eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeńczyce › "Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.600.000,00 zł na sfinansowanie inwestycji w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-30

Ogłoszenie nr 500287278-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce: "Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.600.000,00 zł na sfinansowanie inwestycji w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599030-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500200042-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 53229200000, ul. Wawrzeńczyce 57, 32125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-12 2874003, 2874007, e-mail ug_igwaw@poczta.onet.pl, faks 0-12 2874003, 2874007.
Adres strony internetowej (url): www.igwa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.600.000,00 zł na sfinansowanie inwestycji w Gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3.600.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset tysięcy 00/100 złotych) na sfinansowanie inwestycji pn. "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Pobiednik Mały, Pobiednik Wielki" 1. Kredyt udzielony zostanie w wysokości 3.600.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset tysięcy 00/100 złotych) wypłacony w dwóch transzach. 2. Spłata kredytu następować będzie w ratach kwartalnych począwszy od 31 marca 2019r. do końca grudnia 2024r. 3. Spłata odsetek następować będzie od momentu uruchomienia kredytu w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym miesiąca kalendarzowego danego kwartału, przy czym należy przyjąć, że jeżeli termin ten przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy a miesiąc liczy rzeczywistą ilość dni, zaś rok odsetkowy ma ich 365 dni, za wyjątkiem lat przestępnych (2020, 2024) występujących w okresie spłaty kredytu których ilość dni wynosi 366. 4. Zamawiający przewiduje możliwość spłaty zobowiązania głównego lub jego części w każdym krótszym czasie niż wynikałoby to z harmonogramu spłat kredytu, o którym Zamawiający powiadomi bank. 5. Przewidywane oprocentowanie kredytu zmienne przez cały okres kredytowania, oparte na stawce WIBOR 1M plus stała marża banku. W celu porównania złożonych ofert Zamawiający wskazuje do obliczeń wysokość stopy WIBOR 1M z dnia 30.06.2018r. 6. Zabezpieczenie kredytu zgodnie z Uchwałą Rady Gminy - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania kredytu lub niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 8. Zamawiający nie ponosi żadnych innych dodatkowych kosztów oprócz wyszczególnionych w SIWZ w załączniku Nr 1. 9. Uruchamianie kredytu nastąpi na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego złożonej w Banku. 10. Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego. 11. W razie braku dyspozycyjności kredytu, w czasie określonym w ofercie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania za poniesione straty na zasadach ogólnych. 12. W związku z prowadzonymi robotami budowlanymi Zamawiający zastrzega sobie prawo refinansowania faktur już wystawionych w ramach prowadzonej inwestycji (faktury z 2017r.). 13. Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce zobowiązuje się wypełnić niezbędne warunki formalne (dokumenty, zaświadczenia, opinie) wynikające z treści umowy kredytowej w tym przedłożenia stosownej opinii RIO. 14.Zamawiający nie przewiduje naliczenia przez Wykonawcę prowizji za przyznanie kredytu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 819600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Proszowicach
Email wykonawcy: bank@bsproszowice.com.pl
Adres pocztowy: ul. Krakowska 53
Kod pocztowy: 32-100
Miejscowość: Proszowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293770.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298602.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360285.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.