eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala › Część 1 - ,, Urządzenie wspólnego miejsca spotkań i organizacji imprez kulturalnych i sportowych dla mieszkańców sołectwa Kotarwice poprzez wybudowanie i wyposażenie altany na działce gminnej w Kotarwicach´´ Część 2 - ,, Urządzenie wspólnego miejsca spotkań i organizacji imprez kulturalnych i sportowych dla mieszkańców sołectwa Maliszów poprzez wybudowanie i wyposażenie altany na działce gminnej w Maliszowie´´



Ogłoszenie z dnia 2018-11-02

Ogłoszenie nr 500263326-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.

Gmina Kowala: Część 1 - ,, Urządzenie wspólnego miejsca spotkań i organizacji imprez kulturalnych i sportowych dla mieszkańców sołectwa Kotarwice poprzez wybudowanie i wyposażenie altany na działce gminnej w Kotarwicach´´ Część 2 - ,, Urządzenie wspólnego miejsca spotkań i organizacji imprez kulturalnych i sportowych dla mieszkańców sołectwa Maliszów poprzez wybudowanie i wyposażenie altany na działce gminnej w Maliszowie´´

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Inwestycja dofinansowana przez Zarząd Województwa Mazowieckiego w ramach ,,Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2018´´


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kowala, Krajowy numer identyfikacyjny 67022381800000, ul. Kowala , 26624 Kowala, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 101 760, e-mail przetargi@kowala.pl, faks 486 101 760.
Adres strony internetowej (url): www.kowala.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Część 1 - ,, Urządzenie wspólnego miejsca spotkań i organizacji imprez kulturalnych i sportowych dla mieszkańców sołectwa Kotarwice poprzez wybudowanie i wyposażenie altany na działce gminnej w Kotarwicach´´ Część 2 - ,, Urządzenie wspólnego miejsca spotkań i organizacji imprez kulturalnych i sportowych dla mieszkańców sołectwa Maliszów poprzez wybudowanie i wyposażenie altany na działce gminnej w Maliszowie´´

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPK.271.20.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie altan, zgodnie z dokumentacją projektową oraz ich wyposażenie. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1 - ,, Urządzenie wspólnego miejsca spotkań i organizacji imprez kulturalnych i sportowych dla mieszkańców sołectwa Kotarwice poprzez wybudowanie i wyposażenie altany na działce gminnej w Kotarwicach´´ Część 2 - ,, Urządzenie wspólnego miejsca spotkań i organizacji imprez kulturalnych i sportowych dla mieszkańców sołectwa Maliszów poprzez wybudowanie i wyposażenie altany na działce gminnej w Maliszowie´´ W celu dokonania dokładnych pomiarów robót, Wykonawca zobowiązany jest dokonać szczegółowej wizji lokalnej oraz zapoznanie się ze szczegółowym przedmiotem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ,, Urządzenie wspólnego miejsca spotkań i organizacji imprez kulturalnych i sportowych dla mieszkańców sołectwa Kotarwice poprzez wybudowanie i wyposażenie altany na działce gminnej w Kotarwicach´´

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28509.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Jerzy Wincukiewicz
Email wykonawcy: biuro@brykoland.pl
Adres pocztowy: ul Warszawska 31C/29
Kod pocztowy: 25-518
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30811.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30811.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30811.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ,, Urządzenie wspólnego miejsca spotkań i organizacji imprez kulturalnych i sportowych dla mieszkańców sołectwa Maliszów poprzez wybudowanie i wyposażenie altany na działce gminnej w Maliszowie´´

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13837.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Jerzy Wincukiewicz
Email wykonawcy: biuro@brykoland.pl
Adres pocztowy: ul Warszawska 31C/29
Kod pocztowy: 25-518
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28659.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28659.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28659.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. 67 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 06.07.2018r. Zamawiający ogłosił przetarg pn.: "Zorganizowanie infrastruktury rekreacyjnej i sportowej poprzez wybudowanie siłowni, altan i placów zabaw´´ W ww. postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynęło po jednej ofercie od jednego Wykonawcy. Obie oferty były niezgodne z treścią SIWZ dlatego podlegają odrzuceniu. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i Zamawiający zastosował procedurę zamówienia z wolnej ręki po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji cenowej. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.