eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi restauracyjne na rzecz przedszkola nr 106 im. Heleny Bechlerowej we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-29

Ogłoszenie nr 500286618-N-2018 z dnia 29-11-2018 r.

Przedszkole Nr 106 im. Heleny Bechlerowej: Usługi restauracyjne na rzecz przedszkola nr 106 im. Heleny Bechlerowej we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631828-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedszkole Nr 106 im. Heleny Bechlerowej, Krajowy numer identyfikacyjny 93011325300000, ul. ul. Sycowska 9, 51-319 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 798 67 51, e-mail mmachon2810@wroclawskaedukacja.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): https://przedszkole106.edu.wroclaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: JEDNOSTKA OŚWIATOWA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi restauracyjne na rzecz przedszkola nr 106 im. Heleny Bechlerowej we Wrocławiu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja kompleksowej usługi żywienia zbiorowego w Przedszkolu nr 106 z siedzibą we Wrocławiu (51-319), przy ul. Sycowskiej 9, polegającej na dostawie i wydawaniu całodziennego wyżywienia, we własnych naczyniach szklanych Wykonawcy, dla maksymalnie 125, a średnio 85 dzieci dziennie wg zasad zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ 2.2 Przedmiot zamówienia opisują następujące kody CPV: 55.52.31.00 - 3 usługi w zakresie posiłków szkolnych; 55.52.40.00 - 9 usługi dostarczania posiłków do szkół. 2.3. Szacowana ilość wydanych posiłków kształtuje się na maksymalnym poziomie 27 563 posiłków 2.4.Ilość wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu. 2.5. W celu realizacji zamówienia, Zamawiający wynajmie Wykonawcy niezbędne pomieszczenia. Czynsz za najem w którym są opłaty za zużyte media określone są w projekcie umowy najmu - załącznik nr 8 do SIWZ, która reguluje zasady najmu oraz odpowiedzialność za powierzone mienie. 2.6. Wynajęte pomieszczenie spełnia wymogi budowlano-techniczne i sanitarne, należy je natomiast doposażyć w sprzęt kuchenny niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia. Wynajmowane są wyłącznie pomieszczenia oraz sprzęt określony w umowie najmu - której projekt stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2.7. Zamawiający nie wyraża zgody na prowadzenie jakiejkolwiek działalności komercyjnej polegającej na serwowaniu wyżywienia na rzecz osób innych niż dzieci i pracownicy Przedszkola nr 106 we Wrocławiu. 2.8. Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w "Szczegółowych wymaganiach dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia publicznego" - stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ. 2.10. Podwykonawcy 2.10.1. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia oraz charakter odpowiedzialności zastrzega, że Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom w części dotyczącej: a) Przygotowania posiłków (cały proces produkcyjny na miejscu u Zamawiającego oraz w kuchni Wykonawcy) b) Wydania posiłków w siedzibie Zamawiającego. 2.10.2. Zlecenie części usług podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części usług. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 7.10. SIWZ. 2.10.4. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Projekcie umowy / Istotnych postanowieniach do umowy (jeśli dotyczy). 2.11. Wymagania dla Wykonawcy / Podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 2.11.1. Zamawiający wymaga, by osoby dokonujące czynności w siedzibie Zamawiającego w celu realizacji zadania (gotowanie posiłków, wydawanie posiłków, sprzątanie po posiłkach) były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Zamawiający oczekuje zatrudnienia minimum 2 osób w wymiarze 1 etat i min. 0,5 etatu. 2.11.2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy (tj. od dnia podpisania umowy do 31.10.2019 r.) 2.11.3. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 2.11.4. Lista osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

3.1. Rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy zakończenie - do 31 października 2019 roku. 3.2. Posiłki muszą być dostarczane codziennie, przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, przez 10,5 miesiąca. Usługa nie będzie świadczona przez jeden miesiąc wakacyjny, a w drugim miesiącu wakacyjnym, liczba wydawanych posiłków ulega drastycznemu zmniejszeniu - przerwa wakacyjna zostanie ustalona w arkuszu organizacji pracy przedszkola. 3.3. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ/ Załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 331776.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO KATERING SP. ZO.O. 51-153 WROCŁAW
Email wykonawcy: k.koguciuk@interia.pl
Adres pocztowy: UL. K.PRZERWY -TERMAJERA 6/1
Kod pocztowy: 51-153
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 358319
Oferta z najniższą ceną/kosztem 358319
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 358319
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Dzienna stawka żywieniowa przypadająca na 1 dziecko w Przedszkolu nr 106 wynosi 13,00 brutto, przy czym koszt wsadu do kotła (A) wynosi: 7,00 zł brutto, a koszt przygotowania dowozu i wydania posiłku (B) wynosi 6,00 zł brutto


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.