eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa centrum tokarskiego do Instytutu Energetyki Oddziału Ceramiki CEREL w Boguchwale.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-03

Ogłoszenie nr 500288705-N-2018 z dnia 03-12-2018 r.

Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL Instytut Badawczy: Dostawa centrum tokarskiego do Instytutu Energetyki Oddziału Ceramiki CEREL w Boguchwale.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 645473-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 2058600053, ul. ul. Techniczna 1, 36040 Boguchwała, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 87 11 700, e-mail biuro@cerel.pl, faks 17 87 11 277.
Adres strony internetowej (url): www.cerel.eu
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Energetyki

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa centrum tokarskiego do Instytutu Energetyki Oddziału Ceramiki CEREL w Boguchwale.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

03/18/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa centrum tokarskiego. Urządzenie winno być fabrycznie nowe, w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji (produkcja w latach 2016-2017-2018), a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Ze względu na wymagania Zamawiającego względem parametrów i funkcji przedmiotowego urządzenia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). W ramach przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy, zainstaluje oraz dokona uruchomienia urządzenia wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego, w zakresie zasad jego obsługi; w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku pod adresem: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL w Boguchwale (36-040) ul. Techniczna 1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42600000-2


Dodatkowe kody CPV: 42621000-5, 42621100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Dostawa zostanie zrealizowania maksymalnie w okresie 49 dni od podpisania umowy. 2. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu w okresie gwarancji w czasie 48 godzin. 3. Wykonawca zapewnia 12-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 4. Oferowane urządzenie jest fabrycznie nowe i pochodzi z produkcji w roku 2017. 5. Wykonawca zapewnia, iż oferowane urządzenie posiada stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Abplanalp Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@abplanalp.pl
Adres pocztowy: ul. Kostrzyńska 36
Kod pocztowy: 02-979
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135400
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Niniejsza oferta podlegała ocenie w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: ocena 50%, otermin dostawy 30%, ookres gwarancji 10%, oczas reakcji serwisu w okresie gwarancji 10%. Oceniono złożoną ofertę na poziomie 100%. Treść oferty jest zgodna z SIWZ, wszelkie podane terminy i wartości mieszczą się w tolerancji określonej przez Zamawiającego. Oferent złożył wszystkie wymagane postępowaniem oświadczenia, w związku z czym oferta nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego.


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 135400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Abplanalp Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@abplanalp.pl
Adres pocztowy: ul. Kostrzyńska 36
Kod pocztowy: 02-979
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135400
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Niniejsza oferta została oceniona w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert: ocena 50%, otermin dostawy 30%, ookres gwarancji 10%, oczas reakcji serwisu w okresie gwarancji 10%. Oceniono złożoną ofertę na poziomie 100%. Treść oferty jest zgodna z SIWZ, wszelkie podane terminy i wartości mieszczą się w tolerancji określonej przez Zamawiającego. Oferent złożył wszystkie wymagane postępowaniem oświadczenia, w związku z czym oferta nie podlega odrzuceniu, a Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego. Zamawiający informuje, że przewiduje zastosowanie art. 24 aa ust. Pzp, tj. Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu. Decyzja nt. udzielenia zamówienia (oraz ocena ważności i kompletności złożonych dokumentów) została podjęta podczas posiedzenia Stałej Komisji Przetargowej OC CEREL w Boguchwale w dn. 20.11.2018 r. - protokół nr 3/2018.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.