To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500271386-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej: Dostawa materiałów do sterylizacji parowej, sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i pozostałego, papieru EKG, pojemników na odpady medyczne, kasetek histopatologicznych, materiałów dla potrzeb Pracowni Patomorfologii w tym szkiełek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606787-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500223866-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 29364000000,
ul. ul. Ogińskiego
6,
58506
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 537 286, e-mail
przetargi1@spzoz.jgora.pl, faks
757 543 883.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzoz.jgora.pl/ (poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl)
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do sterylizacji parowej, sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i pozostałego, papieru EKG, pojemników na odpady medyczne, kasetek histopatologicznych, materiałów dla potrzeb Pracowni Patomorfologii w tym szkiełek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/31/08/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów do sterylizacji parowej, sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku i pozostałego, papieru EKG, pojemników na odpady medyczne, kasetek histopatologicznych, materiałów dla potrzeb Pracowni Patomorfologii w tym szkiełek z podziałem na 25 pakietów każdy do osobnego rozpatrywania. (załącznik nr 1 do SIWZ) tzn.: Pakiet nr 1 Materiały medyczne do sterylizacji parowej - 9 pozycji asortymentowych Pakiet nr 2 Materiały medyczne do sterylizacji parowej - 9 pozycji asortymentowych Pakiet nr 3 Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S wraz z nieodpłatnym użyczeniem inkubatora kompatybilnego z zaoferowanymi testami biologicznymi- 2 pozycje asortymentowe Pakiet nr 4 Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S (rękawy)- 5 pozycji asortymentowych Pakiet nr 5 Materiały do sterylizacji parowej- 2 pozycje asortymentowe Pakiet nr 6 Materiały do sterylizacji parowej - 9 pozycji asortymentowych Pakiet nr 7 Materiały do sterylizacji parowej (testy)- 4 pozycje asortymentowe Pakiet nr 8 Materiały do sterylizacji parowej (rejestrator)- 1 pozycja asortymentowa Pakiet nr 9 Materiały do sterylizacji parowej (osłony papierowe)- 1 pozycja asortymentowa Pakiet nr 10 Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S (chemiczny wskaźnik)- 1 pozycja asortymentowa Pakiet nr 11 Kaczki, baseny, miski nerkowate - 4 pozycje asortymentowe Pakiet nr 12 Półmaska filtrująca - 1 pozycja asortymentowa Pakiet nr 13 Papier rejestracyjny EKG - 1 pozycja asortymentowa Pakiet nr 14 Pojemniki do pobierania próbek moczu i kału - 5 pozycji asortymentowych Pakiet nr 15 Probówki i korki laboratoryjne - 4 pozycje asortymentowe Pakiet nr 16 Końcówka do pipet typu Eppendorf - 3 pozycje asortymentowe Pakiet nr 17 Papier rejestracyjny EKG - 1 pozycja asortymentowa Pakiet nr 18 Papier rejestracyjny EKG- 11 pozycji asortymentowych Pakiet nr 19 Pojemniki na odpady medyczne - 3 pozycje asortymentowe Pakiet nr 20 Szkiełka nakrywkowe laboratoryjne - 2 pozycje asortymentowe Pakiet nr 21 Kasetki histopatologiczne - 1 pozycja asortymentowa Pakiet nr 22 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do przechowywania preparatów mikroskopowych, pudełka do transportu preparatów mikroskopowych) - 4 pozycje asortymentowe Pakiet nr 23 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe, mikroskopowe, nakrywkowe) - 2 pozycje asortymentowe Pakiet nr 24 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do archiwizacji bloczków parafinowych) - 1 pozycja asortymentowa Pakiet nr 25 Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe) - 1 pozycja asortymentowa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33198000-4
Dodatkowe kody CPV: 22990000-6, 19520000-7, 33190000-8, 33198000-4, 24960000-1, 33140000-3, 33141000-3, 33000000-5, 33192500-7, 33152000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Materiały medyczne do sterylizacji parowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE prawne : Postępowanie przez Zamawiającego zostało unieważnione na mocy art. 93 ust.1 pkt. 4 (cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty). UZASADNIENIE faktyczne : Dot. Pakietu nr 2 Zamawiający przeznaczył na finansowanie zadania kwotę brutto: 100.725,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zadania do ceny oferty najkorzystniejszej (złożonej) lub do oferty z najniższa ceną. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S wraz z nieodpłatnym użyczeniem inkubatora kompatybilnego z zaoferowanymi testami biologicznymi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83317.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Johnson & Johnson Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93379.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S (rękawy) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE prawne : Postępowanie przez Zamawiającego zostało unieważnione na mocy art. 93 ust.1 pkt. 4 (cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty). UZASADNIENIE faktyczne : Dot. Pakietu nr 4 Zamawiający przeznaczył na finansowanie zadania kwotę brutto: 49.022,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zadania do ceny oferty najkorzystniejszej (złożonej) lub do oferty z najniższa ceną. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Materiały do sterylizacji parowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum : 3 M Poland Sp. z o.o. (LIDER)/ Nettle S.A. (CZŁONEK)
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42609.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Materiały do sterylizacji parowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: UZASADNIENIE prawne : Postępowanie przez Zamawiającego zostało unieważnione na mocy art. 93 ust.1 pkt. 4 (cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty). UZASADNIENIE faktyczne : Dot. Pakietu nr 6 Zamawiający przeznaczył na finansowanie zadania kwotę brutto: 42.598,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zadania do ceny oferty najkorzystniejszej (złożonej) lub do oferty z najniższa ceną. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Materiały do sterylizacji parowej (testy) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3"; Uzasadnienie faktyczne: Dot. pakietu nr 7 do postępowania złożono jednią ofertę, która podlegała odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Materiały do sterylizacji parowej (rejestrator) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: 3 M Poland Sp. z o.o(Lider)/Nettle S.A(członek)
