To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500271306-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Gmina Węgliniec: Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją przedsięwzięcia pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Kościelna Wieś, Okrąglica, Ruszów w Gminie Węgliniec
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637015-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Węgliniec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082141100000,
ul. ul. Sikorskiego
3,
59940
Węgliniec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
075 77 11 435, e-mail
wegliniec@wegliniec.pl, faks
075 77 12 551.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją przedsięwzięcia pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Kościelna Wieś, Okrąglica, Ruszów w Gminie Węgliniec
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UR.271.22.2018.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją przedsięwzięcia pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Kościelna Wieś, Okrąglica, Ruszów w Gminie Węgliniec 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych: 2.1. Zakres robót bez odcinka W.8 - W.2: a) drogowe roboty rozbiórkowe - 3 228,00m2; b) sieć wodociągowa - 6 984,50 m; c) przyłącza wodociągowe - 1 696,50 m; d) roboty drogowe - odbudowa - 15 549,50 m2; e) czynności towarzyszące tj. obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie drogowe, opłaty za zajęcie pasów drogowych 2.2. Budowa odcinka W.8 - W.2 a) drogowe roboty rozbiórkowe - 341,50 m2; b) sieć wodociągowa - 1 657,00 m; c) pompownia wody z wyposażeniem d) roboty drogowe - odbudowa - 4 286,50 m2; e) czynności towarzyszące tj. obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, projekty tymczasowej organizacji ruchu oraz oznakowanie drogowe, opłaty za zajęcie pasów drogowych. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4. Roboty budowlane nadzorowane będą przez zespół nadzoru inwestorskiego w niżej wymienionych specjalnościach: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z pełnieniem funkcji koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego, 2) konstrukcyjno-budowlanej; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 4) drogowej. 5. Zakres usług obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalnościach, o których mowa w pkt. 5 niniejszego rozdziału, zgodnie z art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.) w szczególności: 1) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót budowlanych, 2) protokolarne przekazanie terenu budowy wykonawcy robót budowlanych, przy udziale Zamawiającego. Z przekazania terenu budowy koordynator zespołu nadzoru inwestorskiego sporządzi protokół, 3) przekazanie wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy oraz weryfikowanie bieżących pisemnych zapisów w dzienniku budowy, 4) nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem, składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 5) weryfikacja przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 6) reprezentowanie zamawiającego na terenie budowy, 7) wydawanie wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, a także prowadzenie korespondencji z wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 8) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru w odpowiedniej branży, począwszy od dnia rozpoczęcia robót budowlanych nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, 9) pobyt na terenie budowy koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego oraz inspektorów odpowiedniej branży, każdorazowo będzie potwierdzony w dzienniku budowy oraz w sporządzonej przez koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego Karcie pobytu, zatwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego, 10) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, nadzorowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 11) uzgadnianie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej z jej autorem oraz wnioskowanie do zamawiającego o wprowadzenie ich przez projektanta w ramach nadzoru autorskiego, jeżeli zajdzie konieczność zmian, 12) sprawdzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych, czy spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszanie się po terenie budowy) oraz czy prace budowlane zostały zorganizowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 13) przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających m.in.: prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia, jakość używanych materiałów, itp., 14) egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 15) zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie trwania budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 16) zatwierdzanie przez poszczególnych inspektorów nadzoru inwestorskiego w swoich branżach (specjalnościach) ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 17) bieżące zgłaszanie nadzorowi autorskiemu zastrzeżeń i ewentualnych zmian, wprowadzonych przez zamawiającego lub wykonawcę robót budowlanych, 18) zaopiniowanie przez koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego projektu organizacji ruchu na czas budowy sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych oraz zatwierdzenie przez koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego proponowanych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez wykonawcę robót budowlanych, w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania, po uprzednim zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru odpowiedniej branży, 19) kontrolowanie przez każdego z inspektorów w swojej branży źródeł pozyskania materiałów oraz sprawdzanie uprawnień, dokumentów i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 20) zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych, każdy inspektor nadzoru inwestorskiego w swojej branży, 21) sprawdzanie i potwierdzanie, przed wbudowaniem, jakości stosowanych i dostarczanych materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych, każdy inspektor nadzoru inwestorskiego w swojej branży, 22) zatwierdzenie materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia