eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w roku 2018 - roboty dekarskoblacharskie z podziałem na 5 części - zamówienie uzupełniające

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500276264-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w roku 2018 - roboty dekarskoblacharskie z podziałem na 5 części - zamówienie uzupełniające

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620303-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania, Krajowy numer identyfikacyjny 24261540600000, ul. Zielna 25B, 41-907 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 413 00 30, e-mail zamowienia@bm.bytom.pl, faks 32 413 00 33.
Adres strony internetowej (url): http://www.bm.bytom.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w roku 2018 - roboty dekarskoblacharskie z podziałem na 5 części - zamówienie uzupełniające

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ-PN-41/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: "Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w roku 2018 - roboty dekarsko-blacharskie z podziałem na 5 części - zamówienie uzupełniające". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie, na podstawie zleceń Zamawiającego, robót dekarsko- blacharskich w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania oraz utrzymania nieruchomości wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom, zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w stanie technicznym niepogorszonym. 3. Roboty będące przedmiotem zamówienia obejmują czynności wymienione w Rozporządzeniu z dnia 16 sierpnia 1999 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 z późn. zm.) jn.: a) konserwacje tj. wykonywanie robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków; b) naprawy bieżące tj. okresowe remonty elementów budynków mające na celu zapobieganie skutkom zużycia tych elementów i utrzymanie budynków we właściwym stanie technicznym; c) naprawy główne tj. remonty polegające na wymianie co najmniej jednego elementu budynku. 4. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z podziałem na 5 części, wg obszarów administrowanych przez poszczególne terenowe oddziały Zamawiającego - Punkty Obsługi Mieszkańców zwane dalej POM: a) Część I - wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych - roboty dekarsko - blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1, ul. Powstańców Warszawskich 30, 41-902 Bytom - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ - Przedmiar robót; b) Część II - wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych - roboty dekarsko - blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2, ul. Armii Krajowej 54b, 41-909 Bytom - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ - Przedmiar robót; c) Część III - wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych - roboty dekarsko - blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3, ul. Baczyńskiego 1, 41-905 Bytom - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.3. do SIWZ - Przedmiar robót; d) Część IV - wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych - roboty dekarsko - blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4, ul. Alojzjanów 4, 41-902 Bytom - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.4. do SIWZ - Przedmiar robót; e) Część V - wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych - roboty dekarsko - blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6, ul. Piekarska 77, 41-902 Bytom - opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.5. do SIWZ - Przedmiar robót. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia o charakterze awaryjnym nie dłuższy niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia, przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia, to faktyczne rozpoczęcie robót. 8. Warunki i wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik Nr 1.6 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. B. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod pojęciem Podwykonawcy, Zamawiający rozumie również dalszych Podwykonawców) przy realizacji zatrudniał na podstawie umowy o pracę robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018 r., poz. 227) wykonujących czynności związane z robotami dekarskoblacharskimi, murarskimi, tynkarskimi, ciesielskimi. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 powyżej czynności. W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wskazane w lit. a powyżej (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 4. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1. czynności. 5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umownych. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45260000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych - roboty dekarsko - blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1, ul. Powstańców Warszawskich 30, 41-902 Bytom

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10185.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlano Usługowo Handlowy "AS-BUD"
Email wykonawcy: as-bud24@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Pawliczka 22A
Kod pocztowy: 41-806
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8039.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8039.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8039.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych - roboty dekarsko - blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2, ul. Armii Krajowej 54b, 41-909 Bytom

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Po przeprowadzeniu oceny złożonych w postępowaniu ofert w oparciu o kryteria oceny ofert określone w SIWZ, Zamawiający dokonał w dniu 30.10.2018 r. wyboru ofert najkorzystniejszych na część I, II, III, IV i V postępowania. Termin na podpisanie umów został wyznaczony na dzień 07.11.2018 r. W dniu 06.11.2018 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza we wszystkich częściach ww. postępowania, przekazał Zamawiającemu zawiadomienie o uchyleniu się od zawarcia umowy na część II i III postępowania. Zamawiający nie miał możliwości wybrać ofert najkorzystniejszych w części II i III postępowania, spośród pozostałych ofert, ponieważ druga (pozostała) oferta, złożona w odniesieniu do tych części postępowania, została odrzucona. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie w części II postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych - roboty dekarsko - blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3, ul. Baczyńskiego 1, 41-905 Bytom

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Po przeprowadzeniu oceny złożonych w postępowaniu ofert w oparciu o kryteria oceny ofert określone w SIWZ, Zamawiający dokonał w dniu 30.10.2018 r. wyboru ofert najkorzystniejszych na część I, II, III, IV i V postępowania. Termin na podpisanie umów został wyznaczony na dzień 07.11.2018 r. W dniu 06.11.2018 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza we wszystkich częściach ww. postępowania, przekazał Zamawiającemu zawiadomienie o uchyleniu się od zawarcia umowy na część II i III postępowania. Zamawiający nie miał możliwości wybrać ofert najkorzystniejszych w części II i III postępowania, spośród pozostałych ofert, ponieważ druga (pozostała) oferta, złożona w odniesieniu do tych części postępowania, została odrzucona. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnił postępowanie w części III postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, w związku z art. 93 ust. 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych - roboty dekarsko - blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4, ul. Alojzjanów 4, 41-902 Bytom

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlano Usługowo Handlowy "AS-BUD"
Email wykonawcy: as-bud24@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Pawliczka 22A
Kod pocztowy: 41-806
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13002.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13002.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18233.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych - roboty dekarsko - blacharskie - w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6, ul. Piekarska 77, 41-902 Bytom

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6396.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowlano Usługowo Handlowy "AS-BUD"
Email wykonawcy: as-bud24@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Pawliczka 22A
Kod pocztowy: 41-806
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5073.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5073.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7071.79
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.