eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 950 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Baranów w 2018 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów - przetarg nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-22

Ogłoszenie nr 500279307-N-2018 z dnia 22-11-2018 r.

Gmina Baranów: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 950 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Baranów w 2018 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów - przetarg nr 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636849-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500253766-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Baranów, Krajowy numer identyfikacyjny 75014783400000, ul. ul. Armii Krajowej 87, 96-314 Baranów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 46 858 13 50, e-mail urzad@gmina-baranow.pl, faks 46 858 13 68.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 950 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Baranów w 2018 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów - przetarg nr 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INW.271.1.9.2018.MM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 950 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Baranów w 2018 r. oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów - przetarg nr 2 1. Przeznaczenie kredytu długoterminowego: na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Baranów w 2018 r. w kwocie 1 530 000,00 zł oraz spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 420 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza refundację już poniesionych wydatków na spłaty rat kredytów i pożyczek oraz pokrycia deficytu do pełnej kwoty kredytu 2. Okres kredytowania od dnia podpisania umowy kredytowej do 30.06.2025 r. 3. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do 30 czerwca 2019 r. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 1 950 000,00 PLN, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). 5. Spłata kredytu (kapitału) dokonywana będzie w 25 ratach wg poniższego harmonogramu spłat: Termin spłaty kwota złotych I rata do 30 czerwca 2019 r. 65 000,00 II rata do 30 września 2019 r. 65 000,00 III rata do 31 grudnia 2019 r. 65 000,00 Razem 2019 rok 195 000,00 IV rata do 31 marca 2020 r. 85 000,00 V rata do 30 czerwca 2020 r. 85 000,00 VI rata do 30 września 2020 r. 85 000,00 VII rata do 31 grudnia 2020 r. 85 000,00 Razem 2020 rok 340 000,00 VIII rata do 31 marca 2021 r. 85 000,00 IX rata do 30 czerwca 2021 r. 85 000,00 X rata do 30 września 2021 r. 85 000,00 XI rata do 31 grudnia 2021 r. 85 000,00 Razem 2021rok 340 000,00 XII rata do 31 marca 2022 r. 85 000,00 XIII rata do 30 czerwca 2022 r. 85 000,00 XIV rata do 30 września 2022 r. 85 000,00 XV rata do 31 grudnia 2022 r. 85 000,00 Razem 2022rok 340 000,00 XVI rata do 31 marca 2023 r. 85 000,00 XVII rata do 30 czerwca 2023 r. 85 000,00 XVIII rata do 30 września 2023r. 85 000,00 XIX rata do 31 grudnia 2023 r. 85 000,00 Razem 2023 rok 340 000,00 XX rata do 31 marca 2024 r. 73 750,00 XXI rata do 30 czerwca 2024 r. 73 750,00 XXII rata do 30 września 2024 r. 73 750,00 XXIII rata do 31 grudnia 2024 r. 73 750,00 Razem 2024 rok 295 000,00 XXIV rata do 31 marca 2025 r. 50 000,00 XXV rata do 30 czerwca 2025r. 50 000,00 Razem 2025 rok 100 000,00 6. Odsetki naliczone są w ratach kwartalnych liczone od faktycznie wykorzystanych środków, płatne wg not księgowych przesyłanych kredytobiorcy przez kredytodawcę. 7. Jeżeli termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada na ostatni dzień roboczy przed terminem płatności. 8. Oprocentowanie zmienne w stosunku rocznym oparte o stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę Banku - kredytodawcy. 9. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10. Wymaga się, aby wykonawca złożył w druku oferty oświadczenie, że nie będą naliczanekoszty z tytułu: ? prowizji za sporządzenie aneksów, ? prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu, ? prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. 11. Kredyt będzie wykorzystywany do 31 grudnia 2018 roku ("na żądania"), tj. po pisemnej dyspozycji do uruchomienia kredytu na rachunek gminy. 12. Prowizja będzie płatna jednorazowo w ciągu 30 dni od podpisania umowy, z tym że zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu tylko jeden raz, tzn. prowizji z tytułu uruchomienia kredytu. 13. Oprocentowanie kredytu będzie liczone w oparciu o WIBOR 1M z notowań na dzień 28.09.2018 r. na potrzeby badania ofert. 14. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 15. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości lub części, bez dodatkowych kosztów (opłat, prowizji itp.). Oprocentowanie liczone będzie wówczas za okres faktycznego korzystania z kredytu, a nie okres do końca umowy. 16. Zamawiający określa sposób ustalania WIBORU 1M do naliczania oprocentowania kredytu liczony według stawki WIBOR 1M według notowań na 10 dni kalendarzowych poprzedzających okres obrachunkowy. 17. Wykonawca, będzie terminowo przekazywał środki pieniężne na rachunek Zamawiającego. 18. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN). 19. Zamawiający nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 .par. 1 pkt.5 k.p.c. 20. Zamawiający wyraża zgodę na kontrasygnatę skarbnika na umowie kredytu, wekslu, deklaracji wekslowej. 21. Na rachunkach Gminy w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. 22. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 23. W Gminie nie był prowadzony program postepowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych. 24. W Gminie nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków. 25. Do naliczania odsetek od kredytu należy przyjąć kalendarz rzeczywisty, przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, a rok przestępny 366 dni. 26. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tyt. Obligacji, wykupu wierzytelności, forfaitingu, faktoringu, eFinancingu, leasingu. 27. Zamawiający nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom. 28. Gmina Baranów nie jest powiązana kapitałowo z innymi podmiotami. 29. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 30. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Teresinie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szymanowska 14
Kod pocztowy: 96-515
Miejscowość: Teresin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 141918.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 141918.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 154516.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.