eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Łagodzenie skutków zimy - "Akcja zima" Zimowe utrzymanie gminnych dróg publicznych oraz dróg wewnętrznych, chodników, parkingów, placów , alejek w parkach oraz ścieżek rowerowych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie zimowym 2018/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500274538-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Gmina Miasto Zgierz: Łagodzenie skutków zimy - "Akcja zima" Zimowe utrzymanie gminnych dróg publicznych oraz dróg wewnętrznych, chodników, parkingów, placów , alejek w parkach oraz ścieżek rowerowych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie zimowym 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630168-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Zgierz, Krajowy numer identyfikacyjny 472057721, ul. Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427162854 w. 200, 7143200, e-mail estasiak@umz.zgierz.pl, faks 427 143 203.
Adres strony internetowej (url): www.umz.zgierz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Łagodzenie skutków zimy - "Akcja zima" Zimowe utrzymanie gminnych dróg publicznych oraz dróg wewnętrznych, chodników, parkingów, placów , alejek w parkach oraz ścieżek rowerowych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie zimowym 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.34.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest właściwe utrzymanie dróg w okresie zimowym . Zamówienie polega w szczególności na: odśnieżaniu, usuwaniu błota pośniegowego, lodu, usuwaniu śliskości pasów jezdnych i chodników w pasach drogowych dróg gminnych ( publicznych i wewnętrznych ) oraz chodników, miejsc postojowych, parkingów, alejek, ścieżek oraz stacji rowerowych przy uwzględnieniu nawierzchni wokół zdrojów ulicznych i wpustów deszczowych w granicach administracyjnych Miasta oraz strącaniu sopli z dachów budynków komunalnych, ustawianiu i obsłudze koksowników, wywozie wraz z załadunkiem śniegu, lodu, błota pośniegowego z terenów wskazanych przez Zamawiającego. Wykaz miejsc wykonywania tych prac został określony w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania interwencyjnego usuwania śliskości i odśnieżania innych wskazanych przez Zamawiającego terenów znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta, a nieuwzględnionych w wykazie stanowiącym załączniki nr 1, 2, 3, 4 wg stawek określonych w formularzu cenowym. 3. Usuwanie śliskości polegać będzie na usuwaniu gołoledzi, lodowicy i zlodowaceń poprzez posypywanie piaskiem, mieszanką piaskowo - solną lub chlorkiem wapnia. (Dopuszcza się ewentualne zastosowanie innych materiałów w cenach ustalonych przez strony Umowy.) Wybór materiału do posypywania Wykonawca uzależni od rodzaju nawierzchni drogi lub chodnika. Zamawiający zaleca zastosowanie piasku na nawierzchniach wykonanych z kostki brukowej z wyjątkiem obiektów objętych instrukcją odśnieżania. Wykonawca zobowiązany jest dostosować ilość użytych materiałów do występujących warunków atmosferycznych w celu uzyskania skutecznego efektu, w tym zastosowanie mieszanki piaskowo-solnej o właściwym stężeniu. W przypadku wykonywania prac na terenach objętych gwarancją należy wykonywać je zgodnie z instrukcjami stanowiącymi załącznik nr 5 oraz wg standardów określonych w załączniku nr 6. 4. Odśnieżanie, usuwanie błota pośniegowego oraz lodu polegać będzie na zgarnianiu zalegającej warstwy na część przykrawężnikową jezdni i chodnika za pomocą pługów śnieżnych. Zgarnięta warstwa nie może tamować spływu wody do wpustów deszczowych oraz przylegać do publicznych zdrojów ulicznych, których lokalizację określa załącznik nr 3 natomiast w miejscach oznaczonych poziomo lub/i pionowo przejść dla pieszych, zgarnięta warstwa winna być uprzątnięta na całej szerokości jezdni i dojścia do chodnika, aż do krawężnika. Obszar wokół zdrojów ulicznych oraz wpustów deszczowych winien być posypywany odpowiednim materiałem w celu zapobieżenia tworzeniu się warstwy poślizgowej na przylegającej do nich powierzchni. 5. W przypadku zmiany nawierzchni dróg, chodników, miejsc postojowych ujętych w załączniku nr 1, 2, 3, 4 Wykonawca ma obowiązek dostosować rodzaj używanego materiału do istniejącej nawierzchni. 