eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Remont dachu i elewacji budynku Tarnogórskiego Centrum Kultury w Opatowicach przy ulicy Pastuszki 9



Ogłoszenie z dnia 2018-10-30

Ogłoszenie nr 500260795-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.

Tarnowskie Góry: Remont dachu i elewacji budynku Tarnogórskiego Centrum Kultury w Opatowicach przy ulicy Pastuszki 9
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553664-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500112792-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500161185-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnogórskie Centrum Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 27768297300000, ul. ul. Sobieskiego 7, 42600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 2852734 w. 19, e-mail k.gora@tck.net.pl, faks 0-32 2852734 w. 20.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tck.tarnowskiegory.nv.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu i elewacji budynku Tarnogórskiego Centrum Kultury w Opatowicach przy ulicy Pastuszki 9

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SR.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca wykonanie remontu dachu i elewacji budynku Tarnogórskiego Centrum Kultury w Opatowicach przy ulicy Pastuszki 9. Całość inwestycji zlokalizowana jest na działce nr 2640/159 przy ul. Pastuszki w Tarnowskich Górach. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu następujących rodzajów robót: a) Odkrycie i izolacja fundamentów; b) Wykonanie opaski budynku i roboty brukarskie - taras z kostki; c) Remont schodów zewnętrznych - piwnicznych; d) Remont elewacji (docieplenie - styropian + wyprawa elewacyjna - tynk); e) Remont wiatrołapu; f) Wykonanie opaski przy budynku; g) Remont pokrycia dachowego (wymiana pokrycia z papy); h) Wymiana rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich; i) Przemurowanie komina; j) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; k) Remont instalacji odgromowej. Szczegółowo zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Całość powyższych dokumentów (Dokumentacja) stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA! z projektu wykonawczego specjalności elektrycznej i teletechnicznej zakres robót obejmuje jedynie punkt IV.2. - Instalacja odgromowa. UWAGA ! Jeżeli zastosowanie tzw. rozwiązań równoważnych wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynację międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45321000-3,

45400000-1,

45421000-4,

45260000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
120 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia, terminu wykonania w oparciu o zapisy zawarte w SIWZ

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
realizacja dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjetych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzonych robót stwierdzono konieczność wykonania następujących robót nie ujętych w dokumentacji, a koniecznych i niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia: 1. Po demontażu obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych, stwierdzono, że połać dachu zlicowana jest z obecną ścianą od strony wschodniej i zachodniej. W związku planowanym w dokumentacji dociepleniem ścian styropianem o gr 15 cm + warstwa elewacyjna zachodzi konieczność przedłużenia połaci dachowej w celu prawidłowego montażu nowych rynien i rur spustowych. Z uwagi na powyższe na ścianie wschodniej i zachodniej należy przedłużyć połać dachową poprzez nadbicie kantówki o grubości 15 cm na łącznej długości 42,26 mb oraz deski czołowej. W/w elementy należy zabezpieczyć poprzez impregnacje środkiem grzybobójczym i pleśniobójczym. 2. Po demontażu starej zniszczonej warstwy docieplenia na ścianie zachodniej stwierdzono, że jej konstrukcja wykonana jest częściowo z cegły i częściowo z pustaków. Stan lica w/w ściany jest zły. Powierzchnia pustaków i cegieł jest częściowo wykruszona i spękana. W związku z powyższym przed ułożeniem docieplenia ze styropianu zachodzi konieczność oczyszczenia mechanicznego w/w ściany, zagruntowania emulsją oraz wykonania obrzutki cementowej na łącznej powierzchni 90,278 m2. 3. W trakcie robót rozbiórkowych i ziemnych stwierdzono, że obecne wejście do budynku (wykończone płytkami gresowymi) stanowi konstrukcja betonowa, która ze względu na czas i niekorzystne warunki gruntowe jest w złym stanie technicznym. W związku z powyższym w/w konstrukcja musi zostać rozebrana. Dodatkowo w celu prawidłowego i bezpiecznego posadowienia wiatrołapu zachodzi konieczność rozebrania dodatkowo 30,917 m2 kostki brukowej wraz z podbudową (dokumentacja kosztorysowa nie przewidywała wykonania nowej nawierzchni podjazdu dla osób niepełnosprawnych i fundamentów pod konstrukcje wiatrołapu oraz balustrady). Wobec powyższego zachodzi konieczność wykonania nowej nawierzchni z kostki brukowej gr 8 cm wraz z podbudową, zabudową obrzeży na ławie betonowej, jak również fundamentów i balustrady. 4. W trakcie rozbiórki papy stwierdzono, że jej ilość przewidziana do utylizacji jest wyższa niż założono w dokumentacji. Zgodnie z dokumentacją założono, że na dachu są dwie warstwy starej papy, a w rzeczywistości w niektórych miejscach, szczególnie na niższym dachu, jest 5 warstw. Postanowiono wstępnie przyjąć maksymalnie 7000 kg papy do utylizacji. Ostateczne rozliczenie nastąpi po wykonaniu całości robót na podstawie dokumentu odbiorowego potwierdzającego przyjęcie rzeczywistej ilości papy do utylizacji

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.