eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Przebudowa warsztatów szkolnych w ramach Lubuskiej Sieci Kształcenia Zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach przy ulicy Parkowej 9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-22

Ogłoszenie nr 500279298-N-2018 z dnia 22-11-2018 r.

Powiat Żarski: Przebudowa warsztatów szkolnych w ramach Lubuskiej Sieci Kształcenia Zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach przy ulicy Parkowej 9

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny program Operacyjny-Lubuskie 2020 Oś 9. Infrastruktura społeczna działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej 01-Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej -projekty realizowane poza formułą ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568341-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500142294-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Żarski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000, ul. Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 790 600, e-mail i.prokop@powiatzarski.pl, faks 684 790 601.
Adres strony internetowej (url): www.powiatzary.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa warsztatów szkolnych w ramach Lubuskiej Sieci Kształcenia Zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach przy ulicy Parkowej 9

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIGN.272.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n. "Przebudowa warsztatów szkolnych w ramach Lubuskiej Sieci Kształcenia Zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żarach przy ulicy Parkowej 9" w zakresie termomodernizacji dachu nad szatnią i pomieszczeniem socjalno-bytowym oraz spawalnią w budynku warsztatów szkolnych, wraz z remontem szatni i pomieszczeniem socjalno-bytowym, WC oraz wykonanie przyłącza wodociągowego do celów p.poż. Zakres robót obejmuje: Zadanie nr 1: 1.Termomodernizacja dachu nad szatnią i pomieszczeniem socjalno-bytowym - Rozbiórka pokrycia papowego, w tym deskowania, - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej gr. min.0,6mm, - wymiana całej konstrukcji dachowej - wymiana istniejących świetlików ze szkła zbrojonego w trzech pasmach po 6 m każde, na świetliki w konstrukcji aluminiowej o wsp. przenikania ciepła (dla całego naświetla) do 1,3 W/m2K ze wstawieniem świetlików uchylnych z poziomu podłogi za pomocą siłowników - łącznie 3 szt, - montaż płyt OSB gr. 25 mm, - wykonanie docieplenia dachu pianką PIR zamkniętokomórkową gr. 10cm, - wykonanie paroizolacji, - wykonanie sufitu podwieszonego z płyt GK p.poż. EI 15 na ruszcie stalowym wraz z malowaniem, - wymiana koryt odwadniających wraz z obróbkami i wymianą pokrycia, desek i ociepleniem, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną podkładową do mechanicznego montażu SBS gr. 4mm, nawierzchniowa SBS 5,2mm, - uszczelnienie koryt na odcinku długości 30 m np membraną zgrzewaną, - montaż wentylacji wywiewnej wywietrzakami ocieplonymi dla pokryć dachowych fi 150 z montażem kratek wentylacyjnych od strony pomieszczenia - szt 4, - wywóz i utylizacja na składowisku odpadów (uprawnionego przedsiębiorcy) materiałów z rozbiórek, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego przekazanie odpadów. 2.Termomodernizacja dachu nad spawalnią - rozbiórka pokrycia papowego, deskowania, - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej gr. min.0,6mm, - wymiana całej konstrukcji dachowej, - wymiana istniejących rynien i rur spustowych na nowe z blacy tytan cynk gr. min 0,6mm, - montaż płyt OSB 3 gr. dostosowanej do rozpiętości krokwi - na konstrukcji dachu - wykonanie docieplenia dachu wełną mineralną gr. 20cm z wykonaniem wentylacji przestrzeni nad wełną mineralną poprzez wstawienie kominków wentylacyjnych, - wykonanie paroizolacji - wykonanie sufitu podwieszonego z płyty OSB 3 FIRESTOP gr 18 mm na ruszcie stalowym - pokrycie dachu papą termozgrzewalną podkładową do mechanicznego montażu SBS gr. 4mm, nawierzchniowa SBS 5,2mm - konserwacja istniejących wywietrzaków dachowych, uszkodzone - podlegają wymianie, - montaż wentylacji wywiewnej wywietrzakami ocieplonymi dla pokryć dachowych fi 150 z montażem kratek wentylacyjnych od strony pomieszczenia (z pomieszczeń WC) - szt 3 (wentylacja mechaniczna) - wywóz i utylizacja na składowisku odpadów (uprawnionego przedsiębiorcy) materiałów z rozbiórek, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego przekazanie odpadów. 