6. Ustawienie i obsługa koksowników będzie się odbywać w przypadku spadku temperatury poniżej - 20 stopni oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego w miejscach przez niego wskazanych określonych w załączniku nr 2. Wykonawca winien dysponować minimum 15 szt. koksowników oraz materiałem do ich uruchomienia (koksem). Zamawiający zastrzega sobie zmianę lokalizacji koksowników. 7. Usunięcie sopli z dachów budynków komunalnych i użyteczności publicznej będzie się odbywać na zgłoszenie Zamawiającego. 8. Wykonawca musi przedstawić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osobę (osoby) wyznaczoną do porozumiewania się z Zamawiającym, znającą tematykę zimowego utrzymania dróg, do której należeć będzie przekazywanie drogą elektroniczną lub telefonicznie informacji o stanie dróg z danego terenu do wskazanej osoby w Urzędzie, dysponowanie sprzętem i transportem, przyjmowanie interwencji itp. Operatorzy nośników pod piaskarki, pługi winni znać tematykę zimowego utrzymania, wykonywać sumiennie powierzone zadania, w każdych warunkach atmosferycznych. 9. Wykonawca samodzielnie podejmuje decyzję o konieczności podjęcia działań odśnieżania oraz przyjmuje zgłoszenia mieszkańców Miasta. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dwa numery telefonu w tym jeden komórkowy przeznaczone wyłącznie do przyjmowania zgłoszeń i obsługi "Akcji zima". 11. Numery telefonów zostaną podane do publicznej wiadomości mieszkańcom. 12. Wykonawca zobowiązany jest do stałego, całodobowego monitorowania stanu dróg i chodników, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zadania najpóźniej w ciągu 1 godziny od zaistnienia potrzeby uruchomienia "Akcji zima" wg standardów zimowego utrzymania dróg i chodników określonych w załączniku nr 6. 13. Wykonawca każdorazowo określa zakres i szczegółową lokalizację prac oraz temperaturę, odnotowując to w dzienniku "Akcji zima". Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zawiadomienia o rozpoczęciu/zakończeniu działań. W zawiadomieniu należy podać aktualną temperaturę powietrza oraz godzinę rozpoczęcia/zakończenia działań. Zawiadomienie należy złożyć drogą e-mailową na adresy: zimazgierz@umz.zgierz.pl, mczk@umz.zgierz.pl oraz sm@umz.zgierz.pl; zawiadomienie o rozpoczęciu działań należy przesłać 30 minut przed ich rozpoczęciem, a informację o zakończeniu w ciągu 30 minut po wykonaniu prac. Zgłoszenie zakończenia robót winno dodatkowo określać rodzaj prowadzonych działań wraz z listą ulic objętych tymi działaniami. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą - nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do podjęcia akcji czynnej w zależności od istniejącej sytuacji na drogach. Zgłoszenia oraz rozmowy telefoniczne będą każdorazowo rejestrowane (nagrywane) przez Zamawiającego lub Wykonawcę. 14. Wykonawca we własnym zakresie zapewni materiały, w tym piasek, mieszankę piaskowo-solną 15% i 30%, 50 % , sól oraz chlorek wapnia niezbędne do wykonania prac, o których mowa w pkt. 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w ramach "Akcji zima" innych środków chemicznych przyjaznych dla środowiska . 15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu specjalistycznego koniecznego do należytego wykonywania prac w tym w szczególności (minimum): pługopiaskarka - 4 szt., koparka 1 szt. , ładowarka 2 szt. , ciągnik z pługiem skośnym - 2 szt. , miniciągnik z pługiem skośnym 2 szt., oraz utrzymanie tego sprzętu w gotowości technicznej, przez okres objęty Umową bez dodatkowego wynagrodzenia. Sprzęt jw. winien być dedykowany dla potrzeb niniejszego zamówienia i może być użytkowany na innych zadaniach wyłącznie w okresach, gdy nie jest prowadzone odśnieżanie. 16. Pługopiaskarki winny być wyposażone w system GPS z funkcją monitorowania z możliwością udostępnienia Zamawiającemu dostępu do zapisów i wydruków. 17. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe oraz inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem, niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy realizacji niniejszej umowy. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca. 18. Wykonawca przez cały czas trwania umowy winien posiadać polisę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności cywilnej na kwotę 400 000,00 zł, obejmującą odpowiedzialność za szkody majątkowe i osobowe mogące powstać w trakcie wykonywania przedmiotu nin. umowy i zobowiązuje się do jej kontynuacji przez cały okres obowiązywania umowy. 