eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa bud. nr 24 (szkoleniowy) na potrzeby CSSG w m. Kętrzyn"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-30

Ogłoszenie nr 500260962-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie: Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa bud. nr 24 (szkoleniowy) na potrzeby CSSG w m. Kętrzyn"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602206-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500203445-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51020760500000, ul. ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 750 31 88, e-mail zamowienia.wm@strazgraniczna.pl, faks 89 750 37 54.
Adres strony internetowej (url): www.wm.strazgraniczna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa bud. nr 24 (szkoleniowy) na potrzeby CSSG w m. Kętrzyn"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

26/FI/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu stanowią roboty budowlane pn. ,,Przebudowa bud. nr 24 (szkoleniowy) na potrzeby CSSG w m. Kętrzyn", które należy wykonać zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres prac objęty dokumentacją projektową obejmuje całokształt robót mających na celu adaptację budynku koszarowego na potrzeby internatowe, w których przewiduje się zlokalizowanie 102 miejsc noclegowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: zestawienie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzji i postanowień, według których należy wykonać przedmiot zamówienia: 2.1. załącznik nr 1A - Projekt budowlany tom I - Inwentaryzacja; 2.2. załącznik nr 1B - Projekt budowlany tom II - Branża architektoniczna i konstrukcyjna; 2.3. załącznik nr 1C - Projekt budowlany tom III - Branża sanitarna; 2.4. załącznik nr 1D - Projekt budowlany tom IV - Branża elektryczna; 2.5. załącznik nr 1E - Projekt budowlany tom V - Branża technologiczna; 2.6. załącznik nr 1F - Projekt budowlany tom VI - Branża p.poż.; 2.7. załącznik nr 1G - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b. budowlana; 2.8. załącznik nr 1H - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b. sanitarna; 2.9. załącznik nr 1I - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b. elektryczna; 2.10. załącznik nr 1J - Mapa do celów projektowych; 2.11. załącznik nr 1K - Decyzja Wojewody Warmińsko-Mazurskiego Nr Kę/22/18 z dnia 22.06.2018; 2.12. załącznik nr 1L - Postanowienie WZ.5595.04.2.2018 Straży Pożarnej w Olsztynie; 2.13. załącznik nr 1M - Postanowienie WZ.5595.04.3.2017 Straży Pożarnej w Olsztynie; 2.14 załącznik nr 1N - Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej. 2.15. załącznik nr 1O - Projekt wykonawczy - Branża architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna. Dodatkowo na potrzeby przygotowania oferty przez Wykonawcę, Zamawiający udostępnia zakresy robót stanowiące załącznik nr 1P, załącznik nr 1R, załącznik nr 1S, które stanowią wyłącznie funkcję pomocniczą dla Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności dotyczących: a) robót ziemnych, b) robót zbrojarskich, c) robót betoniarskich, d) robót murarskich, e) robót izolacyjnych, f) robót montażowych, g) robót tynkarskich, h) robót okładzinowych, i) robót malarskich, j) robót posadzkarskich, k) robót związanych z wykonywaniem lekkich przegród, l) robót związanych z wykonywaniem nawierzchni komunikacyjnych, m) robót związanych z wykonywaniem instalacji, o których mowa w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia; 4. wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które realizują wskazane w pkt. 3 czynności wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania go Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia dokonania zmiany; 5. w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów, o których mowa w pkt. 3 i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu realizacji umowy; 6. w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, określonych w pkt. 3. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 7. z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3) czynności; 8. w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45262310-7, 45262300-4, 45262520-2, 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45000000-7, 45262100-2, 45111200-0, 45332200-5, 45332400-7, 45331100-7, 45231300-8, 45310000-3, 45316100-6, 45314000-1, 32000000-3, 32323500-8, 45312000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3851239.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prywatne przedsiębiorstwo SEWIL Sebastan Podlecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wilczyńskiego nr 25E lok. 225
Kod pocztowy: 10-686
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4967970.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4967970.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6261735.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.