3. Remont szatni i wydzielonych ciągów komunikacji - demontaż umywalek baterii wraz z podejściami, - demontaż i ponowny montaż grzejników z demontażu z wkuciem pionów w ścianę wraz z zamknięciem i wykończeniem bruzd, - obudowa istniejących poziomów z płyty GK z wykonaniem izolacji rur, wszystkie narożniki zabezpieczone metalowymi narożnikami, - demontaż nieczynnej instalacji gazowej, - demontaż zbędnej konstrukcji stalowej - wykucie wszystkich zbędnych (nieużytkowanych) wsporników, - wykonanie zakotwiczonych w istniejących przegrodach ścianek działowych do sufitu z bloczków Silka M18 z przesklepieniem otworów drzwiowych, - skucie istniejących tynków, - wykonanie nowych tynków na ścianach nowych i istniejących, - montaż drzwi (ościeżnica + skrzydło) z kratką wentylacyjną zabezpieczone blachą nierdzewną ( jak na części warsztatów przebudowanych) - szt 2 - czyszczenie i malowanie istniejącego słupa stalowego, - miejscowa wymiana płytek lastrykowych, uzupełnienie fug, - szlifowanie i zakonserwowanie środkami przeznaczonymi do tego typu powierzchni posadzki lastrykowej, - dwukrotne malowanie ścian - lamperia 2,05 m farbą olejną powyżej farba emulsyjna - szatnie, kolor uzgodniony z Zamawiającym - tynk żywiczny do 1,6 m powyżej farba emulsyjna - komunikacja, kolor uzgodniony z Zamawiającym - wykonanie cokolików z płytek gresowych - wywóz i utylizacja na składowisku odpadów (uprawnionego przedsiębiorcy) materiałów z rozbiórek, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego przekazanie odpadów 4. Remont pomieszczenia socjalno-bytowego i wydzielonej komunikacji - skucie istniejących tynków, - demontaż i ponowny montaż grzejników z demontażu z wkuciem pionów w ścianę, wraz z zamknięciem i wykończeniem bruzd, - demontaż drzwi wejściowych oraz ościeżnicy, - demontaż naświetla istniejącego na korytarz i zamurowanie otworu, - rozbiórka paneli podłogowych, - wykonanie warstwy wyrównawczej posadzki gr. 4 cm - układanie płytek na posadzkach z płytek antypoślizgowych R10 z wykonaniem cokolików w pom. socjalnym i korytarzu, kolor uzgodniony z Zamawiającym - wykonanie ścianek działowych zakotwiczonych w istniejących przegrodach do 3m z bloków Silka M18 z przesklepieniem otworów drzwiowych, - wykonanie nowych tynków na ścianach nowych i istniejących - wykonanie glazury na ścianie wysokości 1,6 m na długości 4,1m, pozostała część lamperia malowana farbą olejną do wysokości 2,0 m, powyżej malowanie farbą emulsyjną kolor uzgodniony z Zamawiającym - montaż drzwi (ościeżnica + skrzydło) zabezpieczone blachą nierdzewną (jak na części warsztatów przebudowanych) szt 1 oraz 1 szt z kratką wentylacyjną, drzwi przeznaczone do pomieszczeń w obiekcie użyteczności publicznej, (m. in. zwiększona wytrzymałość, łatwe w utrzymaniu czystości) - tynk żywiczny do 1,6m powyżej farba emulsyjna - komunikacja kolor uzgodniony z Zamawiającym - montaż sufitu podwieszonego z płyt GK na profilach stolowych z obiciem dwustronnym płytą GK z malowaniem - korytarz oraz montażem w polach 0,6x1,2 szt3 szkła akrylowego mlecznegr. 