To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-30
Ogłoszenie nr 500260962-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie: Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa bud. nr 24 (szkoleniowy) na potrzeby CSSG w m. Kętrzyn"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602206-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500203445-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51020760500000,
ul. ul. Gen. Władysława Sikorskiego
78,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 750 31 88, e-mail
zamowienia.wm@strazgraniczna.pl, faks
89 750 37 54.
Adres strony internetowej (url): www.wm.strazgraniczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa bud. nr 24 (szkoleniowy) na potrzeby CSSG w m. Kętrzyn"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):26/FI/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu stanowią roboty budowlane pn. ,,Przebudowa bud. nr 24 (szkoleniowy) na potrzeby CSSG w m. Kętrzyn", które należy wykonać zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres prac objęty dokumentacją projektową obejmuje całokształt robót mających na celu adaptację budynku koszarowego na potrzeby internatowe, w których przewiduje się zlokalizowanie 102 miejsc noclegowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: zestawienie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzji i postanowień, według których należy wykonać przedmiot zamówienia: 2.1. załącznik nr 1A - Projekt budowlany tom I - Inwentaryzacja; 2.2. załącznik nr 1B - Projekt budowlany tom II - Branża architektoniczna i konstrukcyjna; 2.3. załącznik nr 1C - Projekt budowlany tom III - Branża sanitarna; 2.4. załącznik nr 1D - Projekt budowlany tom IV - Branża elektryczna; 2.5. załącznik nr 1E - Projekt budowlany tom V - Branża technologiczna; 2.6. załącznik nr 1F - Projekt budowlany tom VI - Branża p.poż.; 2.7. załącznik nr 1G - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b. budowlana; 2.8. załącznik nr 1H - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b. sanitarna; 2.9. załącznik nr 1I - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b. elektryczna; 2.10. załącznik nr 1J - Mapa do celów projektowych; 2.11. załącznik nr 1K - Decyzja Wojewody Warmińsko-Mazurskiego Nr Kę/22/18 z dnia 22.06.2018; 2.12. załącznik nr 1L - Postanowienie WZ.5595.04.2.2018 Straży Pożarnej w Olsztynie; 2.13. załącznik nr 1M - Postanowienie WZ.5595.04.3.2017 Straży Pożarnej w Olsztynie; 2.14 załącznik nr 1N - Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej. 2.15. załącznik nr 1O - Projekt wykonawczy - Branża architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna. Dodatkowo na potrzeby przygotowania oferty przez Wykonawcę, Zamawiający udostępnia zakresy robót stanowiące załącznik nr 1P, załącznik nr 1R, załącznik nr 1S, które stanowią wyłącznie funkcję pomocniczą dla Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności dotyczących: a) robót ziemnych, b) robót zbrojarskich, c) robót betoniarskich, d) robót murarskich, e) robót izolacyjnych, f) robót montażowych, g) robót tynkarskich, h) robót okładzinowych, i) robót malarskich, j) robót posadzkarskich, k) robót związanych z wykonywaniem lekkich przegród, l) robót związanych z wykonywaniem nawierzchni komunikacyjnych, m) robót związanych z wykonywaniem instalacji, o których mowa w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia; 4. wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób, które realizują wskazane w pkt. 3 czynności wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania go Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia dokonania zmiany; 5. w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów, o których mowa w pkt. 3 i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu realizacji umowy; 6. w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, określonych w pkt. 3. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 7. z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3) czynności; 8. w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45262310-7, 45262300-4, 45262520-2, 45410000-4, 45442100-8, 45430000-0, 45000000-7, 45262100-2, 45111200-0, 45332200-5, 45332400-7, 45331100-7, 45231300-8, 45310000-3, 45316100-6, 45314000-1, 32000000-3, 32323500-8, 45312000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3851239.49
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prywatne przedsiębiorstwo SEWIL Sebastan Podlecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4967970.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Budowa ścieżki rowerowej Kętrzyn - Gierłoż - Parcz etap II
- Dostawa ryb, przetworów rybnych, warzyw mrożonych, konserw rybnych, konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- Przebudowa 2 dróg w miejscowości Nowa Wieś Kętrzyńska
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105542 L w m. Mełgiew
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.