eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont sanitariatów i szatni w bloku sportowym w Szkole Podstawowej nr 303 (wygaszane Gimnazjum nr 92) przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie - zamówienie podobne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-11-28

Ogłoszenie nr 500285072-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.

Warszawa: Remont sanitariatów i szatni w bloku sportowym w Szkole Podstawowej nr 303 (wygaszane Gimnazjum nr 92) przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie - zamówienie podobne. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów i szatni w bloku sportowym w Szkole Podstawowej nr 303 (wygaszane Gimnazjum nr 92) przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie - zamówienie podobne.
Numer referencyjny KZP-XII-WZP.271.120.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont sanitariatów i szatni w bloku sportowym w Szkole Podstawowej nr 303 (wygaszane Gimnazjum nr 92) przy ul. Koncertowej 4 w Warszawie - zamówienie podobne. 1. Zakres robót: ? Wymiana świetlików dachowych 2 szt, ? Wymiana wpustów dachowych i rur spustowych, ? Miejscowe naprawy sufitu w wentylatorni, ? remont kominów na dachu, ? demontaż kanałów wentylacyjnych, ? montaż kratek wentylacyjnych, ? wymiana rur instalacji przeciwpożarowej na rury ze stali ocynkowanej, ? roboty towarzyszące, ? prace porządkowe itp. 2. Wymagania związane z realizacją zamówienia 1) Wymagana jest praca w systemie dwuzmianowym. 2) Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. 3) Prace budowlane należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia istniejącego wyposażenia placówki. 3. Klauzule społeczne: 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2018.1986 ze zm.). 2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących roboty budowalne, instalacyjne i wykończeniowe w trakcie realizacji zamówienia. 4) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określa: - Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 4 do zaproszenia; - Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do Zaproszenia.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45262500-6,

45430000-0,

45450000-6,

45330000-9,

45331210-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 51252.58
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Podstawa faktyczna: Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; zamówienie podobne zostało przewidziane w sekcji II pkt 2.7) ogłoszenia o zamówieniu (nr ogłoszenia: 534328-N-2018 z dnia 22.03.2018 r.) dla zamówienia podstawowego jest powtórzeniem podobnych robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 19.04.2018 r. polegających na: remoncie sufitów, ścian, świetlików, wymiany instalacji wodnych i kanalizacyjnych. Wartość szacunkowa w/w zamówienia podobnego wynosi 51 252,58 zł netto i nie przekracza przewidzianego progu 234 235,04 zł netto; Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych, tj. Gabriel Szyszkowski "Szysz-Gab" z adresem głównego miejsca wykonywania działalności w Żabieńcu, ul. Główna 3 (05-500 Piaseczno), przedsiębiorcą wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, NIP 951-005-96-98, REGON 012073604.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Gabriel Szyszkowski "Szysz-Gab", , Żabieniec, ul. Główna 3, 05-500, Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.