są zniszczone, a tynki odparzone, czego nie było widać przy kosztorysowaniu robót. Dodatkowy zakres został opisany rzez inspektora nadzoru inwestorskiego, jako niezbędny do wykonania.
Ogólna powierzchnia użytkowa remontowanych lokali wynosi 349,25 m2.
Stan lokali po remoncie musi umożliwiać ich natychmiastowe zasiedlenie.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1) Roboty budowlane:
- wymianę podłóg z PCV,
- położenie nowych wykładzin PCV,
- położenie podłóg z gresu w przedpokojach i pomieszczeniach sanitarnych,
- położenie podłóg z gresu w aneksach kuchennych,
- przełożenie częściowe posadzki z deszczułek i/lub klepki, poszpachlowanie, wymianę/uzupełnienie listew przyściennych, wycyklinowanie i polakierowanie podłóg,
- rozebranie wbudowanych szafek w kuchniach i przedpokojach,
- rozebranie wbudowanych drewnianych pawlaczy i schowków,
- przetarcie ścian i stropów z naprawą drobnych uszkodzeń i pomalowanie ich farbą emulsyjną,
- zbicie tynków w pomieszczeniach zagrzybionych, zabezpieczenie substancjami przeciwgrzybicznymi, położenie i zatarcie nowych tynków, malowanie farbą emulsyjną,
- malowanie stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymianę okien, w tym drzwi balkonowych oraz parapetów,
- wymianę drzwi wejściowych,
- wymianę/uzupełnienie progów w drzwiach wejściowych,
- wymianę drzwi/skrzydeł drzwiowych wewnętrznych,
- naprawę drzwi wewnętrznych,
2) Roboty sanitarne:
- montaż i wymianę instalacji sanitarnej (wanny, umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, baterie, deski sedesowe),
- przełożenie instalacji sanitarnej,
- wykonanie odcinków instalacji wodnej i kanalizacyjnej,
- usunięcie zbędnych instalacji wodnych, kanalizacyjnych i c.o.,
- wykonanie podejść i/lub montaż wodomierzy w instalacjach,
- montaż i wymianę szafek pod zlewozmywaki,
3) Roboty elektryczne:
- naprawę instalacji elektrycznej,
- wymianę gniazd i wyłączników instalacji elektrycznej,
- przełożenie instalacji elektrycznej,
- remont tablic bezpiecznikowych lokatorskich,
- wymianę/uzupełnienie kuchenek elektrycznych z podłączeniem do instalacji.
Szczegółowe dane określające rodzaj i zakres prac remontowych lokali znajdują się w przedmiarze robót.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 18.12.2018 r.
Prace remontowe należy wykonywać zgodnie z zakresem wynikającym z przedmiaru robót w poszczególnych lokalach udostępnionych wykonawcy w celu oszacowania ceny zamówienia oraz zgodnie z:
1) warunkami wynikającymi z przepisów prawa budowlanego,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru,
3) wymogami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych,
4) instrukcjami montażu i użytkowania oraz specyfikacjami producentów materiałów i sprzętu,
5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i należytą starannością,
6) zaleceniami inspektora nadzoru.
Klauzule społeczne
1. W postępowaniu zastosowano klauzulę społeczną określoną w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zarządzeniu nr 1243/2015 r. Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 1.09.2015 r. w sprawie stosowania klauzul społecznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie m. st. Warszawy i wybranych jednostkach organizacyjnych m. st. Warszawy.
2. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy osoby wykonujące przez cały okres realizacji zamówienia na terenie budowy czynności z zakresu robót ogólnobudowlanych, takich jak roboty rozbiórkowe, murarskie, malarskie, wykończeniowe, instalacyjne itp. i w terminie 7 dni od zawarcia umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jest zobowiązany do złożenia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie ww. osób.
3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, wskazanie, że wynagrodzenie tych osób jest nie niższe niż minimalne wynagrodzenie przewidziane w aktach wykonawczych do ustawy 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 847 z późn. zm.) i powinno być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Warunek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy w pełnym wymiarze czasu pracy osób, o których mowa w ust. 1 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia już zatrudnionych osób.
5. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa powyżej, przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 1 w związku z ust. 2 powyżej, posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych.
Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa również:
? Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia;
? Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 4 do Zaproszenia;
? Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do Zaproszenia;
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45432100-5,
45310000-3,
45332400-7,
45431000-7,
45453000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
76566.67
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna:
? art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
Podstawa faktyczna:
- postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego,
- zamówienie podobne zostało przewidziane w sekcji II pkt 7 ogłoszenia o zamówieniu nr 602676-N-2018 z dnia 10-08-2018 r. dla zamówienia podstawowego i jest powtórzeniem robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym udzielonym wykonawcy 31.08.2018 r. o zakresie podobnym obejmującym roboty ogólnobudowlane m.in. roboty rozbiórkowe, tynkarskie, malarskie, naprawy elementów wyposażenia, w tym stolarki otworowej, naprawę/remont instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych, wymianę/naprawę podłóg i posadzek itp.
- wartość kosztorysowa ww. zamówienia podobnego nie przekracza przewidzianego progu netto 100 000,00 zł,
- do negocjacji zaprasza się dotychczasowego wykonawcę, tj. Jana Pacek przedsiębiorcę wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej działającego pod firmą Zakład Rzemieślniczy Roboty Budowlane - Jan Pacek, z siedzibą głównego miejsca wykonywania działalności 02-232 Warszawa, ul. Łopuszańska 94/1.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Zakład Rzemieślniczy Roboty Budowlane Jan Pacek,
,
ul. Łopuszańska 91/1,
02-232,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.