eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Modernizacja dachów budynków Domu Pomocy Społecznej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-02

Ogłoszenie nr 500263192-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.

Powiat Żarski: Modernizacja dachów budynków Domu Pomocy Społecznej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595361-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Żarski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000, ul. Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 790 600, e-mail i.prokop@powiatzarski.pl, faks 684 790 601.
Adres strony internetowej (url): www.powiatzary.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dachów budynków Domu Pomocy Społecznej w Lubsku przy ul. Zamkowej 27

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIGN.272.9.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

BUDYNEK DPS - ZAMEK W TRAKCIE PRAC BĘDZIE STALE ZASIEDLONY (ZAMIESZKAŁY) W BUDYNKU BRAMNYM ZNAJDUJĄ SIĘ CZYNNE BIURA I WYDZIELONE JEST JEDNO MIESZKANIE CHRONIONE (STANOWIĄCY MNIEJ NIŻ 50% POWIERZCHNI TEGO BUDYNKU) OBIEKT (KOMPLEKS) WPISANY JEST DO WOJEWÓDZKIEGO REJESTRU ZABYTKÓW PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO ROBÓT NALEŻY TEREN WOKÓŁ OBIEKTÓW ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZYĆ I WYZNACZYĆ STREFĘ BEZPIECZNEGO PORUSZANIA SIĘ Z UWZGLĘDNIENIEM OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH Dachy Zgodnie z zaleceniami Konserwatora Zabytków (załącznik nr 1 do projektu) - pokrycie dachu dachówką. Projektuje się układanie dachówki karpiówki w podwójną koronkę w kolorze naturalnej ceramiki (segmentowej, matowej, nieangobowanej, nieglazurowanej, gładkiej) wypalanej niejednolicie. Zamawiający akceptuje rozwiązania zatwierdzone przez WLKZ. Przed położeniem Wykonawca jest zobowiązany dokonać uzgodnienia wzoru i kolorystyki dachówek z Wojewódzkim konserwatorem zabytków i Zamawiającym. Wzrost obciążeń wymusza wzmocnienie i wymianę elementów uszkodzonych więźby. Dodatkowe przewody wentylacyjne nad skrzydłem południowym projektuje się z typowych kształtek ocynk w kolorze pokrycia dachowego, ocieplonych wełną mineralną, lokalizując w/w wywietrzaki w najmniej eksponowanych miejscach. Więźby dachowe Z uwagi na częściowe uszkodzenie niektórych elementów więźb tzn. krokwi, poszycia deskowego, a szczególnie murłat i belek wiązarowych zaleca się wymianę uszkodzonych elementów. Elementy więźb nadające się do wzmocnienia (zgodnie z mapami uszkodzeń w załączniku do projektu) wzmacniamy po przez obustronne dołożenie elementów drewnianych o przekroju o wymiarach 1/4 elementu uszkodzonego, skręcając śrubami fi 16 co 60 cm a w miejscach możliwych gwoździując. Całość impregnować środkami grzybo- i szkodnikobójczymi z uodpornieniem p.pożarowym np.: Fobos M (preparaty nie oleiste i nie barwione). Roboty prowadzić ze szczególną uwagą nie usuwając znaków ciesielskich i inskrypcji (czyszczenie ograniczyć do najbardziej uszkodzonych elementów nie dopuszcza się ociosywania i strugania elementów więźby). Taras Taras obecnie okładany jest płytkami ceramicznymi na zaprawie cementowej z licznymi uszkodzeniami. Proponuje się: usunięcie wszystkich istniejących warstw do powierzchni stropu, wykonanie prawidłowej izolacji p.wodnej i cieplnej, wykonanie spadku wraz z nową wylewką zbrojoną siatką na podsypce kwarcowej, ułożenie nowych płytek na kleju elastycznym. Wzór i rodzaj płytek podlega obowiązkowemu zatwierdzeniu z Zamawiającym i Wojewódzkim Konserwatorem zabytków. Projektuje się płytki betonowe beżowe imitujące kamień naturalny na zdylatowanych polach nie większych jak 9m2. Istniejące balustrady oczyścić dokładnie do III* stopnia czystości i pomalować farbami antykorozyjnymi w kolorze ciemnobrązowym. 1. Techniczny opis szczegółów poszczególnych elementów. Kolejność robót Część południowa - Dach 1. Usunięcie istniejącego pokrycia z blachy. 2. Usunięcie deskowania z papą. 3. Wymiana i wzmocnienie wskazanych elementów więźby - nakładki sosnowe impregnowane 2 x 40x 180 (wysokość krokwi) śruby M16 z podkładkami ciesielskimi w rozstawie 60cm w osi obojętnej przekroju. 