eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500274549-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Wójt Gminy Świerklaniec: Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632106-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Świerklaniec, Krajowy numer identyfikacyjny 54000900000, ul. Młyńska 3, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 844 853, e-mail stefania.nolewajka@ugswierklaniec.pl, faks 322 844 852.
Adres strony internetowej (url): www.bip.swierklaniec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Świerklaniec w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym otrzymaniu dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Świerklaniec w okresie od [podpisania umowy do 30 kwietnia 2019 r. Zimowym utrzymaniem objęto: Sołectwo Nakło Ślaskie: Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego, Grupa I:15 832 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:1 978mb, Chodniki, parkingi Grupa III:2 339,5 m2 Sołectwo Orzech: Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego Grupa I:7849 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:23788mb, Chodniki, parkingi Grupa III:1555 m2 Sołectwo Świerklaniec: Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego, Grupa I:14609 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:3926 mb, Chodniki, parkingi Grupa III:2314 m2 Sołectwo Nowe Chechło : Drogi o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i destruktu asfaltobetonowego, Grupa I:5435 mb, Drogi o nawierzchni gruntowej Grupa II:4598mb, Chodniki, parkingi Grupa III:952 m2 Zakres zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych gminnych obejmuje: Grupa I - odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości dróg gminnych publicznych o nawierzchni asfaltobetonowej, betonowej i dróg utwardzonych destruktem asfaltobetonowym; Grupa II - odpłużanie z posypywaniem piaskiem na całej szerokości dróg gminnych publicznych i wewnętrznych gminnych o nawierzchni gruntowej; Grupa III - odpłużanie z posypywaniem mieszanką soli z piaskiem w stosunku 1:4 na całej szerokości parkingów i chodników; Wyjazdy interwencyjne w celu likwidacji miejscowych oblodzeni, usuwania zasp z ewentualnym wywozem śniegu oraz w razie konieczności odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na pozostałych odcinkach dróg nieobjętych wykazem z załącznika nr 2 (2a, 2b, 2c, 2d). Ponadto - wyjazdy patrolowe z przedstawicielami zamawiającego. Wykaz dróg i parkingów objętych zimowym utrzymaniem stanowią załącznik nr 2 (2a, 2b, 2c, 2d) do niniejszej specyfikacji oraz do Umowy. Przez całą szerokość: drogi, parkingu i chodnika zamawiający rozumie szerokość ograniczoną krawężnikiem lub z utwardzonym poboczem. Zasady prowadzenia akcji zimowej. Obowiązują następujące zasady prowadzenia akcji zimowej: 1. Zamawiający i wykonawca wyznacza koordynatora do prowadzania akcji zimowej. 2. Gotowość do prowadzenia akcji zimowej ustala się na dzień podpisania umowy a zakończenie akcji zimowej przewiduje się 30 kwietnia 2019 r. Podjęcie akcji zimowej następuje po uprzednim poinformowaniu przez zamawiającego wykonawcy telefonicznie lub sms o godzinie rozpoczęcia akcji i zakresie usług na terenie gminy Świerklaniec. 3. Zamawiający dopuszcza wydanie dyspozycji do podjęcia akcji zimowej w formie sms lub telefonicznie. Na tę okoliczność zostanie każdorazowo spisana notatka wewnętrzna. 4. W celu likwidacji zagrożenia Zamawiający dopuszcza możliwość wydawania dyspozycji do podjęcia akcji zimowej przez organy policji, straży pożarnej i centrum zarządzania kryzysowego. O każdorazowo podjętej interwencji Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego. 5. Czas realizacji zlecenia w pełnym zakresie na terenie całej gminy nie może być dłuższy niż 5 godzin licząc od godziny rozpoczęcia akcji zimowej na terenie gminy, wskazanej w wysłanym przez zamawiającego przez sms lub telefonicznie. 6. Rozpoczęcie realizacji zlecenia powinno się rozpocząć nie później niż w ciągu ..... minut od momentu otrzymania zlecenia, niezależnie od pory jego złożenia. Rozpoczęcie realizacji zlecenia oznacza przyjazd sprzętu odśnieżającego na wskazany teren Gminy Świerklaniec oraz rozpoczęcie akcji odśnieżania lub posypywania . 7. Poprzez zlecenie Zamawiający rozumie wskazanie dróg, parkingów i chodników, na których akcja ma być prowadzona oraz sposób jej prowadzenia. Zamawiający ma pełną swobodę w wyborze sposobu prowadzenia akcji tj. może zlecić zarówno wykonanie pełnej usługi wskazanej w pkt 1 str. 1, jak i jej ograniczenie do jedynie odpłużania lub posypywania oraz prowadzenia akcji na wybranych drogach, chodnikach i parkingach. 8. O zakończeniu akcji wykonawca powiadamia zamawiającego telefonicznie lub sms. Zamawiający weryfikuje i zatwierdza informację, która stanowi podstawę do rozliczenia za wykonane usługi. 9. Wykonawca na każde wezwanie zamawiającego zobowiązany jest do wspólnego przeprowadzenia kontroli wykonania zleconych usług. 10. W przypadku stwierdzonych podczas przeprowadzonej kontroli nieprawidłowości, wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego ich usunięcia bez dodatkowego wynagrodzenia. 11. Użyte do prowadzenia akcji zimowej materiały winne posiadać atesty dopuszczające ich stosowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli posiadanych atestów. 12. Sprzęt wykonawcy ( samochody, ciągniki) winien posiadać w miejscach widocznych napis AKCJA ZIMOWA i logo firmy oraz być wyposażony w sprawne urządzenie GPS oraz lampy sygnalizacyjne żółte. 13. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy kodów i programu umożliwiającego Zamawiającemu elektroniczne sprawdzanie stanu realizacji zlecenia poprzez monitorowanie tras przejazdu sprzętu odśnieżającego wyposażonego w GPS. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej dla prawidłowej realizacji zamówienia ilości ludzi i sprzętu mechanicznego. 15. Podczas prowadzenia akcji zimowej należy zwrócić szczególną uwagę na samochody pozostawione na poboczach dróg, chodnikach i parkingach. W sytuacjach skrajnych należy poinformować o tym Zamawiającego. 16. Wykonawca przed złożeniem oferty winien dokonać oględzin w terenie, zapoznać się z układem komunikacyjnym w gminie i stanem technicznym ulic, chodników i parkingów. 17. Nadmiar odgarniętego śniegu należy składować bezpośrednio przy krawężniku lub poza poboczem, tak aby nie zawężać drogi. 18. W przypadku zbyt dużych ilości odgarniętego przy krawężniku i na poboczu śniegu, co może skutkować zawężaniem jezdni zamawiający dopuszcza możliwość wywozu we wskazane miejsce nadmiaru śniegu. 19. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego, kolizji drogowej lub innej sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ludzi i mienia wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Zmawiającego. 20. Za szkody wynikłe podczas prowadzenia akcji zimowej wobec osób trzecich odpowiedzialność ponosi wykonawca. 21. Wykonawca prowadzi akcję zimową zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i o ruchu drogowym i postanowieniami niniejszego postępowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203703.61
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pe-Pe Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych
Email wykonawcy: pepeprb@wp.pl
Adres pocztowy: Wapienna 4
Kod pocztowy: 42-622
Miejscowość: Nakło Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 889597.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 889597.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8889597.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.