eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › "Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ul. Młyńskiej 35 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-05

Ogłoszenie nr 500264128-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.

Gmina Miasto Augustów: "Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ul. Młyńskiej 35 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615072-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500229362-N-2018, 500233196-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79067081700000, ul. ul. 3 Maja 60, 16300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 643 42 28, e-mail Renata.Wojtuszko@urzad.augustow.pl, faks 87 643 42 11.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.augustow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ul. Młyńskiej 35 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.50.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje roboty budowlane w zakresie rozbudowy, przebudowy i docieplenia budynku przy ulicy Młyńskiej 35 w Augustowie wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania z funkcji oświatowej na administracyjną oraz budowę parkingu, ciągów komunikacyjnych i niezbędnej infrastruktury technicznej. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji: 1. Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku: a) wymiana https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=91424... 4 z 23 10.09.2018, 15:55 stolarki okiennej, b) wymiana drzwi zewnętrznych, c) docieplenie ścian zewnętrznych, d) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, e) docieplenie podłogi na gruncie, f) instalacja centralnego ogrzewania, g) instalacja ciepłej wody i cyrkulacji, h) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewnowywiewnej z rekuperacją, i) oświetlenie, j) instalacja fotowoltaiczna. Roboty w zakresie modernizacji energetycznej objęte są dofinansowaniem w ramach projektu nr WND-RPPD.05.03.01-20-0108/16 "Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ul. Młyńskiej 35 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie" ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. 2. Rozbudowa i przebudowa budynku związana ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji oświatowej na administracyjną oraz budowa parkingu i ciągów komunikacyjnych. Roboty obejmują dostosowanie budynku do wymagań wynikających z planowanej funkcji administracyjnej oraz przepisów obowiązujących właściwych dla budynków użyteczności publicznej. Planowana rozbudowa od strony północnej dotyczy zewnętrznego szybu dźwigowego oraz zadaszonego przedsionka wejściowego. Zmiana sposobu użytkowania polega na przebudowie wnętrza obiektu wraz z pełną wymianą instalacji technicznych. Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie zewnętrznych przyłączy infrastruktury technicznej sanitarnej, nowych ciągów komunikacyjnych i parkingu powiązanych z publicznym układem drogowym oraz instalacji oświetlenia terenu. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zamontować: a) z chwilą przystąpienia do robót budowlanych 1 tablicę informacyjną, b) z chwilą zakończenia realizacji 1 tablicę pamiątkową, Obie tablice powinny być zgodne z wytycznymi w zakresie promocji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 określonymi w "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Projekt, treść i wymiary tablic oraz miejsce ich ustawienia Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. Uwaga: Przedmiot zamówienia obejmuje niepełny zakres dokumentacji projektowej: 1) Zakłada się częściowe wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu w zakresie parkingu i związanej z nim infrastruktury technicznej. 2) Nie będą wykonywane roboty budowlane wykończeniowe wewnętrzne w części A budynku. Zakres robót przewidzianych do częściowego wykonania określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres robót określa dokumentacja stanowiąca Załączniki nr 1do SIWZ w skład której wchodzą: - projekty budowlane i wykonawcze, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - przedmiary robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111000-8, 45223200-8, 45223500-1, 45421000-4, 45421100-5, 45320000-6, 45321000-3, 45260000-7, 45262500-6, 45223210-1, 45261210-9, 45261320-3, 45262000-1, 45262350-9, 45410000-4, 45430000-0, 45431200-9, 45421152-4, 45421146-9, 44112410-5, 45442100-8, 45421160-3, 45223220-4, 42416100-6, 44212317-4, 45100000-8, 45233220-7, 45233260-9, 45236000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45261215-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6228732.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU MASTER Łukasz Staniszewski
Email wykonawcy: master_elk@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Krzemowa 7a
Kod pocztowy: 16-300
Miejscowość: Augustów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7661341.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7661341.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8620232.87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.