eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Debrzno › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Buchowo w zakresie budowy chodnika



Ogłoszenie z dnia 2018-11-20

Ogłoszenie nr 500276679-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

Debrzno: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Buchowo w zakresie budowy chodnika
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584833-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500201401-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, Krajowy numer identyfikacyjny 53021200000, ul. ul. Traugutta 2, 77310 Debrzno, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 335 366, e-mail urzad@debrzno.pl, faks 598 335 351.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Buchowo w zakresie budowy chodnika

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRL.271.2.22.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Buchowo w zakresie budowy chodnika o długości 680 m. i szerokości 1,5 m. Roboty drogowe w podstawowym zakresie, powinny być realizowane wg kolejności zgodnej z liczbą porządkową poszczególnych pozycji przedmiaru robót z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z procesów technologicznych poszczególnych rodzajów robót. W zakres inwestycji wchodzą: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, wykonanie drenażu francuskiego, wykonanie robót ziemnych pod projektowane nawierzchnie, wykonanie podbudowy i nawierzchni zjazdów, wykonanie nawierzchni chodnika, roboty porządkowe i wykończeniowe. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:

45233120-6,

45111200-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
23.08.2018 - 30.11.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/11/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wartości zamówienia - roboty dodatkowe

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przy wykonywaniu prac ziemnych w ramach realizowanej inwestycji wykonawca robót zwrócił uwagę, iż do działki nr 309/1, obręb Strzeczona nie został zaprojektowany wjazd z drogi gminnej nr 233051G. Zgodnie z art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2068 z późn. zm.) w przypadku budowy lub przebudowy drogi budowa lub przebudowa zjazdów dotychczas istniejących należy do zarządcy drogi. W związku z powyższym, w ramach prowadzonej inwestycji zostanie wykonany dodatkowy zjazd do ww. działki, na podstawie uzgodnionego projektu zagospodarowania terenu właściciela działki. Rozwiązanie powyższe jest zgodne z treścią zawartej umowy, w której w § 22 ust. 6 i 7 Przewiduje się możliwość dokonania zmiany, w sytuacji konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 2) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 3) łączna wartość dodatkowych robót budowlanych nie może przekroczyć 50% wartości przedmiotu Umowy określonej w § 9 ust. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w sytuacji konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione warunki skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego wykonania danego zadania wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się niezbędne. Roboty dodatkowe objęte niniejszym protokołem nie spowodują przedłużenia umownego terminu zakończenia zamówienia. Całkowita wartość zamówienia po wykonaniu robót dodatkowych wynosi: 327 573,93 zł

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.