eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-22

Ogłoszenie nr 500279827-N-2018 z dnia 22-11-2018 r.

Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni: Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639772-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni, Krajowy numer identyfikacyjny 19099486900000, ul. ul. Witomińska 76, 81311 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0-58 660-89-50, e-mail j.turosz@zck.pl, faks 0-58 660-89-69.
Adres strony internetowej (url): http://gdynia.pl/bip/zarzad-cmentarzy-komunalnych-w-gdyni,1327/zarzad-cmentarzy-komunalnych-w-gdyni,501598

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia określony nazwą "Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni" obejmuje sukcesywny wywóz odpadów z terenu następujących cmentarzy komunalnych: 1) cmentarz komunalny położony przy ulicy Witomińskiej w Gdyni, 2) cmentarz komunalny położony przy ulicy Spokojnej w Gdyni, 3) cmentarz komunalny położony przy ulicy Rzemieślniczej w Kosakowie Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)dla cmentarza komunalnego położonego przy ulicy Witomińskiej w Gdyni - sukcesywny wywóz odpadów z terenu cmentarza. Rodzaj i kod odpadów: a) pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), b) gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). Wielkość i rodzaj kontenerów: Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-7 (7m3) , KP-8 (8 m3) i KP-9 m3, otwarte, załadunek hakowy. Dodatkowe kontenery: a)Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca wskazane przez Zamawiającego 2 kontenerów o pojemności 5 m3 otwartych, załadunek hakowy, z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01), b)w dniach 18.10-05.11.2019 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 5 dodatkowych kontenerów na odpady, otwartych, załadunek hakowy o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3, c)w dniach 02-07.01.2019 r., 05-24.04.2019 r., 17-29.05.2019 r., 12-31.12.2019 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów na odpady, otwartych, załadunek hakowy o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3. 2) dla cmentarza komunalnego położonego przy ulicy Spokojnej w Gdyni - sukcesywny wywóz odpadów z terenu cmentarza. Rodzaj i kod odpadów: a)pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), b)gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). Wielkość i rodzaj kontenerów Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-8 (8 m3), otwarte, załadunek hakowy. Dodatkowe kontenery: a)Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 2 kontenerów o pojemności 5 m3, otwartych, załadunek hakowy, z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01), b)w dniach 18.10-05.11.2019 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 5 dodatkowych kontenerów na odpady, otwartych, załadunek hakowy o pojemności 8 m3 3) dla cmentarza komunalnego położonego przy ulicy Rzemieślniczej w Kosakowie - sukcesywny wywóz odpadów z terenu cmentarza. Rodzaj i kod odpadów: a) pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), b) ziemia i kamienie z wykopów pod groby (kod odpadu: 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03), c) gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). Wielkość i rodzaj kontenerów Odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach na odpady komunalne typ KP-7 (7 m3) i KP-8 (8 m3), otwarte, odbiór hakowy. Dodatkowe kontenery: a)Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3, otwartych, załadunek hakowy, z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01), b Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsce wskazane przez Zamawiającego 2 kontenerów o pojemności 5 m3, otwartych, załadunek hakowy, z przeznaczeniem na gromadzenie ziemi i kamieni z wykopów pod groby inne niż wymienione w 17 05 03 (kod odpadu: 17 05 04), c)w dniach 18.10-05.11.2019 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 4 dodatkowych kontenerów na odpady, otwartych, załadunek hakowy o pojemności 7 m3 lub 8 m3 4) Zasady realizacji przedmiotu zamówienia - (wspólne dla wszystkich cmentarzy): a)Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z terenu cmentarzy, dostarczenia kontenerów z odpadami do punktów utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz po zdaniu odpadów do odstawienia pustych kontenerów na tych samych miejscach na cmentarzu. b) Usługi świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą telefoniczną w godzinach 700-1500 od poniedziałku do soboty. W przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii, brak połączenia), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia odebrania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem. c)Wykonanie usługi, winno odbyć się w godzinach 700-1500 (od poniedziałku do soboty) w czasie wynikającym z przedstawionej oferty, nie dłuższym jednak, niż 48 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania wywozu odpadów. d)Każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez Zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę. e)Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia. f)Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną (co najmniej 2 numery telefoniczne), faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. Poczta elektroniczna musi być obsługiwana w programie pozwalającym na potwierdzenie odbioru otrzymanej wiadomości. g)Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, wobec Zamawiającego i osób trzecich, za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. h)Wykonawca zobowiązany jest wstrzymać się od wykonywania usług na czas trwania na cmentarzu ceremonii pogrzebowych, jeżeli zakłócałyby ich przebieg. i) Zamówienie może być realizowane w całości albo w części za pomocą podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca określi zakres rzeczowy zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom i wskaże dane firm podwykonawców. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechanie podwykonawców jak własne działanie lub zaniechanie. j)Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie za miesiące kalendarzowe. Po każdym zakończonym miesiącu Wykonawca wystawi fakturę na podstawie protokołu zbiorczego spisanego w oparciu o prowadzony przez Zamawiającego rejestr wywozów oraz dostarczone przez Wykonawcę karty przekazania odpadów, potwierdzający ilościowe, jakościowe i terminowe wykonanie usługi za dany miesiąc. Zapłata wynagrodzenia następować będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie wynikającym z przedstawionej oferty. ) Prognozowana ilość wywozu kontenerów w okresie trwania zamówienia. Szacuje się,że w okresie wykonywania zamówienia wskazanym w rozdziale XII pkt. 1 Wykonawca dokona wywozu kontenerów w następujących ilościach: 1) z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Witomińskiej w Gdyni: a)kontener 7 m3 - 72 wywozy, b)kontener 8 m3 - 427 wywozy, c)kontener 9 m3 - 7 wywozów, d) kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 117 wywozów. 2) z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej w Gdyni: a)kontener 8 m3 - 154 wywozy, b)kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 32 wywozy, 3) z terenu cmentarza komunalnego w Kosakowie przy ul. Rzemieślniczej: a)kontener 7 m3 - 69 wywozów, b)kontener 8 m3 - 143 wywozy, c)kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 9 wywozów, d)kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu ziemi i kamieni) - 36 wywozów. UWAGA! Podane ilości wywozów są wartościami szacunkowymi, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania odbioru odpadów w każdej (mniejszej lub większej) ilości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wywóz odpadów z terenu cmentarza położonego przy ul. Witomińskiej w Gdyni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 201250
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@sanipor.pl
Adres pocztowy: ul. Sportowa 8
Kod pocztowy: 81-300
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 201250
Oferta z najniższą ceną/kosztem 201250
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 231590
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wywóz odpadów z terenu cmentarza położonego przy ul. Spokojnej w Gdyni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61330
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@sanipor.pl
Adres pocztowy: ul. Sportowa 8
Kod pocztowy: 81-300
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61330
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61330
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69980
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wywóz odpadów z terenu cmentarza położonego przy ul. Rzemieślniczej w Kosakowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83175
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych Sanipor Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@sanipor.pl
Adres pocztowy: ul.Sportowa 8
Kod pocztowy: 81-300
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83175
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83175
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105370
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.