Ogłoszenie z dnia 2018-10-25
Ogłoszenie nr 500256983-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.
Polkowice: "Zakup, dostawa i montaż sprzętu medycznego i pomocniczego na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608150-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500208084-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500233004-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 39076085200000,
ul. K. B. Kominka
7,
59-101
Polkowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-76 746 08 00, e-mail
pcuz@pcuz.pl, faks
0-76 746 08 48.
Adres strony internetowej (url): http://pcuz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup, dostawa i montaż sprzętu medycznego i pomocniczego na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):L. Dz. 2036/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu medycznego i pomocniczego na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach". 2. Przedmiot zamówienia jak w ust. 1 został podzielony na trzy części: 1) CZĘŚĆ 1: Meble medyczne; 2) CZĘŚĆ 2: Urządzenia medyczne; 3) CZĘŚĆ 3: Pomoce medyczne.
II.4) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
33192100-3,
33192300-5,
33196000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 2 tygodni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: meble medyczne |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
18/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
METALOWIEC Sp. z o. o., Zakład Pracy Chronionej ,
,
ul. Fabryczna 2,
46-100,
Namysłów, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana koloru i wartości umowy na kwotę 81.021,60 zł. brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy wynika ze zmiany kolorystyki zamawianych łóżek, co wiąże się ze wzrostem ceny.
W zakresie zmiany ww. pozycji, zastosowano art. 144 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami), który nie zobowiązuje zamawiającego do przewidywania w treści umowy jakiejkolwiek klauzuli odnośnie możliwości skorzystania z art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU (np. zwiększania wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie). Możliwość taka wynika wprost z ZamPubl. Podkreśla to też UZP na swojej stronie internetowej w odpowiedzi na pytanie: "brzmienie ww. przepisu nie wskazuje na dodatkowe obowiązki związane z zamieszczeniem w SIWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu klauzul dotyczących możliwości wprowadzenia ww. zmian w umowie. W związku z powyższym, w przypadku określonym w art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU nie ma obowiązku przewidywania w SIWZ lub w ogłoszeniu o zamówieniu możliwości dokonania zmian w umowie. Przyjmuje się ponadto, że zmiana umowy na wskazanej podstawie prawnej może dotyczyć zakresu ilościowego, przy czym zmianom takim mogą towarzyszyć także zmiany jakościowe i przedmiotowe. Praktycznie każda zmiana ograniczona wskazanymi progami procentowymi jest dopuszczalna niezależnie od tego, czego dotyczy, o ile nie zmienia ogólnego charakteru umowy (np. nie dochodzi do całkowitej zmiany rodzaju zamówienia). Jeżeli chodzi o zastosowanie art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU, to jeżeli łączna wartość wszystkich dokonanym na mocy powyższego przepisu zmian umowy nie przekracza kwoty progów unijnych ani 10% pierwotnej wartości zamówienia, a w jej wyniku następuje rozszerzenie zakresu prac o czynności tego samego rodzaju, modyfikacja umowy jest zawsze możliwa i nie ma potrzeby udzielania wykonawcy odrębnego zamówienia. Dokonanie zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU, w przypadku umowy na dostawy jest możliwe, jeżeli łącznie spełnione zostaną następujące warunki: 1) łączna wartość zmian nie może przekroczyć kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ZamPublU, czyli tzw. "progów unijnych", 2) łączna wartość zmian musi być mniejsza niż 10% pierwotnej wartości zamówienia. Dodatkowy warunek wynika z dyspozycji ust. 1b wskazanego przepisu, zgodnie z którym wprowadzone zmiany nie mogą prowadzić do modyfikacji pierwotnego charakteru umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1140D w miejscowości Ostaszów.
- "Odbiór i zagospodarowanie osadów ściekowych "
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 77/TP/ZP/D/2024 Dostawa łóżek szpitalnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- 54/TP/ZP/D/2024 Dostawa mikrokoagulometru POCT wraz z odczynnikami
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej.
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.