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13776.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Materiały do sterylizacji parowej (osłony papierowe) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3360.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VP POLSKA Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4132.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Materiały do sterylizacji plazmowej dostosowane do urządzenia STERAD 100 S ( chemiczny wskaźnik |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1258.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFORMER MED. Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1358.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Kaczki, baseny, miski nerkowate |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2889.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3130.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Półmaska filtrująca |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie dokonano wyboru oferty - Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP: UZASADNIENIE prawne : Postępowanie przez Zamawiającego zostało unieważnione na mocy art. 93 ust.1 pkt. 4 (cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty). Dot. Pakietu nr 12 Zamawiający przeznaczył na finansowanie zadania kwotę brutto: 21.402,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zadania do ceny oferty najkorzystniejszej (złożonej). |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały medyczne do sterylizacji parowej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie dokonano wyboru oferty - Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy PZP: UZASADNIENIE prawne : Postępowanie przez Zamawiającego zostało unieważnione na mocy art. 93 ust.1 pkt. 4 (cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty). Dot. Pakietu nr 2 Zamawiający przeznaczył na finansowanie zadania kwotę brutto: 100.725,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na finansowanie zadania do ceny oferty najkorzystniejszej (złożonej) lub do oferty z najniższa ceną. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Papier rejestracyjny EKG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie dokonano wyboru oferty - Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3" Uzasadnienie faktyczne: - Dot. pakietu nr 13 do postępowania nie złożono ofert., |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pojemniki do pobierania próbek moczu i kału |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10980.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11858.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Probówki i korki laboratoryjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9926.20
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAR-FOUR" MARIAN SIEKIERSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10720.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Końcówka do pipet typu Eppendorf |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3889.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAR-FOUR" MARIAN SIEKIERSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4200.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Papier rejestracyjny EKG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie dokonano wyboru oferty - Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3" Uzasadnienie faktyczne: - Dot. pakietu nr 17 do postępowania nie złożono ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Papier rejestracyjny EKG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21155.00
Liczba otrzymanych ofert:
02
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Handlowe "VARIA" Spółka z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22847.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pojemniki na odpady medyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W. INTERGOS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83640.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Szkiełka nakrywkowe laboratoryjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1205.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELEKTRO MED. Grzegorz Pałkowski,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1301.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Kasetki histopatologiczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1896.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANGA- ANIOŁA TOMASZ ANIOŁA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2047.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do przechowywania preparatów mikroskopowych, pudełka do transportu preparatów mikroskopowych) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1694.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELEKTRO MED. Grzegorz Pałkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1829.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe, mikroskopowe, nakrywkowe) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAR-FOUR" MARIAN SIEKIERSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20520.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii ( pudełka do archiwizacji bloczków parafinowych) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2100.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAR-FOUR" MARIAN SIEKIERSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2583.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Materiały dla potrzeb Pracowni Patomorfologii (szkiełka podstawowe) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5875.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELEKTRO MED. Grzegorz Pałkowski,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6345.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
- KPN/16/2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań w zakresie ochrony i bezpieczeństwa pożarowego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
- "REMONT KWATERY OFIAR II WOJNY ŚWIATOWEJ ZLOKALIZOWANEJ NA CMENTARZU KOMUNALNYM PRZY UL. SUDECKIEJ 44 W JELENIEJ GÓRZE (STARY CMENTARZ) - ETAP II"
- MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 IM. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO W JELENIEJ GÓRZE
- Świadczenie kompleksowej usługi ratowniczej w obiektach zarządzanych przez Spółkę Termy Cieplickie w Jeleniej Górze
- Dostosowanie istniejącego Traktu Porodowego do obowiązujących przepisów i wymogów ze szcz. uwzgl. obsz. porodowego i cięć cesarskich w formule "ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ" wraz z wymianą wyposażenia
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych
- Dostawa urządzeń medycznych stanowiących wyposażenie bloku operacyjnego w SPZOZ w Myszkowie z podziałem na 4 części.
- Dostawa obłożeń zestawów i fartuchów dla bloku operacyjnego - 3 zadania
- 54/TP/ZP/D/2024 Dostawa mikrokoagulometru POCT wraz z odczynnikami
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.