eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Budowa ogniw fotowoltaicznych na terenie Gminy Golub-Dobrzyń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-29

Ogłoszenie nr 500259747-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.

Gmina Golub-Dobrzyń: Budowa ogniw fotowoltaicznych na terenie Gminy Golub-Dobrzyń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Oś priorytetowa 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616187-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Golub-Dobrzyń, Krajowy numer identyfikacyjny 87111858900000, ul. Plac Tysiąclecia 25, 87400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6835400(-03), e-mail ti@golub-dobrzyn.ug.gov.pl, faks 566 835 276.
Adres strony internetowej (url): www.uggolub-dobrzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ogniw fotowoltaicznych na terenie Gminy Golub-Dobrzyń

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TI.2710.19.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: 1. Określenie przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogniw fotowoltaicznych oraz kolektora słonecznego na terenie Gminy Golub-Dobrzyń 1.2. Zamówienie obejmuje: - wykonanie 14 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,88 kW na dachach budynków mieszkalnych, dach skośny - blachodachówka w lokalizacjach: Wrocki 60, dz. Nr 229, Antoniewo 24, dz. Nr 238/9, Gałczewko 16B, dz. Nr 100/1, Bierzgło 4, dz. Nr 359/3, Węgiersk 42B, dz. Nr 139/3, Gałczewko 18, dz. Nr 103, Lisak 1A, dz. Nr 197/8, Kolonia Lipnica, dz. Nr 85/5, Zaręba 15, dz. Nr 262/25, Macikowo 5A, dz. Nr 6/4, Podzamek Golubski 13, dz. Nr 18/2, Podzamek Golubski 44A, dz. Nr 3/7, Gałczewko 31, dz. Nr 116 oraz Zaręba 12, dz. Nr 262/36, - wykonanie 4 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,88 kW na dachach budynków mieszkalnych, dach skośny - blachodachówka - 2 MPPT w lokalizacjach: Antoniewo 13G, dz. Nr 238/20, Podzamek Golubski 60, dz. Nr 309/5, Sadykierz 11, dz. Nr 215/5 oraz Nowogród 56A, dz. Nr 108/3, - wykonanie 3 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,88 kW na dachach budynków mieszkalnych, dach skośny - dachówka ceramiczna w lokalizacjach: Węgiersk, dz. Nr 172/3, Zaręba 10A, dz. Nr 262/48 oraz Węgiersk 92A, dz. Nr 354/1, - wykonanie 2 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,88 kW na dachach budynków mieszkalnych, dach skośny - dachówka ceramiczna 2 MPPT w lokalizacjach: Ruziec, ul. Goździkowa 10, dz. Nr 323 oraz Węgiersk, dz. Nr 231, - wykonanie 1 instalacji o mocy 4,88 kW na dachu budynku mieszkalnego, dach płaski - 2 MPPT w lokalizacji Ostrowite 2, dz. Nr 379/5, - wykonanie 6 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,88 kW na dachach budynków gospodarczych, dach skośny blacha trapez, płyta warstwowa z górną okładziną z blachy trapezowej, płyta falista eurofala w lokalizacjach: Gałczewo 12, dz. Nr 44/3, Ruziec, ul. Narcyzowa 1, dz. Nr 315, Gałczewko, dz. Nr 129/1, Gałczewo 11, dz. nr 61/4, Podzamek Golubski 47, dz. Nr 9/3 oraz Węgiersk 34, dz. Nr 176/3, - wykonanie 1 instalacji o mocy 4,88 kW na dachu budynku gospodarczego, dach plaski - 2 MPPT w lokalizacji Węgiersk 58, dz. Nr 250/4, - wykonanie 1 instalacji solarnej na dachu budynku użyteczności publicznej, w lokalizacji Wrocki 86A, dz. Nr 89/30, - montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej, - montaż instalacji odgromowej instalacji fotowoltaicznej, - ochrona od przepięć atmosferycznych strony AC i DC, - dodatkowy środek ochrony od porażeń prądem elektrycznym, - dokonanie rozruchu instalacji, - opracowanie harmonogramu robót budowlanych oraz przedłożenie go zamawiającemu, - uzyskanie w imieniu zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, - opracowanie instrukcji obsługi instalacji oraz przeszkolenie użytkowników, - załatwienie wszystkich formalności związanych z przyłączeniem poszczególnych mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej ENERGA OPERATOR. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane oraz przedmiary robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji wykonania instalacji fotowoltaicznych, poprzez rezygnację z jednej lokalizacji i zastąpienie jej inną lokalizacją na terenie Gminy Golub-Dobrzyń. 1.4. Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to, zgodnie z przepisem art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.5. Jeżeli w dokumentacji przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu tylko doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały materiały nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowane materiały równoważne muszą zapewnić funkcjonalność przewidzianą w załączonym do SIWZ projekcie budowlanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09331200-0


Dodatkowe kody CPV: 09332000-5, 45231000-5, 45311000-0, 09331100-9, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 714375.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Energia Taniej Sp. z o.o.
Email wykonawcy: energiataniej.grudziadz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Włodka 16F
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 798044.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 798044.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 889725.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.