Ogłoszenie z dnia 2018-11-06
Ogłoszenie nr 500264902-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej: Dostawa materiału roślinnego z podziałem na zadania:
zadanie nr 1: Dostawa drzew
zadanie nr 2: Dostawa krzewów
zadanie nr 3: Dostawa róż
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000,
ul. ul. Pod Lasem
64,
44-210
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4248838, e-mail
zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, faks
32 4249326.
Adres strony internetowej (url): http://zielen.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiału roślinnego z podziałem na zadania: zadanie nr 1: Dostawa drzew zadanie nr 2: Dostawa krzewów zadanie nr 3: Dostawa róż
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.262.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału roślinnego z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa drzew Cechy zamawianego materiału szkółkarskiego: drzewa zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, wolne od chorób i szkodników, szkółkowane z odpowiednim systemem korzeniowym (proporcjonalnym do korony). Zadanie nr 2 - Dostawa krzewów Cechy zamawianego materiału szkółkarskiego: materiał zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, wolny od chorób i szkodników. Zadanie nr 3 - Dostawa róż Wymagania dotyczące parametrów jakościowych materiału roślinnego będącego przedmiotem zamówienia (dotyczy zadania nr 1 - 3) 1. Materiał roślinny musi być zgodny ze specyfikacją materiału roślinnego 2. Pnie drzew muszą być proste, posiadające pojedynczy przewodnik 3. Korona drzewa powinna być proporcjonalna do wielkości bryły korzeniowej. 4. Drzewa muszą być zdrowe - wolne od chorób i szkodników 5. Zamawiane rośliny powinny posiadać etykiety z pełną nazwą rośliny. 6. Krzewy powinny być odpowiednio rozgałęzione, wolne od chorób i szkodników. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania przygotowanego materiału roślinnego przed jego dostawą. 8. Materiał roślinny powinien pochodzić z krajowych lokalnych szkółek drzew i krzewów odbytowych. Ma to znaczący wpływ na aklimatyzację roślin w nowych warunkach środowiskowych - po posadzeniu na miejsce stałe. 9. Materiał roślinny powinien spełniać wymagania wskazane w zaleceniach jakościowych dla ozdobnego materiału roślinnego, który opracowany jest przez Związek Szkółkarzy Polskich. 10. Dostawca zabezpiecza materiał roślinny na czas transportu przed uszkodzeniami mechanicznymi i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. 11. Rośliny powinny zostać dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03451300-9
Dodatkowe kody CPV: 03452000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa drzew |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
107587.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szkółka Drzew i Krzewów Marek Gurgul
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
95480.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa krzewów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9664.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szkółka Drzew i Krzewów Marek Gurgul
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9630.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa róż |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych - w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8.
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania II
- Dostosowanie pomieszczeń kuchni Szpitalnej do obowiązujących przepisów.
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad.1 - ul. Barbary 19C/3, Zad.2 - ul. Kosmonautów 4/27
- Dostawy preparatów do mycia w systemie dozującym oraz artykułów służących do utrzymania czystości
- Wycena majątku drogowego.
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji nośnej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ciągu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.