4. Wymiana uszkodzonych fragmentów murłat. (Przegląd węzłów- murłat w miejscu styku z murem - stwierdzone uszkodzenia i sposób naprawy zgłosić prowadzącemu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego) Murłaty drewno sosnowe impregnowane wymiary murłat dostosować do istniejących (14 x 14) remont należy wykonać jako wymianę w miejscach możliwych ewentualnie jako dołożenie nowego elementu zespolonego z istniejącym śrubami i ściągami. Wzmocnienie poprzeczne kleszczami 60 x 140 z przewiązkami j/w. Elementy uszkodzone wskazano na rysunku rzutu więźby kolorystycznie. 5. Wykonać konstrukcje ciesielskie okien - lukarn 6. Nabicie deskowania na styk z tarcicy nasyconej o minimalnej gr. 22 mm. 7. Impregnacja całej konstrukcji dachowej 8. Wyprowadzić rury wentylacyjne kominków (ze wszystkich pokoi na poddaszy, łazienek, strychu), w miejscach projektowanych wywietrzaków wyprowadzić końcówki rur do poziomu połaci dachowej- powyżej zamontować wywietrzaki ocynkowane fabrycznie ocieplone i malowane w kolorze zbliżonym do koloru dachówkinie wyższe jak 60cm ponad połać dachu. Wymiana istniejących wywietrzaków na rodzaj jak wyżej opisany. Uwaga - wszystkie rury wywiewne wywietrzaków ocieplone wełną mineralną wewnątrz strychu do poziomu dachu. 9. Pokrycie całości papą izolacyjną. 10. Nabicie kontrłat (kontr łaty z drewna sosnowego 60 x 25 mm impregnowane) 11. Nabicie łat w rozstawie jak do dachówki karpiówki układanej w koronkę podwójną (łat o przekroju 40 x 50 mm impregnowane). 12. Ułożyć opierzenia, rynny, sztucery i rury spustowe z blachy tytanowo - cynkowej o gr.0,7mm 13. Wymiana rur wywiewnych kanalizacyjnych 14. Ułożenie pokrycie z dachówki karpiówki układanej podwójnie w koronkę. Zgodnie z zaleceniami Konserwatora 15. Kominy do poziomu wewnętrznego dachu rozebrać i wymurować jako klinkierowe z zachowaniem ilości otworów jak i wysokości. Cegła klinkierowa kl 350 w kolorze zbliżonym do koloru pokrycia dachowego.(rozpoczęcie przemurowania co najmniej 0,5 m poniżej krawędzi dolnej konstrukcji dachu - krokwi) 16. Zamontować, wyłazy dachowe, ławy kominiarskie, i płotki przeciw-śnieżne, oraz instalację odgromową. 17. W trakcie robót budowlanych budynek należy zabezpieczyć przed ewentualnymi szkodami wywołanymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (opady deszczu, gradu, wichury itp.). Wykonawca jest obowiązany do codziennego śledzenia prognoz pogody, jak również dokonać natychmiastowego zabezpieczenia konstrukcji obiektu w przypadku zdarzeń pogodowych, które nie były przewidziane w ogólnodostępnych prognozach pogody. Obowiązek niniejszy ciąży na Wykonawcy również po godzinach pracy. Część południowa roboty wewnętrzne 1. Wewnątrz wykonać stalowy ruszt dystansowy z profili 2. Ułożyć ocieplenie z wełny mineralnej między krokwiami oraz pod rusztem o łącznej gr 20 cm z pustką wentylacyjną pomiędzy wełną a deskowaniem minimum 2 cm 3. Montaż płyty kartonowo-gipsowe (płyty p. poż. układane podwójnie) do poziomu 2,5 m. Na ruszcie poziomym sufitu podwieszonego ułożyć docieplenie z wełny mineralnej o gr 25 cm. Krokwie w części strychowej - powyżej remontowanych pomieszczeń pozostawić nieocieplane. Całość robót montażowych wewnętrznych wykonać w systemie danej firmy zapewniającej przegrodę w klasie EI 60. 4. W przypadku naruszenia instalację elektryczną należy odtworzyć w istniejącym zakresie. 5. Montaż schodów na strych - wyłaz wejściowy ze schodami składanymi w klasie EI 60. 6. Wymiana podłogi na całym strychu - tarcica sosnowa o gr. 32mm (stwierdzone w trakcie wymiany uszkodzenia legarów wymienić w uzgodnieniu z Inwestorem -protokół konieczności sporządzony w obecności inspektora nadzoru inwestorskiego i z jego akceptacją). 7. Osadzenie okna lukarny (wykonanie okien w kolorze białym należy zlecić po dokładnym pomiarze wykonanych lukarn istniejących). 8. Wymiana okien na jednolite (o taki samym - istniejącym podziale). Wieża część południowa 1. Usunięcie istniejącego pokrycia ścian bocznych. 