3 - 4mm - montaż przy ścianach tzw. barowego blatu drewnianego lakierowanego długości 3 m szer.0,4 gr. 38 mm, na 5 wspornikach metalowych co ok. 0,7 m oraz podporze (nogi do blatów barowych na zakończeniach ) - szt 2 - montaż umywalki - 1 szt i zlewozmywaka dwukomorowego 1 szt ze stali nierdzewnej z montażem baterii (wymiar dostosowany do szafki kuchennej - 80 cm), z doprowadzeniem instalacji wod-kan w bruzdach, - wywóz i utylizacja na składowisku odpadów (uprawnionego przedsiębiorcy) materiałów z rozbiórek, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego przekazanie odpadów 5. Remont pomieszczenia WC - skucie istniejących tynków i okładzin płytkowych, - skucie posadzek, - demontaż urządzeń i armatury sanitarnej, - wymiana instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej z rury PVC-U fi 160 łącznie z przyłączem do studzienki kanalizacyjnej znajdującej się w odległości około 4 m od budynku oraz odtworzenie nawierzchni z trylinki, - wykonanie instalacji wod-kan z wyprowadzeniem odpowietrzenia kanalizacji ponad dach - montaż elektrycznego podgrzewacza wody 80 l z wykonaniem podejść i zasileniem elektrycznym, (dla kabiny prysznicowej) - demontaż grzejnika dwupłytowego i montaż dwóch grzejników łazienkowych drabinkowych, pionowych o łącznej mocy grzewczej 2100W z wykonaniem zasilenia i podejść pod grzejniki w bruzdach, - montaż urządzeń sanitarnych z armaturą tj. muszli kompakt, pisuaru, wpustu liniowego ze stali nierdzewnej, wpustu-kratki ściekowej ze stali nierdzewnej i koryta do mycia dwustanowiskowego ze stali nierdzewnej (z doprowadzeniem ciepłej wody), zaworu czerpalnego (dla napełniania wiader). - poszerzenie istniejących otworów drzwiowych umożliwiających montaż drzwi "80" - montaż ościeżnic kątowych mały w kabinach i skrzydeł drzwiowych płytowych "80" okleinowanych CPL z płyty otworowej z kratką nawiewną - szt. 2 - montaż drzwi (ościeżnica + skrzydło) zabezpieczone blachą nierdzewną (jak na części warsztatów przebudowanych) 1 szt z kratką wentylacyjną - tynkowanie ścian, wykonanie izolacji z folii płynnej w kabinie natryskowej w pełnej wysokości - do sufitu, wykonanie okładziny ściennej z płytek z fugą epoksydową do sufitu - wzór płytek i kolor uzgodnić należy z zamawiającym - demontaż sufitu z paneli PCV i montaż płyt GK wodoodpornych na ruszcie stalowym z montażem folii paroizolacyjnej i malowanie sufitu farbą silikonową. - wykonanie warstwy wyrównawczej na posadzce, izolacji z folii płynnej i ułożenie płytek antypoślizgowych R10 (układ w tzw karo) - wykonanie wentylacji wywiewnej mechaniczno - grawitacyjnej (ujęto dach nad spawalnią). - wywóz i utylizacja na składowisku odpadów (uprawnionego przedsiębiorcy) materiałów z rozbiórek, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego przekazanie odpadów 6. Instalacja elektryczna dla pomieszczeń opisanych w pkt. 1-5 - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie WLZ przewodem 5x4mm2 z montażem zabezpieczenia z RG oraz montaż tablicy bezpiecznikowej (prowadzenie przewodu w przestrzeni sufitu podwieszonego) - montaż instalacji gniazd wtykowych przewodem YDY 3x2,5mm2 podtynkowo, na każdym korytarzu co najmniej jedno gniazdo, w pomieszczeniach szatni - na ścianie w miejscu łatwo dostępnym (podwójne), w pomieszczeniu socjalnym na każdej ścianie, przy czym co najmniej po jednym podwójnym nad blatami i co najmniej jedno podwójne na ścianie z zamontowanymi: umywalką i zlewozmywakiem (planowane podłączenie kuchenki mikrofalowej i lodówki), - w ciągach komunikacyjnych włączniki krzyżowe - schodowe, - oświetlenie w łazience uruchamiane, - montaż instalacji wyrównawczej dla łazienki, - montaż instalacji oświetleniowej przy zastosowaniu opraw LED - oświetlenie podstawowe, ewakuacyjne, wraz z oznaczeniem podświetlanym drogi ewakuacyjnej (strzałki ewakuacyjne). W łazience zastosować osprzęt min IP 44 na czujnik ruchu, - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, (protokół z pomiarów należy przekazać Zamawiającemu) - wywóz i utylizacja na składowisku odpadów (uprawnionego przedsiębiorcy) materiałów z rozbiórek, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego przekazanie odpadów. 