To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-16
Ogłoszenie nr 500274549-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.
Wójt Gminy Świerklaniec: Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632106-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Świerklaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 54000900000,
ul. Młyńska
3,
42-622
Świerklaniec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 844 853, e-mail
stefania.nolewajka@ugswierklaniec.pl, faks
322 844 852.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swierklaniec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp.21.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym otrzymaniu dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Świerklaniec w okresie od [podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 r. Zimowym utrzymaniem objęto: Sołectwo Nakło Ślaskie: Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego, Grupa I:15 832 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:1 978mb, Chodniki, parkingi Grupa III:2 339,5 m2 Sołectwo Orzech: Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I:7849 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:23788mb, Chodniki, parkingi Grupa III:1555 m2 Sołectwo Świerklaniec: Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego, Grupa I:14609 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:3926 mb, Chodniki, parkingi Grupa III:2314 m2 Sołectwo Nowe Chechło : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego, Grupa I:5435 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:4598mb, Chodniki, parkingi Grupa III:952 m2 Zakres zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych gminnych obejmuje: Grupa I - odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości dróg gminnych publicznych o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i dróg utwardzonych destruktem asfaltobetonowym; Grupa II - odpłużanie z posypywaniem piaskiem na całej szerokości dróg gminnych publicznych i wewnętrznych gminnych o nawierzchni gruntowej; Grupa III - odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości parkingów i chodników; Wyjazdy interwencyjne w celu likwidacji miejscowych oblodzeni, usuwania zasp z ewentualnym wywozem śniegu oraz w razie konieczności odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na pozostałych odcinkach dróg nieobjętych wykazem z załącznika nr 2 (2a, 2b, 2c, 2d). Ponadto - wyjazdy patrolowe z przedstawicielami zamawiającego. Wykaz dróg i parkingów objętych zimowym utrzymaniem stanowią załącznik nr 2 (2a, 2b, 2c, 2d) do niniejszej specyfikacji oraz do Umowy. Przez całą szerokość: drogi, parkingu i chodnika zamawiający rozumie szerokość ograniczoną krawężnikiem lub z utwardzonym poboczem. Zasady prowadzenia akcji zimowej. Obowiązują następujące zasady prowadzenia akcji zimowej: 1. Zamawiający i wykonawca wyznacza koordynatora do prowadzania akcji zimowej. 2. Gotowość do prowadzenia akcji zimowej ustala się na dzień podpisania umowy a zakończenie akcji zimowej przewiduje się 30 kwietnia 2019 r. Podjęcie akcji zimowej następuje po uprzednim poinformowaniu przez zamawiającego wykonawcy telefonicznie lub sms o godzinie rozpoczęcia akcji i zakresie usług na terenie gminy Świerklaniec. 3. Zamawiający dopuszcza wydanie dyspozycji do podjęcia akcji zimowej w formie sms lub telefonicznie. Na tę okoliczność zostanie każdorazowo spisana notatka wewnętrzna. 4. W celu likwidacji zagrożenia Zamawiający dopuszcza możliwość wydawania dyspozycji do podjęcia akcji zimowej przez organy policji, straży pożarnej i centrum zarządzania kryzysowego. O każdorazowo podjętej interwencji Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego. 5. Czas realizacji zlecenia w pełnym zakresie na terenie całej gminy nie może być dłuższy niż 5 godzin licząc od godziny rozpoczęcia akcji zimowej na terenie gminy, wskazanej w wysłanym przez zamawiającego przez sms lub telefonicznie. 6. Rozpoczęcie realizacji zlecenia powinno się rozpocząć nie później niż w ciągu ..... minut od momentu otrzymania zlecenia, niezależnie od pory jego złożenia. Rozpoczęcie realizacji zlecenia oznacza przyjazd sprzętu odśnieżającego na wskazany teren Gminy Świerklaniec oraz rozpoczęcie akcji odśnieżania lub posypywania . 7. Poprzez zlecenie Zamawiający rozumie wskazanie dróg, parkingów i chodników, na których akcja ma być prowadzona oraz sposób jej prowadzenia. Zamawiający ma pełną swobodę w wyborze sposobu prowadzenia akcji tj. może zlecić zarówno wykonanie pełnej usługi wskazanej w pkt 1 str. 1, jak i jej ograniczenie do jedynie odpłużania lub posypywania oraz prowadzenia akcji na wybranych drogach, chodnikach i parkingach. 8. O zakończeniu akcji wykonawca powiadamia zamawiającego telefonicznie lub sms. Zamawiający weryfikuje i zatwierdza informację, która stanowi podstawę do rozliczenia za wykonane usługi. 9. Wykonawca na każde wezwanie zamawiającego zobowiązany jest do wspólnego przeprowadzenia kontroli wykonania zleconych usług. 10. W przypadku stwierdzonych podczas przeprowadzonej kontroli nieprawidłowości, wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego ich usunięcia bez dodatkowego wynagrodzenia. 11. Użyte do prowadzenia akcji zimowej materiały winne posiadać atesty dopuszczające ich stosowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli posiadanych atestów. 12. Sprzęt wykonawcy ( samochody, ciągniki) winien posiadać w miejscach widocznych napis AKCJA ZIMOWA i logo firmy oraz być wyposażony w sprawne urządzenie GPS oraz lampy sygnalizacyjne żółte. 13. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy kodów i programu umożliwiającego Zamawiającemu elektroniczne sprawdzanie stanu realizacji zlecenia poprzez monitorowanie tras przejazdu sprzętu odśnieżającego wyposażonego w GPS. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej dla prawidłowej realizacji zamówienia ilości ludzi i sprzętu mechanicznego. 15. Podczas prowadzenia akcji zimowej należy zwrócić szczególną uwagę na samochody pozostawione na poboczach dróg, chodnikach i parkingach. W sytuacjach skrajnych należy poinformować o tym Zamawiającego. 16. Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać oględzin w terenie, zapoznać się z układem komunikacyjnym w gminie i stanem technicznym ulic, chodników i parkingów. 17. Nadmiar odgarniętego śniegu należy składować bezpośrednio przy krawężniku lub poza poboczem, tak aby nie zawężać drogi. 18. W przypadku zbyt dużych ilości odgarniętego przy krawężniku i na poboczu śniegu, co może skutkować zawężaniem jezdni zamawiający dopuszcza możliwość wywozu we wskazane miejsce nadmiaru śniegu. 19. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego, kolizji drogowej lub innej sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ludzi i mienia wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Zmawiającego. 20. Za szkody wynikłe podczas prowadzenia akcji zimowej wobec osób trzecich odpowiedzialność ponosi wykonawca. 21. Wykonawca prowadzi akcję zimową zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i o ruchu drogowym i postanowieniami niniejszego postępowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
203703.61
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pe-Pe Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
889597.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIERKLANIEC
więcej: przetargi ŚWIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.