2. Nabić łaty w rozstawie umożliwiającym prawidłowe położenie łupka kamiennego, łupek częściowo zmagazynowany w obiekcie DPS-u, Wykonawca jest zobowiązany oszacować konieczność ewentualnego dokupienia brakujących elementów. 3. Impregnować całą więźbę preparatami grzybobójczymi i środkami ogniochronnymi. 4. Montaż pokrycia w postaci łupka kamiennego (płytki małoformatowe układane w karo). 5. Wymiana okien dachowych na nowe. 6. Montaż okien w lukarnach 7. Wymiana pokrycia papowego na dachu na dwa x papa termozgrzewalna wierzchniego krycia, z zachowaniem szczególnej staranności prawidłowego wykonania zabezpieczającego przed zalewaniem i opadami atmosferycznymi. 8. Istniejące zwieńczenie barierką ochronną dachu wieży należy bez jej demontażu (w miejscu zamontowania) dokładnie wyczyścić elektronarzędziami do trzeciego stopnia czystości i pomalować farbą antykorozyjną np. HAMERAIT dwa razy, w kolorze ciemno brązowym. 9. Zamontować instalację odgromową. Część północna - Dach 1. Usunięcie istniejącego pokrycia z blachy. 2. Usunięcie deskowania z papą. 3. Wymiana i wzmocnienie wskazanych elementy więźby - nakładki sosnowe impregnowane 2 x 40x 180 (wysokość krokwi) śruby M16 z podkładkami ciesielskimi w rozstawie 60cm w osi obojętnej przekroju. (Przegląd węzłów- murłat w miejscu styku z murem - stwierdzone uszkodzenia i sposób naprawy zgłosić prowadzącemu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego) Murłaty drewno sosnowe impregnowane wymiary murłat dostosować do istniejących (14 x 14). Remont należy wykonać jako wymianę w miejscach możliwych ewentualnie jako dołożenie nowego elementu zespolonego z istniejącym śrubami i ściągami. Wzmocnienie poprzeczne kleszczami 60 x 140 z przewiązkami j/w. Elementy uszkodzone wskazano na rysunku rzutu więźby kolorystycznie. 4. Nabicie wiatrownice z bednarki na skos w trzech pasach stężając mini 6 krokwi 5. Wymiana istniejących wywietrzaków. Uwaga - wszystkie wywietrzaki ocieplone wełną mineralna. 6. Pokrycie całość membraną wysoko-paroprzepuszczalną np. wiatroizolacyjną mdm® Ventia Wind Barrier. (współczynnik Sd=0,005 m) lub równoważną. 7. Nabicie kontrłat (kontrłaty z drewna sosnowego 60 x 25 mm impregnowane). 8. Nabicie łat w rozstawie jak do dachówki karpiówki układanej w koronkę podwójną (łat o przekroju 40 x 50 mm impregnowane). 9. Ułożyć opierzenia, rynny, sztucery i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkowej o gr.0,7mm 10. Wymiana rur wywiewnych kanalizacyjnych 11. Ułożenie pokrycia z dachówki karpiówki układanej w podwójną koronkę - zgodnie z zaleceniami Lubuskiego Konserwatora Zabytków. 12. Kominy do poziomu wewnętrznego dachu rozebrać i wymurować jako klinkierowe z zachowaniem ilości otworów jak i wysokości. Cegła klinkierowa kl 350 w kolorze zbliżonym do koloru pokrycia dachowego. 13. Zamontować wyłazy dachowe, ławy kominiarskie, i płotki przeciwśnieżne. 14. Zamontować instalację odgromową. Część północna roboty wewnętrzne 1. Wymiana podłogi na całym strychu - tarcica sosnowa o gr. 32mm (stwierdzone w trakcie wymiany uszkodzenia legarów wymienić w uzgodnieniu z Inwestorem) 2. Wymiana okien powiekowych na jednolite (o taki samym podziale). Budynek bramowy 1. Usunięcie istniejącego pokrycia z blachy. 2. Usunięcie łat i deskowania. 3. Wymiana i wzmocnienie wskazanych elementy więźby - nakładki sosnowe impregnowane 2 x 40x 180 (wysokość krokwi) śruby M16 z podkładkami ciesielskimi w rozstawie 60cm w osi obojętnej przekroju. (Przegląd węzłów- murłat w miejscu styku z murem - stwierdzone) Murłaty drewno sosnowe impregnowane wymiary murłat dostosować do istniejących (14 x 14) remont należy wykona jako wymianę w miejscach możliwych ewentualnie jako dołożenie nowego elementu zespolonego z istniejącym śrubami i ściągami. Wzmocnienie poprzeczne kleszczami 60 x 140 z przewiązkami j/w. Oczyścić wskazane elementy. Elementy uszkodzone wskazano na rysunku rzutu więźby kolorystycznie. - część B wymiana deskowania i podłogi więźba - tylko oczyszczenie i impregnacja. 