19. Wykonawca przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest do uzupełniania kwoty ubezpieczenia do kwoty wskazanej w ust. 18, w przypadku dokonania wypłat odszkodowań z zawartej umowy ubezpieczenia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć potwierdzenie uiszczenia opłat na kontynuację ubezpieczenia. 20. W przypadku jeśli Wykonawca nie wywiąże się z powyższego obowiązku, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w ust. 18, w imieniu i na rzecz Wykonawcy oraz potrącania kosztu tego ubezpieczenia z wynagrodzenia Wykonawcy. 21. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli w zakresie obowiązku, o którym mowa w ust. 18, a Wykonawca zobowiązany jest udostępnić stosowne dokumenty oraz przedłożyć Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kserokopię polisy potwierdzoną za zgodność. 22. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich, powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę pracami, jak również w związku z niewykonaniem przez Wykonawcę prac, o których mowa w pkt. 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia lub nienależytym ich wykonaniem. 23. W przypadku powstania szkody u pracowników Wykonawcy, Zamawiającego oraz osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania prac objętych niniejszym opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za te szkody. 24. Sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości winien być wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art. 54 Ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.) 25. Awaria sprzętu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia. W razie awarii sprzętu Wykonawca ma obowiązek podstawienia sprzętu zastępczego na własny koszt i ryzyko. 26. W przypadku niepodstawienia w ciągu 1 godziny sprzętu zastępczego w miejsce sprzętu uszkodzonego, Zamawiający ma prawo wynająć sprzęt od innego przedsiębiorcy. W tym przypadku Zamawiający ma prawo do potrącania, z wystawionych przez Wykonawcę faktur, kwot wynikających z poniesionych kosztów związanych z wynajęciem i pracą sprzętu od innego przedsiębiorcy lub obciążenia Wykonawcy poniesionymi kosztami. 27. Wykonawca zobowiązany jest do składania codziennych meldunków na druku określonym w załączniku nr 7: drogą e-mailową na adres: zimazgierz@umz.zgierz.pl lub mczk@umz.zgierz.pl do godziny 9.00 dnia następnego. Meldunek złożony na formularzu innym niż stanowiący załącznik nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia nie będzie stanowił podstawy do rozliczenia faktury przez Zamawiającego. 28. W okresie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wspólnego objazdu terenu miasta objętego Akcją Zima, celem weryfikacji prawidłowości wykonania robót. Objazdy odbywać się będą transportem Wykonawcy. 29. Niezależnie od kontroli o których mowa w ust. 28 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania własnych kontroli bez powiadamiania Wykonawcy. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Okres wykonania przedmiotu zamówienia związanego z odśnieżaniem, usuwaniem błota pośniegowego, lodu, usuwaniem śliskości pasów jezdnych i chodników w pasach drogowych gminnych dróg publicznych i wewnętrznych oraz chodników, miejsc postojowych, parkingów, alejek, ścieżek rowerowych przy uwzględnieniu nawierzchni wokół zdrojów ulicznych i wpustów deszczowych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, strącaniu sopli z dachów budynków komunalnych, ustawianiem i obsługą koksowników, wywozem wraz z załadunkiem śniegu, lodu, błota pośniegowego z terenów wskazanych przez Zamawiającego ustala się od dnia podpisania Umowy do dnia 31.05.2019 roku. OPIS WARUNKÓW WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. Akcja czynna. Akcja czynna obejmuje wszelkie czynności związane ze zmniejszeniem zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak: opady śniegu, śliskość zimowa na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza. Została ona podzielona na następujące zadania: a) zwalczanie skutków zimy na drogach gminnych i placach, w standardzie I, II, III i IV, których obowiązek utrzymania spoczywa na Gminie Miasto Zgierz, b) zwalczanie skutków zimy na drogach wewnętrznych i chodnikach gminnych, w standardzie V, c) zwalczanie skutków zimy na miejscach postojowych, parkingach i ścieżkach rowerowych stanowiących własność Gminy Miasto Zgierz, wg standardu przypisanego do właściwej drogi, d) ustawienie i obsługę 15 szt. koksowników w przypadku spadku temperatury poniżej -20 stopni oraz na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. Wykaz miejsc, na których będą lokalizowane koksowniki zawiera załącznik nr 2. Wykonawca winien dysponować 15 szt. koksowników wraz z materiałem (koksem). