To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-02
Ogłoszenie nr 500263573-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.
Sąd Rejonowy w Kutnie: Przebudowa pomieszczeń biurowych po Zespole Adwokackim w budynku Sądu Rejonowego w Kutnie w lokalizacji: ul. Spokojna 2 na potrzeby Sądu Rejonowego w Kutnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629538-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Kutnie, Krajowy numer identyfikacyjny 32321700000,
ul. Spokojna
2,
99-300
Kutno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
24 251 13 51, e-mail
zamowienia@kutno.sr.gov.pl, faks
242 533 812.
Adres strony internetowej (url): http://www.kutno.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd - państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń biurowych po Zespole Adwokackim w budynku Sądu Rejonowego w Kutnie w lokalizacji: ul. Spokojna 2 na potrzeby Sądu Rejonowego w Kutnie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń biurowych po Zespole Adwokackim w budynku Sądu Rejonowego w Kutnie w lokalizacji: ul.Spokojna 2 na potrzeby Sądu Rejonowego w Kutnie" w budynku Sądu Rejonowego w Kutnie polegającego na: branża budowlana, tj.: częściowe wyburzenie ścian działowych, w tym wykonanie przebicia przez ścianę nośną, zerwanie warstw posadzkowych i wyrównanie poziomów na całej powierzchni, wymiana ślusarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, wymiana wybranych okien PCV na stalowe o klasie EI60, wykonanie zabudowy ze stolarki aluminiowej dla pracownika obsługi sekretariatu w pokoju przechodnim, wykonanie obudowy czerpni i wyrzutni wentylacji mechanicznej - brak szybów wentylacyjnych oraz brak możliwości połączenia z kanałami wentylacyjnymi na poziomie wyżej, remont schodów zewnętrznych (obłożenie gres, wykonanie balustrady) - funkcja wyjścia ewakuacyjnego ze strefy, prace wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne (gładzie, zabudowy k/g,konstrukcja aluminiowa zabudowy stanowiska obsługi interesantów, panele podłogowe, malowanie, tynk akrylowy), utylizacja odpadów, wywóz gruzu. branża elektryczna, tj.: kompleksowe wykonanie instalacji zasilania (DATA 230V, gniazd wtykowych, centrali wentylacji) i oświetlenia dla wymaganych punktów - dotychczasowa instalacja nie spełnia aktualnych wymogów (jest dwużyłowa), rozbudowa rozdzielnic elektrycznych, wykonanie instalacji strukturalnej LAN z oddzielnym zasilaniem dla wymaganych punktów i jej włączenie do istniejącej instalacji, wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego i jego włączenie do istniejącej instalacji (również dostawa i montaż urządzeń wejściowych), wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu i jego włączenie do istniejącej instalacji, modyfikacja istniejącego systemu alarmowego ppoż, wykonanie niezbędnych pomiarów do odbioru. branża wentylacji, tj.: dostawę i montaż instalacji nawiewno - wyciągowej wraz z automatyką (system N1/W1) dla wszystkich pomieszczeń (wentylator i rekuperator z wymiennikiem krzyżowym). branża wodno - kanalizacyjna i centralnego ogrzewania, tj.: przebudowy istniejącego sanitariatu i pom. socjalnego w jedno pomieszczenie z nową instalacją i urządzeniami sanitarnymi, instalacja centralnego ogrzewania pozostaje bez zmian - zadawalający stan techniczny.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45311000-0, 45330000-9, 45421000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45410000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
242000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Z.U.H FUREX Zbigniew Furmański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
297660
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" Sp. z o.o.
- Usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego poprzez budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Stefana Batorego w Ludwikowicach Kłodzkich
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Remont tarasów zewnętrznych w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.