To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-31
Ogłoszenie nr 500261778-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.
Gmina Chojnice: Dostawa laptopów dla szkół w ramach projektu pn.: "Stawiamy na Edukację" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Dostawa laptopów dla szkół - 11 szt. Część II: Dostawa laptopów dla szkół - 11 szt.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Stawiamy na Edukację" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634637-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Chojnice, Krajowy numer identyfikacyjny 9235126800000,
ul. ul. 31 Stycznia
,
89600
Chojnice, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 972 129, e-mail
gmina@gminachojnice.com.pl, faks
523 973 559.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminachojnice.com.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.gminachojnice.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa laptopów dla szkół w ramach projektu pn.: "Stawiamy na Edukację" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Dostawa laptopów dla szkół - 11 szt. Część II: Dostawa laptopów dla szkół - 11 szt.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PR.271.29.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: Dostawa laptopów w ramach projektu pn.: "Stawiamy na Edukację" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Podziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. Numer umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0032/15-00 z podziałem na części: Część I: Dostawa laptopów dla szkół - 11 szt. Część II: Dostawa laptopów dla szkół - 11 szt. Część I: Dostawa laptopów dla szkół - 11 szt. Dostawa 11 laptopów dla szkół o parametrach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowy dla CZ.I Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu'' w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być: ? fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, ? należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, ? oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, ? kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Urzędu Gminy Chojnice znajdującej się w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56A, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzęt należy wnieść i uruchomić przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Część II: Dostawa laptopów dla szkół - 11 szt. Dostawa 11 laptopów o parametrach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz asortymentowy dla CZ.II Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,,Wymagane minimalne parametry techniczne sprzętu" w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 1 do SIWZ Formularzu asortymentowym: nazwę producenta, nazwę (model), symbol zaoferowanego produktu. Dostarczone urządzenia muszą być: ? fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, ? należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, ? oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, ? kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku Urzędu Gminy Chojnice znajdującej się w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56A, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu. Sprzęt należy wnieść i uruchomić przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz, załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWE oraz Istotnych postanowieniach umowy. Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych lub o lepszych parametrach i nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. UWAGA: Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa laptopów dla szkół - 11 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22449.52
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prime Computers
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34799.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający w związku z powstaniem obowiązku podatkowego rozliczy VAT dot. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem wg. obowiązującej stawki tytułem "odwrotnego obciążenia". |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa laptopów dla szkół - 11 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: 27 612,92 zł. Cena oferty najkorzystniejszej opiewała na kwotę: 34 799,16 zł brutto. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji o zwiększeniu kwoty na w/w część. Art. 86 ust. 3 w/w ustawy stanowi, że bezpośrednio przed otwarciem Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: Cena: 27 612,92 zł brutto i taką kwotę zamawiający ma zagwarantowaną w budżecie. Oferta z najniższą ceną: 34 799,16 zł brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Zamawiający podjął decyzję o niezwiększeniu środków na realizację zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Budowa dróg wewnętrznych ul. Krętej i Słonecznej w Klawkowie, gm. Chojnice - ETAP I JEZDNIA
- Budowa nawierzchni drogowej ul. Karsińskiej oraz przebudowa nawierzchni drogowej ul. Chocińskiej w Chojnicach
- Dostawa wyposażenia meblowego dla zadania "Budowa sali sportowej wraz z przebudową budynku Zespołu Szkół nr 2 w Chojnicach z podziałem na części."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2640G Krojanty - Pawłowo. Zadanie jest realizowane przy dofinansowaniu w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
więcej: przetargi w Chojnicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.