4. Impregnować całą więźbę preparatami grzybobójczymi i środkami ogniochronnymi. 5. Nabicie wiatrownice z bednarki na skos w trzech pasach stężając mini 6 krokwi. 6. Wymiana istniejących wywietrzaków wentylacyjnych. Uwaga - wszystkie wywietrzaki ocieplone wełną mineralna. 7. Wymiana istniejących wywietrzaków kanalizacyjnych 8. Pokrycie całość membraną np. wiatroizolacyjnamdm® Ventia Wind Barrier. (współczynnik Sd=0,005 m) 9. Nabicie kontrłat (kontr łaty z drewna sosnowego 60 x 25 mm impregnowane). 10. Nabicie łat (o przekroju 40 x 50 mm impregnowane). 11. Montaż pokrycia w postaci dachówki karpiówki układanej w podwójną koronkę. 12. Kominy do poziomu wewnętrznego dachu rozebrać i wymurować jako klinkierowe z zachowaniem ilości otworów jak i wysokości. Cegła klinkierowa kl 350 w kolorze zbliżonym do koloru pokrycia dachowego. 13. Wydry kominowe, opierzenia orynnowanie i rury spustowe nowe z blachy tytano - cynkowej o gr min 0,7 mm 14. Wymiana podłogi i uszkodzonych legarów - tarcica sosnowa gr 32 15. Zamontować, wyłazy dachowe, ławy kominiarskie i płotki przeciw śnieżne oraz instalację odgromową. Taras 1. Usunąć istniejące pokrycie z płytek. 2. Skuć i usunąć istniejące warstwy, tj. izolacje i wylewki do poziomu surowego stropu. 3. Zaimpregnować podłoże zgodnie z katalogiem robót firmy Sika, z wykonaniem paroizolacji. 4. Wykonać izolację termiczną o gr 12cm z pianki PIR. 5. Wykonanie wylewki ze spadkiem zbrojonej siatką antyrysową w polach dylatowanych. 6. Przyklejenie płytek betonowych beżowych imitujących kamień naturalny na klej firmy SIKA - SikaBond-T8 (płytki do wybory firmy Zielbruk-Płoty wzornik w załączniku). Wzór ułożenia płytek należy uzgodnić z Lubuskim Konserwatorem Zabytków. 7. Oczyszczenie istniejących balustrad do trzeciego stopnia czystości oraz pomalowanie farbą antykorozyjną typu HAMERAJT dwukrotnie w kolorze ciemnobrązowym młotkowym. 8. Tynk na ścianie budynku przylegającej do tarasu należy przed ułożeniem tarasu i izolacji przeciwwilgociowej odciąć równo do poziomu parapetów (okna przy tarasie), zbić do cegły i położyć nowy. Ścianę pomalować na kolor zbliżony do elewacji, dwukrotnie farbą przeznaczoną do użytku zewnętrznego (silikatowa lub silikonowa). 9. Kominy wentylacyjne i murowane słupki balustrady skuć z powłoki tynkarskiej w całości, położyć nowy tynk i pomalować na kolor zbliżony do elewacji, dwukrotnie farbą przeznaczoną do użytku zewnętrznego (silikatowa lub silikonowa).Wykonać obróbki podstawy wentylatorów na wylotach kominów. 8. Wymiana opierzeń i rynien i rur spustowych na tytanowo - cynkowe. Instalacja Odgromowa dot. całego kompleksu. Wymienić instalacje odgromową na nową z zastosowaniem właściwych uchwytów i zamocowań do projektowanego pokrycia. Zwody pionowe wyposażyć w złącza pomiarowe. Wykonać badania skuteczności ochrony (należy ewentualnie przewidzieć możliwość - ułożenia nowego otoku uziemiającego). Minimalny przekrój zwody fi 8. Istniejące okna połaciowe i klapy dymowe dostosować do nowo - projektowanej powierzchni połaci dachowej, w przypadku stwierdzenia znacznego zużycia lub uszkodzenia - wymienić. W tym przypadku konieczna jest akceptacja Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt usunąć materiały i odpady pochodzące z rozbiórki oraz posprzątać teren po zakończeniu inwestycji. Na okoliczność oddania odpadów należy przedstawić dokument - potwierdzenie utylizacji odpadów. Z uwagi na występowanie elementów uszkodzonych niemożliwych do oceny (zaprojektowania) w istniejącym stanie obiektu, wprowadzane będą na bieżąco zmiany w trakcie trwającego remontu w ramach nadzoru autorskiego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Technologia wykonania robót budowlanych - zgodna ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Wersja papierowa dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. w godzinach od 7.00 - 14.00 pok. 208. 