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji koksowników. e) strącanie sopli z dachów budynków komunalnych położonych w Zgierzu. Prace każdorazowo będą zlecane w razie konieczności telefonicznie przez Wydział Gospodarki Nieruchomości i Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Zgierza. 2. Zasady obowiązujące w ramach akcji czynnej: a) akcję czynną należy podjąć nie później, niż w ciągu 1 godziny od chwili ustania opadów lub rozpoczęcia obfitych opadów, b) usuwanie śniegu, śliskości jezdni, powinno być zgodne z przyjętymi standardami utrzymania; c) usuwanie śniegu należy prowadzić po zakończeniu opadu, a w przypadku intensywnego opadu również w jego trakcie; prace polegają na zgarnianiu pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową w sposób zapewniający bezkolizyjny przejazd samochodów, zwracając uwagę na nieutrudnianie wyjazdów z dróg podporządkowanych; element pługu zgarniający śnieg winien być wyposażony w elastyczne zakończenie, pług ma być zamocowany pod kątem ostrym do osi pojazdu, aby śnieg był odgarniany na pobocze jezdni, d) szczególnie dokładnie należy wykonywać płużenie przy krawężnikach w sąsiedztwie kratek ściekowych, e) do zakresu robót przy zwalczaniu śliskości wliczone są pętle i zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe zlokalizowane przy ulicach, f) usuwanie śliskości z chodników winno obejmować ich szerokości podane w załączniku nr 2, wraz z odśnieżeniem przejść dla pieszych; g) zrealizowanie prac, tj. pługowanie ulic oraz odśnieżanie chodników i alejek winno nastąpić w czasie określonym w przyjętych standardach stanowiących załącznik nr 6 do opisu warunków zamówienia. W przypadku zwiększenia areału na skutek przejęcia przez Zamawiającego do utrzymania nowych odcinków dróg czy chodników, Wykonawca obejmie utrzymaniem zimowym tę dodatkową powierzchnię z uwzględnieniem cen wynikających z formularza cenowego. 3. Materiały stosowane w utrzymaniu zimowym: Drogi utwardzone nawierzchnią bitumiczną należy posypywać odpowiednią mieszanką solno-piaskową , drogi gruntowe i tłuczniowe piaskiem: a) w zakresie temperatur do -2ºC: mieszanka solno-piaskowa 15% b) w zakresie temperatur do -9ºC: mieszanka solno-piaskowa 30% c) w zakresie temperatur poniżej -9ºC: mieszanka solno-piaskowa 50% d) poniżej -20 ºC: - chlorek wapnia e) do zwalczania śliskości zimowej na drogach gruntowych stosowany winien być piasek, f) do zwalczania śliskości na chodnikach i alejkach stosowany winien być piasek, g) do zwalczania śliskości i śniegu na terenach objętych gwarancją obowiązuje instrukcja stanowiąca załącznik nr 5. UWAGI 1.Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę jest zobowiązany do okazania uzbrojonego i sprawnego sprzętu w pełnej gotowości jak do "Akcji zima. Nieposiadanie deklarowanego , sprawnego sprzętu w wymaganej liczbie w dniu okazania wyklucza podpisanie umowy i automatycznie upoważnia Zamawiającego do wybrania kolejnej oferty. 2.Wykonawca winien dysponować bazą stacjonowania sprzętu oraz miejscem składowania materiałów do obsługi akcji zimowej: - na terenie miasta Zgierza lub w promieniu, nie większym, niż 4 km od centrum miasta Zgierza, określonym przez plac Jana Pawła II; - w terminie podpisania umowy. 3.W całym okresie trwania umowy Wykonawca winien ją realizować przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Powyższe dotyczy pracowników Wykonawcy jak i ewentualnych Podwykonawców, w szczególności kierowców oraz pracowników wykonujących prace fizyczne tj. m.in. odśnieżanie ręczne, posypywanie nawierzchni czy strącanie sopli, dla których wymagana jest praca zmianowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 943535.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Roboty Drogowe Dariusz Kłys
Email wykonawcy: biuro@klys.com.pl
Adres pocztowy: Łagiewniki Nowe, ul. Smardzewska 5
Kod pocztowy: 95-002
Miejscowość: Smardzew
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 699999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 699999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 699999
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.