7. Instalacja elektryczna dla pomieszczeń I piętra części warsztatów przebudowywanych - montaż przewody YDY 3x1,5 mm2 w kanale instalacyjnym z RG na parterze z montażem zabezpieczenia i zegara astronomicznego. Przewody doprowadzić do miejsca montażu herbu Powiatu Żarskiego oraz napisu CKZiU na elewacji północnej - wykonanie zasilenia tablicy bezpiecznikowej na I piętrze z RG (parter) przewodem YDY 5x4mm2 w kanale instalacyjnym z zamontowaniem zabezpieczenia oraz wykonanie zasilenia korytarza na I piętrze przewodem YDY 3x2,5mm2 - wykonanie zasilenia sali elektrotechniki na I piętrze z RG (parter) przewodem YDY 5x4mm2 w kanale instalacyjnym z zamontowaniem zabezpieczenia. - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. Zadanie nr 2: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj: 1. Przyłącze wodociągowe do celów p.poż. przebudowanej części warsztatów szkolnych wg. warunków technicznych przyłączenia budynku do sieci wodociągowej wydanych przez ZWiK Żary wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, 2. Dostosowanie (przeróbka) istniejącej instalacji p.poż. z montażem 2 szt hydrantów na I piętrze z połączeniem z ww przyłączem wodociągowym w sposób umożliwiający uzyskanie parametrów instalacji hydrantowej w obiekcie zgodnych z obowiązującymi przepisami i umożliwiających odbiór instalacji przez SP, Wykonawca przedstawi koncepcję rozwiązań projektowych do zatwierdzenia w terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany do przekazania dokumentacji projektowej oraz uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń i protokołów odbioru wykonanego przyłącza najpóźniej w dniu zakończenia realizacji zakresu robót wynikającego z zawartej umowy. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania mapy powykonawczej z naniesionym przyłączem wodociągowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. do SIWZ - przedmiar, rysunki techniczne Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest zapoznać się z terenem budowy i dokumentacją techniczną oraz wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz budynkach i obiektach użyteczności publicznej, wraz z uwzględnieniem przepisów sanitarno - higienicznych (dla pomieszczeń szkolnych). Przed wbudowaniem lub użyciem Wykonawca jest obowiązany uzyskać aprobatę inspektora nadzoru inwestorskiego, oraz przekazać wszystkie dokumenty po zakończeniu inwestycji Zamawiającemu jako załącznik do dokumentacji odbiorowej. Wykonawca, który zastosuje wyroby niespełniające powyższych wymagań, oraz które spowodują brak odbioru ze strony Inspektora sanitarnego, Straż Pożarną (w przypadku instalacji p.poż.) zobowiązany jest na własny koszt i odpowiedzialność zdemontować (usunąć) wyroby i materiały i wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami umowy i SIWZ. UWAGA: Nie przypisuje się przedmiarowi decydującego znaczenia z punktu widzenia sposobu obliczenia ceny ofertowej. Zapis ten należy odnieść również do art. 632 § 1 kc. "Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac". Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego "kosztorys" do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie: wizji na terenie budowy, rysunków technicznych oraz przedmiarów. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Pomieszczenia przeznaczone do remontu - modernizacji dostępne są do oglądu codziennie w dni robocze od godz. 9 00 do 14 00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214220-8


Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45453000-7, 45442000-7, 45432000-4, 45332000-3, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 540872.63
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane JANBUD Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Okrzei 104
Kod pocztowy: 68-200
Miejscowość: Żary
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 665273.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 665273.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 665273.33
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.