eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gogolin › Zakup sprzętu medycznego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-22

Ogłoszenie nr 500253583-N-2018 z dnia 22-10-2018 r.

Gminny Ośrodek Zdrowia w Gogolinie: Zakup sprzętu medycznego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zakup sprzętu medycznego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Działanie 10.1 - Infrastruktura społeczna na rzecz wyrównania nierówności w dostępie do usług Poddziałanie 10.1.1 Infrastruktura ochrony zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej mieszkańców regionu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617919-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500229733-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Zdrowia w Gogolinie, Krajowy numer identyfikacyjny 16003220800000, ul. ul.Szkolna 2, 47320 Gogolin, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4076969, e-mail andrzej.mrowiec@gogolin.pl, faks 0-77 4666247.
Adres strony internetowej (url): www.bip.goz.gogolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu medycznego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GOZ.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie. Zamówienie podzielone jest na 2 zadania (części): ZADANIE nr 1 Dostawa aparatu cyfrowego RTG dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostawy aparatu i jego instalacji, uruchomienia sprzętu, wykonania testów akceptacyjnych po instalacji, przeszkolenia personelu Zamawiającego z zakresu obsługi sprzętu, wykonanie testów specjalistycznych w okresie gwarancji, skompletowanie dokumentów do odbioru sanepidu będących po stronie Wykonawcy. Wymagany aparat RTG musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018r. Szczegółowe wymagania parametrów technicznych określone zostały w załączniku nr 1a do niniejszej SIWZ. ZADANIE nr 2 Dostawa aparatu usg z 4 głowicami dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostawy aparatu usg z czterema głowicami, jego instalacji, uruchomienia sprzętu, wykonania testów akceptacyjnych po instalacji, przeszkolenia personelu Zamawiającego z zakresu obsługi sprzętu. Wymagany cyfrowy aparat ultrasonograficzny musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018r. Szczegółowe wymagania parametrów technicznych określone zostały w załączniku nr 1b do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33111000-1, 33112200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa aparatu cyfrowego RTG dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na część (zadanie) nr 1 tj. "dostawa cyfrowego aparatu RTG dla Gminnego Ośrodka w Gogolinie" nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 28.09.2018r. do godz. 10:00.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa aparatu usg z 4 głowicami dla Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 435277.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIRO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@miro-med.pl
Adres pocztowy: ul. Mińska 25B lok. U1
Kod pocztowy: 03-808
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 219000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.