eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skalbmierz › Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-04

Ogłoszenie nr 500289361-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.

Gmina Skalbmierz: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636670-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Skalbmierz, Krajowy numer identyfikacyjny 291009863, ul. ul. Kościuszki 1, 28-530 Skalbmierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3529085, e-mail piotr.szota@skalbmierz.eu, faks .
Adres strony internetowej (url): www.skalbmierz.eobip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierzu oraz Zespołu Szkół w Topoli. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie 1 - komputery i sprzęt Zadanie 2 - pomoce dydaktyczne Zadanie 3 - meble W Zespole Placówek Oświatowych w Skalbmierzu planuje się doposażenie pracowni komputerowej (22 komputery wraz z oprogramowaniem, urządzenie wielofunkcyjne, switch 10cali, szafa rack wisząca 10, patchpanel, patchcordy, router), doposażenie pracowni (j. angielskiego, fizyczna, biologiczno-przyrodnicza,chemiczna, 2 matematyczne, przyrodniczo-geograficzna, matematyczno-fizyczna) w 7 tablic interaktywnych i 7 laptopów, stoliki, krzesła, meble i pomoce dydaktyczne. W Zespole Szkół w Topoli planuje się doposażenie pracowni komputerowej (komputer wraz z oprogramowaniem, monitor, projektor i ekran projekcyjny), pracownie przedmiotów przyrodniczych(tablica interaktywna, projektor, laptop, tablica ultra tryptyk, zestaw głośnikowy ,stół i krzesło), doposażenie 5 pracowni (biologia, fizyka, chemia, matematyka, geografia) w pomoce dydaktyczne. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 6 a-c - do SIWZ Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2017 r.) wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia i dostarczone pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. W/w dokumenty należy dostarczyć z dostawą produktów. Wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Wykonawca dostarczy (transport, rozładunek, wniesienie, skręcenie mebli) przedmiot zamówienia odpowiednio do siedziby Zespołu Placówek Oświatowych w Skalbmierz ul. Ppor. Sokoła 55, 28-530 Skalbmierzu i do Zespołu Szkół w Topoli, Topola 239, 28-530 Skalbmierz, w godzinach pracy tj. 8.00 - 15.00;. Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. Wymagana obecność przedstawiciela Wykonawcy przy odbiorze i zaprezentowanie wszystkich elementów przedmiotu Zamówienia. UWAGA! Zamawiający informuje, iż złoży wniosek do Urzędu Skarbowego o zakwalifikowanie przedmiotu zamówienia stosowanie do zapisów art. 83 ust.1 pkt 26a ustawy o VAT do zaliczenia go w 0 stawce podatku VAT W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonego wniosku Wykonawca złoży korektę wystawionej faktury zmniejszającej o podatek VAT. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga, aby podane przez Wykonawcę ceny w formularzu ofertowym składanym w ww. postepowaniu, w celu porównania ofert zawierały stawkę VAT 23 %. Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. Kompleksowa modernizacja i doposażenie placówek oświatowych na terenie gminy Skalbmierz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Oś RPSW.07.00.00 : Sprawne usługi publiczne. Działanie RPSW. 07.04.00 : Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9


Dodatkowe kody CPV: 39162200-7, 39290000-1, 30213300-8, 30213100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 - komputery i sprzęt

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z odmową podpisania umowy na zadanie 1 przez Wykonawcę AV MULTIMEDIA, MAŁYSZ I SPÓŁKA SP. J. 25-368 Kielce, ul. Głowackiego 7/7 Zamawiający uchyla informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie 1. Ceny ofert kolejnych Wykonawców na zadanie 1 przewyższają kwoty jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. - dalej ustawy) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 1 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie 1 unieważniono.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 - pomoce dydaktyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z odmową podpisania umowy na zadanie 2 przez Wykonawcę AV MULTIMEDIA, MAŁYSZ I SPÓŁKA SP. J. 25-368 Kielce, ul. Głowackiego 7/7 Zamawiający uchyla informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie 2. Ceny ofert kolejnych Wykonawców na zadanie 1 i 2 przewyższają kwoty jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. - dalej ustawy) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 2 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie 2 unieważniono.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3 - meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19188.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AV MULTIMEDIA Małysz i Spółka Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Głowackiego 7/7
Kod pocztowy: 25-368
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38622.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.