eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Roboty malarskie sufitów i ścian wewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Brzegu wraz z pracami towarzyszącymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-22

Ogłoszenie nr 500279562-N-2018 z dnia 22-11-2018 r.

Sąd Rejonowy w Brzegu: Roboty malarskie sufitów i ścian wewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Brzegu wraz z pracami towarzyszącymi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633550-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 32367700000, ul. ul. Chrobrego 31, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 442 340, e-mail sr-brzeg@opole.so.gov.pl, faks 774 442 326.
Adres strony internetowej (url): http://www.brzeg.sr.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd Rejonowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty malarskie sufitów i ścian wewnętrznych budynku Sądu Rejonowego w Brzegu wraz z pracami towarzyszącymi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A-230-71/18/B

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa m.in. załączona w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.brzeg.sr.gov.pl/, dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych będąca integralną częścią SIWZ. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych niniejszym zamówieniem w obecności jednego z pracowników Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu chęci przybycia. Osobą do kontaktu w sprawie dokonania wizji lokalnej jest Pani Hanna Malewicka, nr tel. (77) 444 23 12. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi szacunkowe określenie ilości robót, nie uwzględniające wszystkich wymogów SIWZ, w tym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB). 2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy - zabezpieczenie mienia znajdującego się bezpośrednio w rejonie wykonywanych prac, zabezpieczenie rejonu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, b) Organizację ruchu i oznakowanie budowy, c) Próby i odbiory z udziałem Zamawiającego, Przed zgłoszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonać wszystkie niezbędne lub wymagane próby, badania i odbiory. d) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego - utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, e) Prowadzenie prac w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowanie Sądu Rejonowego, f) Utylizację odpadów i przekazanie Zamawiającemu kart potwierdzających ten fakt, g) Natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45442100-8


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45442000-7, 45453100-8, 45442300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Zamówienie należy zrealizować w terminie ustalonym w ofercie Wykonawcy zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ, nie dłuższym niż: 40 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania placu budowy, jednak nie dłużej niż do 14.12.2018r. 2. Termin rozpoczęcia realizacji umowy nastąpi wraz z protokolarnym przekazaniem placu budowy, które odbędzie się w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Wzór przekazania placu budowy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. 4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 286818.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NZB Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marcin.konczylo@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Makuszyńskiego 2/12
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350997.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 334560.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350997.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.