To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-31
Ogłoszenie nr 500261872-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.
Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki: Utwardzenie pięciu sięgaczy ul. Wąwalskiej oraz jednego sięgacza ul. Witosa w Tomaszowie Mazowieckim płytami typu YOMB w ramach zadania pn. Utwardzenie ulic i chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631528-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 59064831000000,
ul. ul. POW
42659,
97200
Tomaszów Mazowiecki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 724 23 11, e-mail
admin@tomaszow-maz.pl, faks
44 724 43 59.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie pięciu sięgaczy ul. Wąwalskiej oraz jednego sięgacza ul. Witosa w Tomaszowie Mazowieckim płytami typu YOMB w ramach zadania pn. Utwardzenie ulic i chodników na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.271.1.48.2018.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na układaniu płyt drogowych typu YOMB na nieutwardzonych drogach gminnych wewnętrznych: 1) utwardzenie odgałęzienia ul. Wąwalskiej na działce nr ewid. 46 w obrębie 19, 2) utwardzenie odgałęzienia ul. Wąwalskiej na działce nr ewid. 53 w obrębie 19, 3) utwardzenie odgałęzienia ul. Wąwalskiej na działce nr ewid. 58 w obrębie 19, 4) utwardzenie odgałęzienia ul. Wąwalskiej na działce nr ewid. 63 w obrębie 19, 5) utwardzenie odgałęzienia ul. Wąwalskiej na działce nr ewid. 68 w obrębie 19, 6) utwardzenie odgałęzienia ul. Witosa na działce nr ewid. 315 w obrębie 19, o łącznej powierzchni 2094 m2. 2. Zakres robót będzie obejmował: 1) budowę tymczasowych nawierzchni drogowych o konstrukcji: a) płyty drogowe typu YOMB 100x75x12,5 cm, b) podsypka piaskowa gr. 10 cm, 2) regulację wysokościową studni kanalizacyjnych oraz zasuw wodociągowych, 3) wyrównanie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do rzędnej wysokościowej ułożonych płyt drogowych, 4) utwardzenie terenu tłuczniem na wjazdach. 3. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.: 1) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy, 2) wykonanie prac pomiarowych/geodezyjnych zakresie wyznaczenia przebiegu pasów drogowych, bez naruszenia prywatnej własności działek z nimi sąsiadujących, 3) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót, 4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy, 5) koszty doprowadzenia i zużycia energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy, 6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 8) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów, 9) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru, 10) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiary robót, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
213403.18
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe HAZET Sp. jawna Krzysztof Biskup i Alina Biskup
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
264000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Produkty lecznicze (w tym płyny infuzyjne), testy skórne punktowe alergologiczne, substancje recepturowe
- ZAKUP GORĄCEGO POSIŁKU WRAZ Z USŁUGĄ WYDANIA LUB DOWOZU GORĄCEGO POSIŁKU KLIENTOM MOPS w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Podniesienie jakości i bezpieczeństwa udzielania świadczeń dla pacjentów CZP poprzez wdrożenie systemu do monitoringu ciągłego i rejestracji zdarzeń medycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa parkingu przy ul. Łąkowej w miejscowości Smardzewice
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
- Budowa ul. Dolomitowej w Górze Siewierskiej
- Budowa ścieżki rowerowej w miejscowości Kłopotowo
- Przebudowa drogi przeciwpożarowej nr 15 w leśnictwach Mąkowary - Dębsko Cz. 2 Etap II
- Modernizacja drogi nr 231003G na terenie Gminy Stary Dzierzgoń polegająca na remoncie nawierzchni drogi
- Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę lub przebudowę odcinków dróg na terenie Gminy Wiżajny.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.