przewidzianych przez wykonawcę robót budowlanych do wbudowania oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności, itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania, każdy inspektor nadzoru inwestorskiego w swojej branży, 23) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, 24) czuwanie nad jakością wykonywanych robót, każdy inspektor nadzoru inwestorskiego w swojej branży, 25) organizowanie, prowadzenie i protokołowanie przez koordynatora zespołu inwestorskiego cotygodniowych rad budowy z udziałem: kierownika budowy, kierowników robót danej branży, inspektorów nadzoru inwestorskiego danej branży, przedstawicieli wykonawcy robót budowlanych oraz przedstawicieli Zamawiającego, 26) organizowanie, oraz przeprowadzenie przez koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, oraz odbiorów: częściowych i końcowego robót, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia w/w odbiorów z udziałem zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego, 27) nadzorowanie wykonania przez wykonawcę robót zaleceń komisji odbiorowej i usunięcia stwierdzonych wad, usterek dających się naprawić, 28) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad, zapewnienie nadzoru i akceptacji przeprowadzonych testów technologicznych rozruchów urządzeń i wyposażenia, 29) pełnienie nadzoru przez inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż nad przeprowadzeniem wszelkich testów, prób i rozruchów oraz przeglądów, 30) zatwierdzenie przez koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego, przyjętych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż, opracowanych przez wykonawcę robót budowlanych: wszelkich wymaganych instrukcji eksploatacyjnych, dokumentacji rozruchowej i instrukcji obsługi, w celu ułatwienia przekazywania obiektu do eksploatacji przyszłemu użytkownikowi, 31) akceptacja wyników wszelkich prób przed oddaniem obiektu do eksploatacji przez koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego, 32) sporządzanie przez koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego pisemnych opinii dotyczących wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia wykonawcy robót z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty. Opinia powinna być potwierdzona przez inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż, 33) żądanie od wykonawcy robót budowlanych, kierownika budowy lub kierowników robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 34) kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, w zakresie wymaganych prób i badań w zaakceptowanym laboratorium dla potwierdzenia osiągnięcia zakładanych parametrów przy odbiorze końcowym, przez każdego inspektora nadzoru inwestorskiego w swojej branży, 35) sprawdzanie przez koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót oraz weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 36) weryfikacja przez inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż i zatwierdzenie przez koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 37) dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji przez zespół inspektorów nadzoru inwestorskiego przy współudziale wykonawcy robót i zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego i sporządzenie stosownych protokołów z tych przeglądów, 38) pisemne informowanie zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez wykonawcę robót budowlanych, oraz zaistnienia okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 39) sporządzanie pisemnych opinii dotyczących wad obiektu, przyczyn niedotrzymania terminu na realizację robót budowlanych w terminie do 7 dni roboczych od dnia ich zaistnienia. Opinia powinna być potwierdzona przez inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż, 40) w przypadku odstąpienia od umowy przez strony umowy o roboty budowlane: a) nadzorowanie robót budowlanych będących kontynuacją umowy na roboty budowlane, b) przeprowadzenie inwentaryzacji robót w toku, a także wycena kosztów tych robót w celu ostatecznego ich rozliczenia, c) pełnienie nadzoru nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi, itp.. 41) w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw związanych z realizacją zamówienia, przekazanie w ustalonym terminie dokumentów i informacji o które wystąpi zamawiający, 42) koordynator zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przygotuje materiały, o które wystąpi zamawiający, a w przypadku konieczności będzie brał udział w spotkaniach z przedstawicielami mediów tj. radio, telewizja, prasa. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia 8. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 9. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 10. Zapisy, o których mowa w pkt. 8 i 9 niniejszego rozdziału SIWZ stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 11. Ustala się następujące warunki płatności: 1) podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe; 2) rozliczenie dokonane będzie fakturami po wykonaniu i odebraniu części robót budowlanych określonych w zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramie rzeczowo-finansowym inwestycji; 3) podstawą do wystawienia faktury będzie protokół potwierdzający wykonanie usługi, podpisany przez zamawiającego; 4) Wykonawca wystawi fakturę w terminie 7 dni od daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. 5) płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie wskazanym przez wykonawcę w ofercie liczonym od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający nie określa wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71630000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
429554.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo-Usługowe "EKO - KARAT" s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73185.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WĘGLINIEC
więcej: przetargi WĘGLINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji drogowych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego.
- Budowa centrum kulturalnego na terenie gminy Warnice.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.