4. Wszystkie błędy ujawnione na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz w Przedmiarze robót Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej tj. na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równie dobrych (o tym samym standardzie) do założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia wszelkich dowodów na potwierdzenie równoważności oferty z oznaczeniem oferowanych produktów wraz z dowodami wykazujących ich równoważność i dopuszczenie do zastosowania w obiektach użyteczności publicznej. Ewentualne występujące w opracowaniach projektowych nazwy (w tym nazwy własne, znaki towarowe), typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawcy wiążące i nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 Pzp, a jedynie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych, funkcjonalnych i technologicznych Zamawiającego. Wszystkie materiały oraz planowane rozwiązania równoważne i zamienne muszą być uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą. 7. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 8. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: a) oznakowania terenu budowy, b) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót ich części bądź urządzeń w toku realizacji z winy Wykonawcy (w tym zastosowania nieodpowiedniego zabezpieczenia robót) - Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego na koszt i ryzyko własne, c) wykonania badań, prób jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót ulegających zakryciu lub zanikających do odbioru, d) uporządkowanie terenu budowy i przywrócenie do stanu poprzedniego po zakończeniu robót, w tym wywiezienia na odpowiednie składowisko wszelkich odpadów i śmieci powstałych w czasie wykonywania prac. 9. Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego terenu budowy Wykonawca ponosi aż do chwili wykonania przedmiotu umowy pełną odpowiedzialność za przekazany teren budowy w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo wszelkich działań na terenie budowy. 11. Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie zamieszkałym (budynek Zamku) oraz czynnym budynku bramnym (biura) w związku z tym należy je wykonywać ostrożnie i zgodnie z przepisami Bhp. 12. Zamawiający przewiduje zatrudnienie Inspektora nadzoru inwestorskiego, z którym bezpośrednio będzie współpracował Wykonawca 13. Roboty budowlane wykonywane będą na obiekcie DPS wpisanym do rejestru zabytków jako Zamek pod nr 315, w miejscowości Lubsko gmina Lubsko - ul. Zamkowa 27. Decyzja Lubuskiego Konserwatora Zabytków Nr I-275/61 z dnia 02.05.1961 roku. 14. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogram rzeczowo - finansowy przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót oraz uwzględniający zakończenie robót. Roboty będą wykonywane na podstawie pozwolenia na budowę. 15.Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza wykonawca. 16. Harmonogram remontu pomieszczeń na strychu należy uzgodnić z Dyrektorem DPS, w terminie 7 dni od daty przekazania placu budowy. 17. Określając cenę ryczałtową brutto należy uwzględnić podatek VAT. Ustalenie wysokości podatku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego należy do obowiązków Wykonawcy. 18. Wykonawca jest zobowiązany przed odbiorem zadania wykonać czyszczenie wszystkich przykanalików kanalizacji deszczowej odprowadzających wodę i opady atmosferyczne z rur spustowych na obiektach: DPS - Zamek, Budynek Bramny, Taras. Drożność przewodów będzie sprawdzana w trakcie odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45215213-3, 45215214-0, 45453000-7, 45261910-6, 45215210-2, 45210000-2, 45212350-4, 45260000-7, 45262690-4, 45261100-5, 45261320-3, 45261400-8, 45261320-3, 45261400-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 896351.58
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma ogólnobudowlana Malwina Zielińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Śląska 12
Kod pocztowy: 68-300
Miejscowość: Lubsko
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 993997.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9936997.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1017461.62
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.